AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Jeg vil så gjerne ha kjæreste, men jeg er så usikker på kroppen min:( så jeg avbryter det alltid etter første gang jeg ligger med gutten. Hva gjør jeg? Jeg er usikker på at jeg er for tynn Anonymkode: e1e9e...fde
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Bli bedre kjent med fyren før dere har sex. Og om du syns du er for tynn så bare spis litt mer. Skal ikke mer til enn 2 glass helmelk eller ei neve med cashewnøtter om dagen i tillegg til hva du spiser nå, da legger du på deg hvertfall et par kilo i løpet av et par måneder. Anonymkode: 67c49...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): så jeg avbryter det alltid etter første gang jeg ligger med gutten. Så de har allerede sett kroppen din og du er fortsatt usikker? Gir ingen mening. Anonymkode: dd49b...08a 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 Skjønner deg. Jeg var sånn før. Derfor la jeg på meg. Om ikke det er vekta, så kan usikkerheten din spenne ben. Radmagre damer er ikke sexy. Det visste jeg også, derfor var jeg alltid bekymret for å være for tynn for menn. Kan anbefale å legge på deg til ei vekt du er komfortabel med. Anonymkode: 5264b...b4b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #5 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Radmagre damer er ikke sexy Sexy ligger i mer enn kropp. Både lett overvekt og undervekt kan være fint. Det de tynne gjør med meg, er tanken på at hun er liten, feminin, og sårbar, og at jeg vil ha henne i armkroken. Seksuelt, kan hun ri meg akkurat så hardt hun vil, og jeg kan gripe henne rundt midjen, eller løfte henne som jeg vil. Ikke alle foretrekker store pupper og rumper heller. Kosthold og trening, må du gjerne fokusere på for ditt eget velvære, men det vil alltid være noen som finner deg attraktiv. Anonymkode: 0ab42...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #6 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skjønner deg. Jeg var sånn før. Derfor la jeg på meg. Om ikke det er vekta, så kan usikkerheten din spenne ben. Radmagre damer er ikke sexy. Det visste jeg også, derfor var jeg alltid bekymret for å være for tynn for menn. Kan anbefale å legge på deg til ei vekt du er komfortabel med. Anonymkode: 5264b...b4b DU mener radmagre jenter ikke er sexy. DU har ett syn på hva DU synes er sexy. DITT syn er ikke det samme som alle andre. TS: Med mindre du er undervektig, så bli komfortabel med din egen kropp. Det er 100% sikkert at det er menn som synes du er bra nok, sexy, deilig ++. Noen menn foretrekker tynne jenter, andre foretrekker mer former. Mange menn er ikke så opptatt av kroppen heller. Og de som bryr seg mer om kroppen din enn personligheten er ikke verdt samle på uansett. Anonymkode: be8ca...ba2 1
Blåjojo Skrevet 30. november 2022 #7 Skrevet 30. november 2022 Du er bra nok, ts! Om noen liker deg så godt at de har lyst til å være kjæresten din, eller ha sex med deg, så har de allerede vært så nært deg at de vet hvordan kroppen din er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå