Gå til innhold

Squirt - lukt, smak og farge

Anbefalte innlegg

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Uavhengig av hva det er så er det utrolig tennende! Stå på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Guuud... De bitre her som prøver å gjøre squirt til noe ekkelt og er så bastante på at det kan sammenlignes med å tisse på seg må være menn som aldri har hatt sex og er misunnelig på alle som har det. Alle menn og kvinner som har hatt med squirt å gjøre vet veldig godt at det ikke kan sammenlignes med tiss, det er ikke noe å diskutere engang. 

Anonymkode: c7278...27b

Hvorfor skulle jeg være bitter? Om jeg tar i og tisser når jeg får orgasme skal vel også jeg få til å sprute, urin med skjedesekret. 

Jeg har vært med kvinner som mente de spruta. Det var urin. Både smak og konsistens. 

Det samme sier forsking. 

Hvor mener dere at dere har disse sprutekjertlene egentlig? 

Anonymkode: 1e92e...655

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skulle jeg være bitter? Om jeg tar i og tisser når jeg får orgasme skal vel også jeg få til å sprute, urin med skjedesekret. 

Jeg har vært med kvinner som mente de spruta. Det var urin. Både smak og konsistens. 

Det samme sier forsking. 

Sier seg jo selv at du ikke har peiling😆😆

Anonymkode: 073ff...e8e

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Det samme sier forsking. 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Skene's_gland

Hvis du gidder å lese artikkelen, vil du se at disse kjertlene har vært kjent av den nyere vitenskapen siden 1880 da de ble beskrevet av Alexander Skene, men at forut for dette ble de beskrevet av Regnier de Graaf allerede i 1672.

I nyere tid kjenner vi dem også som "G-punktet", oppkalt etter gynekologen Gräfenberg.

Se også http://doctorg.com/female-ejaculation/g-spot_is_human_female_prostate/

Anonymkode: afdd2...c64

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Sier seg jo selv at du ikke har peiling😆😆

Anonymkode: 073ff...e8e

Hvorfor svarer du ikke skikkelig? 

Skrevet

Jeg squirter i tide og utide under sex. 
Uavhengig av hva det er, så er det ikke noe å trakte etter. Gir ingen ekstra nytelse, og fører mest til at det blir «søl». Oftest squirter jeg like før eller like etter en orgasme, men squirter også ved litt «hard» stimuli selvom det ikke er orgasme i nærheten.

Skjønner ikke helt hvorfor mange menn har denne fascinasjonen for kvinner som squirter.

Anonymkode: 57441...b65

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Skene's_gland

Hvis du gidder å lese artikkelen, vil du se at disse kjertlene har vært kjent av den nyere vitenskapen siden 1880 da de ble beskrevet av Alexander Skene, men at forut for dette ble de beskrevet av Regnier de Graaf allerede i 1672.

I nyere tid kjenner vi dem også som "G-punktet", oppkalt etter gynekologen Gräfenberg.

Se også http://doctorg.com/female-ejaculation/g-spot_is_human_female_prostate/

Anonymkode: afdd2...c64

Wikipedia er ikke en god kilde. Men i denne teksten står det mye - kan være -. Det står også at sprut er i all hovedsak urin. 

Lenke nummer 2 var ikke sikker, så den kan jeg ikke åpne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg squirter i tide og utide under sex. 
Uavhengig av hva det er, så er det ikke noe å trakte etter. Gir ingen ekstra nytelse, og fører mest til at det blir «søl». Oftest squirter jeg like før eller like etter en orgasme, men squirter også ved litt «hard» stimuli selvom det ikke er orgasme i nærheten.

Skjønner ikke helt hvorfor mange menn har denne fascinasjonen for kvinner som squirter.

Anonymkode: 57441...b65

Har holdt på med en dame som squirter skikkelig av å bli fingra/slikka ganske intenst. Det er ganske så opphissende når hun squirter, men det smaker ikke akkurat godt. Minner litt om svak urin. Fargen var gul/hvit om jeg ikke husker feil(følger ikke akkurat med på det under akten) 🤣 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har sett meg selv med speil når jeg squirter og jeg har kateterisert med selv. Urin og squirt kommer ikke fra samme hull. For å tisse må musklene slappe av. Det er ingen muskel nedentil som slapper av når jeg squirter. De som fortsetter å krangle på dette må være kristne grå mus som krever lyset av og misjonær only.

Anonymkode: 2c97a...ef1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har sett meg selv med speil når jeg squirter og jeg har kateterisert med selv. Urin og squirt kommer ikke fra samme hull. For å tisse må musklene slappe av. Det er ingen muskel nedentil som slapper av når jeg squirter. De som fortsetter å krangle på dette må være kristne grå mus som krever lyset av og misjonær only.

Anonymkode: 2c97a...ef1

Jeg må være slik og jeg må være sånn. Det mye av dette nå synes jeg. 

Men jeg er kvinne i midten av 40-åra, hatt partnere fra alle kjønn, også trans. Jeg har hatt tosifret anntall partnere og har erfaring med litt forskjellig, unntatt barn og dyr. Jeg er ateist. Jeg har åtte års universitetsutdannelse, er bipolar og har adhd. Så spesielt grå er ikke musa. 

Jeg er litt imponert over at du klarer å se hvor fra du spruter når du spruter på et speil. Og det samtidig med at du får orgasme. Men hvor kom så spruten i fra? Det sier du ikke noe om. 

Er du sikker på at musklene musklene fungerer likt under urinering og opphisselse? Musklene vil jo være påvirket av opphisselse. Og hvilke muskler er det snakk om? 

Jeg for min del må aktivere musklene for å tisse. 

Det er ingenting av det du sier som rokker ved min overbevisning. Beklager. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...