Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #1 Skrevet 9. desember 2005 Vindusviskerne på bilen vår bråker noe innmari. De er ikke så veldig gamle slik at vi har lyst til å bytte dem enda, dessuten er de dyre. Koster rundt 500,-. Finnes det noe jeg kan smøre på de, eller gjøre noe slik at denne bråke lyden blir borte?? Tips tas i mot med takk
Smørblomsten Skrevet 9. desember 2005 #2 Skrevet 9. desember 2005 Åhhh ja, samma her! Følger spent med på evt gode råd!!! Bra du kom med spm...for det er irriterende å høre på!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. desember 2005 #3 Skrevet 10. desember 2005 Er det sånn "skviiiiiik" lyd når gummien dras over ruta, eller bråker motoren? Mer durelyd?
Smørblomsten Skrevet 10. desember 2005 #4 Skrevet 10. desember 2005 Er det sånn "skviiiiiik" lyd når gummien dras over ruta, eller bråker motoren? Mer durelyd? ← Skviiiik!!!
monja Skrevet 10. desember 2005 #5 Skrevet 10. desember 2005 Mine viskere "skviiiiker" og, men det er når ruta er for tørr.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #6 Skrevet 10. desember 2005 Vindusviskerne på bilen vår bråker noe innmari. De er ikke så veldig gamle slik at vi har lyst til å bytte dem enda, dessuten er de dyre. Koster rundt 500,-. Finnes det noe jeg kan smøre på de, eller gjøre noe slik at denne bråke lyden blir borte?? Tips tas i mot med takk ← Ja det finnes. Det er en flaske med noe "gørr"(kan ikke for mitt beste liv huske hva det heter) som man smører over ruta. Fås på bensinstasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå