Gå til innhold

Hvor ofte gjir du din ektemann ros, og klem i hjemmet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte gjir  du din  ektemann / samboer tilbakemelding i form av ros, og  en klem i forbindelse med en jobb HAN  gjør for hjem og familie  i hjemmet  

Anonymkode: 1af7f...34b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fleire gonger i veka i alle fall, kanskje kvar dag? Ikkje langt i frå. Han er ein fantastisk mann 🥰

Anonymkode: 9e50d...725

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Aldri. Hater gubben min

Anonymkode: eee90...ec5

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Ros mer eller mindre daglig. Ofte flere ganger daglig. Klem i forbindelse med ros når det er noe spesielt bra. 

Vi har hatt fokus på å gi hverandre positive tilbakemeldinger (og minimere negative tilbakemeldinger), og nå trenger jeg ikke ha fokus på det lenger, for det kommer naturlig. Det er blitt en del av min væremåte å være raus på slikt. 

Anbefales forøvrig, for det gir så fine utslag angående vår totale relasjon. Både i at min kjære liker ros så godt at han gjør mer for å få det, men også (og mest betydelig) at det er god stemning og positivitet oss mellom. Noe som påvirker absolutt alt i forholdet. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 5
Skrevet

Hver dag ❤️ i dag hadde han fri fra jobb  likevel stod han opp 6.30 for å måke innkjørselen så jeg skulle kunne komme meg på jobb i tide. Helt på eget initiativ. Hvis jeg hadde tatt ham for gitt, så hadde han sannsynligvis ikke giddet det særllig lenge..

Anonymkode: 2fed7...990

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Hver dag.

Anonymkode: dc660...5b2

Skrevet

Hver dag, mange ganger om dagen (sammen i 16 år). Vi koser hver morgen i mellom 5-20 min, og nesten hver kveld i omtrent en halvtime mens vi snakker om dagen. 

I tillegg kysser og koser vi mange ganger om dagen, og jeg roser ham hele tiden, både til ham selv og til andre. Han er fantastisk og jeg er verdens heldigste. ❤️

Anonymkode: aae41...f15

• Liker 1
Skrevet

Hver dag utenom den siste uken for da har jeg vert langt inni flyttemodus. Takk for påminnelsen, skal gå rett bort å gi han en klem 🥰

Anonymkode: fe16e...54c

• Liker 1
Skrevet

Mannen min bryr seg ikke om ros, noen typer ros misliker han. Så selv om jeg føler for å gjøre det ofte, så lar jeg være for jeg vet han ikke bryr seg. Klemmer på han hver dag, men ikke som belønning, jeg er bare glad i han

Anonymkode: efe4d...243

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Aldri. Hater gubben min

Anonymkode: eee90...ec5

😂

Hvorfor gjør du ikke noe med saken, flytter f.eks? Eller er du en av de som lever på mannens økonomi, som ikke er selvstendig nok til å skape deg et eget liv?

Anonymkode: c748b...7a0

• Liker 3
Skrevet

Sikkert hver dag. Setter utrolig stor pris på han, og det forteller jeg han. 

Anonymkode: d60e3...79e

Skrevet

Nesten hver dag. Han er fantastisk. 💛

Skrevet

Mange ganger om dagen. Som nå tok han ut søpla og ryddet ut av vaskemaskinen. Tidligere i dag hang han opp klær og handlet. Jeg blir så takknemlig for at han alltid tar ansvar. Jeg sier både takk og roset ham. 

Skrevet

For en hyggelig tråd.

Hilsen en mann

Anonymkode: a2eb8...c04

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Hver dag, på ulike måter💕

• Liker 1
Skrevet

Hver dag, mange ganger om dagen 😊

Anonymkode: f832c...169

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg hatt en slik trivelig en som passet for meg og jeg for vedkommende, så hadde det skjedd ofte.
                                              Så er det sagt. :lur: 

• Liker 2
Skrevet

Før, med x, daglig rutine ved middagsbordet. Jeg tok runde, hva har vært bra i dag.  Var åpen med positive tilbakemelding og ros. Klem og fysisk kontakt, helt naturlig for oss begge, flere ganger om dagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...