AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Del Skrevet 29. november 2022 Hvilke hårpleieprodukter bruker dere? jeg har alltid brukt dyre frisørprodukter men lurer på om det egentlig er nødvendig? Har ikke veldig slitt hår, men litt tørt. Farger det hjemme en gang i blandt, ingen bleking Anonymkode: b859f...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2 Del Skrevet 30. november 2022 Jeg har langt, tykt hår, som jeg alltid får komplimenter for. Hadde det halvveis ned til lårene i mange år (!), men nå er det til midt på ryggen. Og jeg har aldri brukt frisørprodukter. Jeg har i førti år kun brukt shampo og balsam fra dagligvare/normal. Det funker helt fint til mitt hår. Anonymkode: dd803...a2b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #3 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvilke hårpleieprodukter bruker dere? jeg har alltid brukt dyre frisørprodukter men lurer på om det egentlig er nødvendig? Har ikke veldig slitt hår, men litt tørt. Farger det hjemme en gang i blandt, ingen bleking Anonymkode: b859f...aea For min del så må eg nok no gå attende til dyre frisørprodukt. Har egentlig alltid brukt Kerastase (mest den for farga hå)r, men tenkte eg skulle spare pengar... Så dei siste 2 åra har eg kjøpt sjampo & balsam på matbutikk osv, med det resultatet at eg har fått skikkelig stusselig hår! Matt, trist og tungt hår. (Har hår til ca skulderblada) Takk for påminninga Anonymkode: 1ec6e...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 30. november 2022 #4 Del Skrevet 30. november 2022 Sverger til frisørsjampo/balsam/kur då eg får kløe av sjampo frå butikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 2. desember 2022 #5 Del Skrevet 2. desember 2022 Bruker kun Aveda shampo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 3. desember 2022 #6 Del Skrevet 3. desember 2022 Syns Kevin Murphy er nydelig, men det er ikke sånn at alt fra frisøren er bra. Også ligger jo mye i hvordan man behandler håret - alt fra hvordan man vasker det og påfører produkter, om man beskytter det mot varme, bruker renseshampoo for å fjerne oppbygging av silikon. En som bruker billig shampoo og balsam kan ha bedre hår i forhold til en som handler produkter fra frisøren, bare pga. vaner og forståelse for ingredienser og funksjonen bak produkter. Ja også spiller gener også inn, noen bare har fantastisk hår til tross for at de kjøper alt på rema. Argumentet for å bruke frisørprodukter er at det som er bra kan være mer konsentrert, det inneholder mindre andel av fillere m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 4. desember 2022 #7 Del Skrevet 4. desember 2022 Jeg begynte bruke frisørsjampo etter å ha fått skikkelig daft og stygt hår med define sjampo og balsam har i blant brukt butikksjampo etter det og det går helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 4. desember 2022 #8 Del Skrevet 4. desember 2022 Om frisørprodukter funker ser man jo på håret Jeg bruker ofte Kerastase, de grønne flaskene og maske, for svært skadet hår. Funker utrolig bra. Jeg farger håret ofte, pluss bleker innimellom. Hvis håret ditt er noe tørt, kan jeg anbefale den gule serien til Kerastase. Nutritive tror jeg den heter. Merker generelt at Kerastase sine produkter gjør håret glansfullt og gir mye volum. Er ellers plaget med helt flatt hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Del Skrevet 4. desember 2022 Jeg sverger til produkter fra Lush. Det har virkelig fått frem krøllene mine. Før hadde jeg krusete hår, nå har jeg krøller. Har prøvd det meste, ingen frisør shampo og balsam har gjort noe for mitt hår. Anonymkode: eaf79...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #10 Del Skrevet 5. desember 2022 Natta1980 skrev (13 timer siden): Om frisørprodukter funker ser man jo på håret Jeg bruker ofte Kerastase, de grønne flaskene og maske, for svært skadet hår. Funker utrolig bra. Jeg farger håret ofte, pluss bleker innimellom. Hvis håret ditt er noe tørt, kan jeg anbefale den gule serien til Kerastase. Nutritive tror jeg den heter. Merker generelt at Kerastase sine produkter gjør håret glansfullt og gir mye volum. Er ellers plaget med helt flatt hår. Har aldri likt Kerastase av en eller annen grunn. Men for en stund siden så kjøpte jeg Kerastase sjampo, den grønne flasken for sensitiv hodebunn og den er utrolig bra, håret blir mykt og glansfullt. Anonymkode: 4f65d...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. desember 2022 #11 Del Skrevet 5. desember 2022 Bed & Head Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. desember 2022 #12 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg liker best Moroccanoil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 5. desember 2022 #13 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg tåler ikke bruke for mye silikon i håret mitt, ei heller sterke sulfater ved hver vask, så frisørprodukter blir ofte for sterke for hodebunn min rett og slett. Derfor bruker jeg i hovedsak baby shampoo og balsam kjøpt på helsekost uten silikoner. Bruker en rensesjampo av og til da jeg har hårolje i lengdene som inneholder silikon. Har helt sluttet å klø og håret er like sunt, etter det vendte seg av med silikonen.. det tok litt tid å venne seg av med, for håret blir jo veldig glatt og mykt med silikoner, og glansfullt. Men ikke verdt det mtp hodebunn for min del. Så frisørprodukter blir brukt hos frisøren og må ofte vaske håret ganske rask etterpå da jeg begynner å klø fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. desember 2022 #14 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg bruker Defy damage shampoo og balsam når økonomien lar meg gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. desember 2022 #15 Del Skrevet 5. desember 2022 Håret mitt blir faktisk best av shampoo fra butikk/Normal/Snarkjøp osv. Og da ser jeg ikke poenget med å bruke flere hundrelapper på frisørshampoo.... 😊 Den sjampoo'en som faktisk har fungert best på mitt hår, er Fructis fra butikken/Normal 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 5. desember 2022 #16 Del Skrevet 5. desember 2022 (endret) Bruker hårprodukter som inneholder næringsrike ingredienser - samme om det er fra dagligvare eller frisør. Studerer innholdet i produktet nøye før kjøp, men det er som regel slik at næringsrike hårprodukter koster litt mer. Endret 5. desember 2022 av Stellia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. desember 2022 #17 Del Skrevet 5. desember 2022 Det kommer helt ann på håret ditt Mitt fungerer best på frisørprodukter. Har testet produkter fra dagligvare mange ganger kort og greit pga at det er så mye billigere. Håret mitt er kresent og trives ikke med det 🙈 En venninne merker null forskjell på hvor hun kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #18 Del Skrevet 5. desember 2022 Det har jeg slutta med og handler nå bare på Normal. Merker ingen forskjell, har kort, ufarga, tjukt hår som må styles, men bruker nesten bare Normal-produkter. Har spart mye penger og går aldri tilbake til dyre produkter forutsatt fortsatt problemfri hodebunn. Og for folk med flass, er det jo bare head&shoulder som gjelder. Anonymkode: 647e4...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #19 Del Skrevet 7. desember 2022 Mitt inntrykk er at frisørshampooer er proppet full med dårlige ingredienser som er skadelig for håret. Målet med sjampoen er jo enten å bevare kald-skjæret i blondt hår, ergo bruke sterke stoffer for å oppnå en viss farge, eller for å få håret til å oppføre seg på bestemte måter (mer fall, mer volum, osv). Målet med slike dyre shampoer er altså ikke sunt hår, men en spesiell look. De lukter også intenst! Jeg bruker änglamark shampoo uten parabener osv, fungerer iallefall helt topp for naturlig og ubehandlet hår som mitt. (Sluttet med farging osv for lenge siden!) Anonymkode: 75131...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå