Gå til innhold

Kun onanering.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ha et flott liv ved kun å onanere, altså ingen sex med en partner? Er det mange som lever slik? 

Anonymkode: 62944...1a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan man ha et flott liv ved kun å onanere, altså ingen sex med en partner? Er det mange som lever slik? 

Mange her på kg som har det sånn.

Anonymkode: 82338...ab0

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mange her på kg som har det sånn.

Anonymkode: 82338...ab0

Endret av jaeols
Det ble feil.
Skrevet

Det spørs nok helt hva du som menneske har behov for, vi har forskjellige behov for nærhet og seksualliv. 

Tror ikke det er mange, men definitivt endel som lever slik, er nok noe forskning på det, men sikkert også store mørketall. 

Anonymkode: 8898b...2b4

• Liker 1
Skrevet

Det kommer helt ann på personen.

Jeg lever et slikt liv nå. Jeg er 31, år har enda tid til å finne noen, men jeg leter ikke akkurat aktivt etter noen.

Jeg har ikke hatt sex med en annen person på 5 år kanskje, eller er det blitt 6/7 år 🤔 jeg husker ikke helt, lenge siden i det minste.

Jeg er demiseksuell, og jeg er ikke lik slik mange andre er når det kommer til sex. Jeg tenner ikke på mennesker kun basert på hvordan den personen ser ut visuelt. Jeg er på det aseksuelle spekteret, og jeg har ikke behov for fysisk kontakt med en annen person når det kommer til sex. Jeg får orgasmer helt fint på egenhånd. Minst 3 stk på rappen, gjerne mer enn det også, alt etter hva jeg orker. Jeg har et rikt sexliv, med megselv. Og jeg er tilfreds med slik jeg har det. Kan bruke noen leketøy innimellom om jeg ønsker noe mer, men jeg liker best enkel stimulering; 2 fingrer på klitoris, og ikke noe mer.

Men det er mange som ikke vil være det. Er jo en grunn for at «incels» finnes. For det er mange som har et så sterkt ønske om å ha sex med noen andre enn seg selv.

Anonymkode: 3d6e1...40f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er da veldig vanlig.

Anonymkode: e98dd...eb4

• Nyttig 2
Skrevet

Har ikke hatt sex siden Aya Napa i 2002.

Anonymkode: e98dd...eb4

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg lever slikt, onanerer morgen og kveld hver dag.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Jentegutt skrev (33 minutter siden):

Ja jeg lever slikt, onanerer morgen og kveld hver dag.

Synd at ingen andre får gleden av din velvoksne stake (om det du har skrevet tidligere er sant) ❤️ 

Skrevet

Det kommer vel an på om en har behov for kroppskontakt og kos. 

• Liker 2
Skrevet

Har ikke hatt sex siden 1993. 

Skrevet

Jada null problem :)

Anonymkode: 14cc3...6c3

Skrevet
911 skrev (2 timer siden):

Synd at ingen andre får gleden av din velvoksne stake (om det du har skrevet tidligere er sant) ❤️ 

Ikke et pent syn, grov og knudrete ☺️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kan man ha et flott liv ved kun å onanere, altså ingen sex med en partner? 

Selvfølgelig kan man det 😊

Anonymkode: 3df65...6a6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selvfølgelig kan man det 😊

Trist å aldri pule en kvinne, de er jo så deilige. Trist å ha stå hele tiden uten å kunne "fyre av" .Det tar på psykisk. Det blir et voldsomt trykk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det spørs nok helt hva du som menneske har behov for, vi har forskjellige behov for nærhet og seksualliv. 

Tror ikke det er mange, men definitivt endel som lever slik, er nok noe forskning på det, men sikkert også store mørketall. 

Anonymkode: 8898b...2b4

Det er mange som ikke har noen å ha sex med. Av forskjellige grunner. De burde blitt hjulpet. Å gå hele livet uten solosex er tøft. 

• 11 måneder senere...
Skrevet

Mange har ikke hatt sex på 50 år og de har ikke onanert. Kvinner greier å gå ufattelig lenge uten sex, da de ikke har det behovet. Menn er mer opptatt av penetrering. 

Skrevet

Funker snus. Lysten er der, men en rask dragning så er behovet borte frem til neste gang jeg føler behovet.

Rinse and repeat. Trenger ikke en partner i livet 🙂

Anonymkode: 14f72...476

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2022 den 19.28):

Kan man ha et flott liv ved kun å onanere, altså ingen sex med en partner?

Selvfølgelig kan man det.

Skrevet

Jeg trodde onani i partnerskap var vanlig?🤔 Men jeg har sett en del overraskende kvinner, som aldri har opplevd det før. Og aldri har de opplevd.. at en mann vasker hus og lager mat, mens hun fikk onanere på loftet helt alene🤔 Sexlivet ble så mye bedre etter, at jeg forstod dette med alenetid og tillatelser. Og at det å være god og snill, fører til en skyhøy skjult bonus🤭

Joda vi knuller også, men mest som en avslutning av oralen og masse andre ting🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...