Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forventet mens i går, men den kom ikke. Siden jeg hadde ømme pupper slik jeg hadde med første mann, tok jeg en test som var positiv!

Jeg har snust mye de siste 2 ukene, litt under en boks daglig. Er livredd jeg har skadet babyen. 

Dette var altså ikke planlagt, men ønsker å beholde da vi hadde tenkt å begynne prøvingen etter nyttår uansett.

Er altså ca. 4 uker på vei. Hvor mye skade kan jeg ha påført?? Tok en snus i panikk men har nå kastet boksen. Kommer til å bli hardt å slutte så brått kjenner jeg :(

Andre som har vært i samme situasjon? Gikk det bra med babyen? Er så redd for leppe/gane spalte eller andre misdannelser.

Anonymkode: a844f...665

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg forventet mens i går, men den kom ikke. Siden jeg hadde ømme pupper slik jeg hadde med første mann, tok jeg en test som var positiv!

Jeg har snust mye de siste 2 ukene, litt under en boks daglig. Er livredd jeg har skadet babyen. 

Dette var altså ikke planlagt, men ønsker å beholde da vi hadde tenkt å begynne prøvingen etter nyttår uansett.

Er altså ca. 4 uker på vei. Hvor mye skade kan jeg ha påført?? Tok en snus i panikk men har nå kastet boksen. Kommer til å bli hardt å slutte så brått kjenner jeg :(

Andre som har vært i samme situasjon? Gikk det bra med babyen? Er så redd for leppe/gane spalte eller andre misdannelser.

Er ikke bare de siste 2 ukene jeg har snust mye (men det siste året), men regner med at barnet ble unnfanget for rundt 2 uker siden, siden jeg skulle hatt mensen i går.

Skrevet

Bare slutt HELT nå så går det fint. Det er verre med de som har drukket i månedsvis før de oppdaget at de var gravide. Eller de som ble unnfanget på fylla. Er visst ikke bra for sædkvaliteten i følge nyere forskning.

Anonymkode: ede97...e74

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare slutt HELT nå så går det fint. Det er verre med de som har drukket i månedsvis før de oppdaget at de var gravide. Eller de som ble unnfanget på fylla. Er visst ikke bra for sædkvaliteten i følge nyere forskning.

Anonymkode: ede97...e74

Tusen takk for beroligende svar. Skal selvfølgelig slutte tvert! Men det er ikke sjanse for at noen skade kan ha skjedd?

Skrevet

Hvis unnfangelsen skjedde for 2 uker siden tror jeg det går helt fint, jeg drakk masse vin og snuste fast før jeg visste at jeg var gravid (fant det ut tidlig da). Gikk helt fint med vår baby. 

Anonymkode: 99dee...e8d

Skrevet

Jeg er ju ikke lege men tror nok det skal gå fint. 😊 Jeg var i uke 5+0 når jeg testet positivt og hadde røyka 20 sigaretter per dag... Sluttet på dagen og har en frisk og sporty 10åring idag! 😅

Lykke til med snusslutt! 💕

Anonymkode: 5e41a...077

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...