Gå til innhold

Squirt - lukt, smak og farge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har lest at squirt kan inneholde urin.  Så la oss ikke bruke tid på den diskusjonen her. 

Men, hvordan kan det ha seg at kan squirte farge- og luktfri væske, som ikke setter noen form for flekker på sengetøyet (etter det har tørket), men jeg kan sette meg på do rett etterpå og tisse vanlig "kaffetiss"? 

Jeg får det ikke helt til å stemme at squirt er helt vanlig urin.

Anonymkode: 64deb...c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg har lest at squirt kan inneholde urin.  Så la oss ikke bruke tid på den diskusjonen her. 

Men, hvordan kan det ha seg at kan squirte farge- og luktfri væske, som ikke setter noen form for flekker på sengetøyet (etter det har tørket), men jeg kan sette meg på do rett etterpå og tisse vanlig "kaffetiss"? 

Nei det er helt korrekt. Squirt er ikke urin, og kommer da følgelig ikke fra urinblæra. Det kommer fra skenes kjertler, og det er når gpunktet er oppsvulmet og du masserer dèt at du mest sannsynlig squirter.

Anonymkode: 073ff...e8e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei det er helt korrekt. Squirt er ikke urin, og kommer da følgelig ikke fra urinblæra. Det kommer fra skenes kjertler, og det er når gpunktet er oppsvulmet og du masserer dèt at du mest sannsynlig squirter.

Dette er jo bare vås. Det er jo vitenskapelig bevist at mesteparten av spruten er piss. Lukta på pisset er selvfølgelig avhengig av væskebalansen i kroppen. Er man dehydrert f.eks. etter en natts søvn, stinker det selvfølgelig.

Anonymkode: 98b9e...69a

• Liker 2
Skrevet

Lukter ikke tiss når jeg squirter. Har også en seigere konsistens enn urin.. jeg tisser alltid etter sex, og der kommer mye urin, selv om jeg hsr squirtet under samleie

Anonymkode: aefaf...533

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Squirt er urin, inneholder det ikke, meeeen er

Anonymkode: efd45...2b7

• Nyttig 2
Skrevet

Du har ikke fulgt med i timen

• Liker 2
Skrevet

Jeg får det heller ikke til å stemme. Er like tissatrengt etter squirting, og det lukter ingenting og har ingen farge. Selv om jeg for eksempel rett etterpå tisser "gult". 

Anonymkode: 9ac29...866

Skrevet

Samme her. Ikke noe lukt eller flekker i senga.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er jo bare vås. Det er jo vitenskapelig bevist at mesteparten av spruten er piss. Lukta på pisset er selvfølgelig avhengig av væskebalansen i kroppen. Er man dehydrert f.eks. etter en natts søvn, stinker det selvfølgelig.

Du har ikke fulgt med i timen

Dere to har ikke peiling! Hvorfor spamme slike tråder med deres uvitenhet? Skjerp dere!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
18 minutter siden, balto999 said:

Samme her. Ikke noe lukt eller flekker i senga.

Vi har samme erfaringer som ts og dere andre, vi også. Vått blir det, men fargeløst, ingen flekker eller lukt. Littegrann klissete og kan smake søtlig. 

Og rett etterpå kan hun tisse og det er gult som vanlig. To helt forskjellige ting. 

K47/M50

Anonymkode: afdd2...c64

• Liker 3
Skrevet

Aldri squirtet selv, så jeg aner ikke. Men kan det være noe av den ekstra væsken som gjør at urinen på et vis nøytraliseres? For det høres jo ikke ut som det er vanlig urin. Utrolig rart at man ikke har forsket mer på dette.

Anonymkode: 7d42b...e75

Skrevet

Squirt er ikke urin, men inneholder spor av urin - akuratt som sperm også gjør. 

Anonymkode: c7278...27b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dere to har ikke peiling! Hvorfor spamme slike tråder med deres uvitenhet? Skjerp dere!

Her reagerer du fordi det ikke passer med ditt narrativ, at det er piss er uomtvistelig.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Utrolig rart at man ikke har forsket mer på dette.

Det er jo en kilde over? Det kan jo ikke være slik at en kan se bort i fra kilder hvis konklusjonene ikke passer det du ønsker :)

• Liker 2
Skrevet

Det skal ta mange tiår før denne myten forsvinner. Å tisse på seg i senga er jo egentlig ikke så sexy. Det er jo bare dårlig blærekontroll. Og hvem vil innrømme det og i hele tatt ta det innover seg? 

Anonymkode: 1e92e...655

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det skal ta mange tiår før denne myten forsvinner. Å tisse på seg i senga er jo egentlig ikke så sexy. Det er jo bare dårlig blærekontroll. Og hvem vil innrømme det og i hele tatt ta det innover seg? 

Det blir skilt mellom squirting, inkontinens og kvinnelig ejakulasjon. Så squirting skjer ikke nødvendigvis pga dårlig blærekontroll.

Det skjer også noe annet, er ikke nødvendigvis bare/kun urin: https://www.verywellhealth.com/squirting-5186847

Anonymkode: 7d42b...e75

• Nyttig 1
Skrevet

Det er umulig å føre en saklig diskusjon rundt squirting på dette forumet her. Samtlige ender opp med skyttergravsdiskusjoner.

• Liker 1
Skrevet

Guuud... De bitre her som prøver å gjøre squirt til noe ekkelt og er så bastante på at det kan sammenlignes med å tisse på seg må være menn som aldri har hatt sex og er misunnelig på alle som har det. Alle menn og kvinner som har hatt med squirt å gjøre vet veldig godt at det ikke kan sammenlignes med tiss, det er ikke noe å diskutere engang. 

Anonymkode: c7278...27b

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis jeg tisser på meg når jeg squirter under sex, så er det veldig rart at følelsen av squirting i senga og å sitte på do er to vidt forskjellige følelser. Orgasme med squirting er så ubeskrivelig deilig. Nesten så jeg skriker. Kan ikke si det samme når jeg sitter på do å tisser. 

Å hadde jeg tissa på meg under sex ville det så absolutt vært flekk i senga når det hadde tørka og det ville lukta. Det gjør det ikke. 

Tenker de som er så påståelig at squirting er å ikke ha blærekontroll enten er en mann som ikke klarer å tilfredsstille kvinnen i senga, eller en misunnelig kvinne som skulle ønske hun squirtet under sex. 

Anonymkode: eff49...4d7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis jeg tisser på meg når jeg squirter under sex, så er det veldig rart at følelsen av squirting i senga og å sitte på do er to vidt forskjellige følelser. Orgasme med squirting er så ubeskrivelig deilig. Nesten så jeg skriker. Kan ikke si det samme når jeg sitter på do å tisser. 

Å hadde jeg tissa på meg under sex ville det så absolutt vært flekk i senga når det hadde tørka og det ville lukta. Det gjør det ikke. 

Tenker de som er så påståelig at squirting er å ikke ha blærekontroll enten er en mann som ikke klarer å tilfredsstille kvinnen i senga, eller en misunnelig kvinne som skulle ønske hun squirtet under sex. 

Anonymkode: eff49...4d7

Korrekt, i det siste avsnittet ditt👍🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...