AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Svigerforeldre har kjøpt oss en tur til Thailand i julegave. De blir med, og det samme blir broren til mannen min og hans kone og barn. Hyggelig gest og jeg har en fantastisk svigerfamilie. Men å bo sammen døgnet rundt i 2 uker skremmer meg litt. De har leid et hus vi alle skal bo i og jeg gruer meg. Det blir rart å feire jul i varmen, ikke julemat, ingen julegaver blir med pga lite plass i kofferter, ikke juleprogrammer på tv og ikke den gode avslappingen jeg er vant med. Men i stedet skal vi farte rundt og oppleve ting og det blir nok en del tidspunkter og planer som skal følges. Ønsk meg lykke til . Anonymkode: b161e...2b3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Det høres fantastisk gøy ut, og du er heldig som har så snille svigerforeldre. Det er jo snakk om bare ett år med annerledes-jul. Om du overhodet ikke vil, så kan jo ingen tvinge deg. Kan jo likevel være kjipt for de andre å ha med en med så negativ holdning til turen og det dere skal oppleve. Anonymkode: 1e641...556 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 Hadde elsket det, og hvis jeg ikke hadde barn, hadde jeg elsket det enda mer! Anonymkode: 13016...c13
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 Haha, klarer dessverre ikke komme med noe sympati. Syntes du er fantastisk heldig Anonymkode: ba837...3b0 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Skrevet 29. november 2022 Jeg bytter gjerne med deg😁 Elsker jul i utlandet, og jeg får dessverre ikke med meg samboeren på det mer enn hvert andre år, så i år er det hjemmejul siden han er så hjemmekjær med familien sin. Anonymkode: a92f8...cc1 2 1
Luckiness Skrevet 29. november 2022 #6 Skrevet 29. november 2022 Ønsker deg lykke til ja! Jeg kunne aldri reist i julen. En slik tur kan jo tas når som helst ellers. Kan du i det minste be om at morgenen og formiddagen julaften ønsker du alene/mer de som vil og se juleprogrammet, tre nøtter til askepott osv på rommet/stuen? Du kan vel ta med nettbrett, laptop eller noe, koble til wifi og streaming.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 Skjønner deg godt, hadde ikke vært aktuelt her for jul vil jeg feire skikkelig Anonymkode: 6bb77...092 1
Sofakona Skrevet 29. november 2022 #8 Skrevet 29. november 2022 Ha litt jul hjemme før dere reiser:) sett av en dag dere spiser en god julemiddagen. Netflix og Disney har hjemme alene 1 og 2 og maser kule filmer,
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #9 Skrevet 29. november 2022 Er bare å hogge inn med julemat, julefilmer, julegodt og julepopcorn før dere drar det. Anonymkode: df55d...aef
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #10 Skrevet 29. november 2022 Ts her. Det er sant, det er jo bare i år. Og dere har helt rett, det er veldig snilt av dem å gi oss denne turen. Jeg skal selvfølgelig ikke ødelegge ferien med å gå rundt å være sur. Det er derfor jeg "får ut steam" her. Jeg skal spørre om jeg kan få ha en rolig julaften, men delta på aktiviteter de andre dagene 🙂 dette går sikkert fint. Jeg bare er engstelig av meg. Anonymkode: b161e...2b3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #11 Skrevet 29. november 2022 Tenk å ha samvittighet til å være negativ fordi man ikke får nok tid for seg selv når hele reisen er dekt av andre. Det er vel ingen som tvinger deg til å dra på ferien. Hvorfor gjør du bare ikke som alle andre særinger og blir hjemme i stedet for å ødelegge den gode stemningen som forventes når man får en slik tur påspandert. Anonymkode: 19b27...3ae 1
Curiousine Skrevet 29. november 2022 #13 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Svigerforeldre har kjøpt oss en tur til Thailand i julegave. De blir med, og det samme blir broren til mannen min og hans kone og barn. Hyggelig gest og jeg har en fantastisk svigerfamilie. Men å bo sammen døgnet rundt i 2 uker skremmer meg litt. De har leid et hus vi alle skal bo i og jeg gruer meg. Det blir rart å feire jul i varmen, ikke julemat, ingen julegaver blir med pga lite plass i kofferter, ikke juleprogrammer på tv og ikke den gode avslappingen jeg er vant med. Men i stedet skal vi farte rundt og oppleve ting og det blir nok en del tidspunkter og planer som skal følges. Ønsk meg lykke til . Anonymkode: b161e...2b3 Masse lykke til 🤭 så mange norske som er i Thailand kan det hende du finner en norsk resturant til julaften.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #14 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Svigerforeldre har kjøpt oss en tur til Thailand i julegave. De blir med, og det samme blir broren til mannen min og hans kone og barn. Hyggelig gest og jeg har en fantastisk svigerfamilie. Men å bo sammen døgnet rundt i 2 uker skremmer meg litt. De har leid et hus vi alle skal bo i og jeg gruer meg. Det blir rart å feire jul i varmen, ikke julemat, ingen julegaver blir med pga lite plass i kofferter, ikke juleprogrammer på tv og ikke den gode avslappingen jeg er vant med. Men i stedet skal vi farte rundt og oppleve ting og det blir nok en del tidspunkter og planer som skal følges. Ønsk meg lykke til . Anonymkode: b161e...2b3 Skjønner at du ikke gleder deg til dette. Kanskje snakke med mannen din og spørre om råd/forslag? Anonymkode: 26b96...168
NiceOrNothing Skrevet 29. november 2022 #15 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ts her. Det er sant, det er jo bare i år. Og dere har helt rett, det er veldig snilt av dem å gi oss denne turen. Jeg skal selvfølgelig ikke ødelegge ferien med å gå rundt å være sur. Det er derfor jeg "får ut steam" her. Jeg skal spørre om jeg kan få ha en rolig julaften, men delta på aktiviteter de andre dagene 🙂 dette går sikkert fint. Jeg bare er engstelig av meg. Anonymkode: b161e...2b3 Aner ikke om den norske sjømannskirke har tilhold i nærheten dere skal feriere . Men de bruker invitere nordmenn og lage norsk jul med julemat etc som er åpen for påmeldinger julaften ☺️
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #16 Skrevet 29. november 2022 Jeg synes voksne "barn" og svigerbarn selv burde ha lov å bestemme om de har lyst på en sånn tur. Anonymkode: ac606...154 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå