feliek54 Skrevet 2. desember 2022 #21 Del Skrevet 2. desember 2022 Rosa Dartle skrev (18 timer siden): Kunne likt bilde, ser den ikke for meg 😄 Ikke sær kanskje, og med så mange dere har på blokka allerede har du den sikkert. Men denne brukte vi litt tid på å lære oss 😄 Det er godt å ri både forfra og bakfra, men ekstra digg er det å ha beina helt bakover mot mannens hodet, altså ikke stå på huk/på kne, men ha beina flatt. Man må være litt forsiktig så man ikke knekker noe, bare 😄 Har ikke bilde av det men tenk deg misjonær med hun under og han oppå. Så ligger dere begge med beina så nær en vegg at du må krøke beina lit. Når du da knuller så kan han sparke fra på veggen og da kommer han lit lenger opp på henne slik at kuken gnir og treffer øvre del på fitta det klit er og g-punkt er på de fleste jenter ut fra det jeg har forstått. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #22 Del Skrevet 3. desember 2022 Rosa Dartle skrev (På 1.12.2022 den 23.20): Kunne likt bilde, ser den ikke for meg 😄 Vi testet stillingen til @feliek54 i går og jeg har prøvd å tegne den her. Kjenner vi trenger litt trening før den blir god nok for meg til at jeg kan få orgasme av den! Men, altså, sånn type trening liker jeg og jeg tror stillingen har … vel… potensial. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 3. desember 2022 #23 Del Skrevet 3. desember 2022 Fioljenta skrev (3 timer siden): Vi testet stillingen til @feliek54 i går og jeg har prøvd å tegne den her. Kjenner vi trenger litt trening før den blir god nok for meg til at jeg kan få orgasme av den! Men, altså, sånn type trening liker jeg og jeg tror stillingen har … vel… potensial. 😉 Fikk ikke frem tegning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #24 Del Skrevet 3. desember 2022 feliek54 skrev (8 timer siden): Fikk ikke frem tegning Ehm… kan du prøve igjen? Det ser ut som om nettstedet har vært litt nede 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 3. desember 2022 #25 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) Fioljenta skrev (55 minutter siden): Ehm… kan du prøve igjen? Det ser ut som om nettstedet har vært litt nede 😞 Ja, det er lit rett, men ser ut som dere må lit nærmere veggen. dama må bøye beina og det må mann også slik at penis kan presse mot øvre del av vagina. har du fått testet den. Endret 3. desember 2022 av feliek54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 5. desember 2022 Forfatter #26 Del Skrevet 5. desember 2022 feliek54 skrev (På 4.12.2022 den 0.19): Ja, det er lit rett, men ser ut som dere må lit nærmere veggen. dama må bøye beina og det må mann også slik at penis kan presse mot øvre del av vagina. har du fått testet den. Da må vi prøve nærmere veggen! Takk. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #27 Del Skrevet 5. desember 2022 feliek54 skrev (På 4.12.2022 den 0.19): Ja, det er lit rett, men ser ut som dere må lit nærmere veggen. dama må bøye beina og det må mann også slik at penis kan presse mot øvre del av vagina. har du fått testet den. skjønner ikke hva som menes med at penis presser mot øvre del av vagina? Den er vel inni tenker jeg? Hvordan kommer den i kontakt med klitoris da? Anonymkode: b5579...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 6. desember 2022 #28 Del Skrevet 6. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): skjønner ikke hva som menes med at penis presser mot øvre del av vagina? Den er vel inni tenker jeg? Hvordan kommer den i kontakt med klitoris da? Anonymkode: b5579...8ef Vet du hvor klitoris og g-punkt er på jenter. Er ikke den øverst. Da er det bare å sørge for at treffer de punktene samtidig. Endret 6. desember 2022 av feliek54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #29 Del Skrevet 6. desember 2022 https://www.nrk.no/spesial/sexguide Anonymkode: 28a79...ee6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #30 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 20.22): skjønner ikke hva som menes med at penis presser mot øvre del av vagina? Den er vel inni tenker jeg? Hvordan kommer den i kontakt med klitoris da? Anonymkode: b5579...8ef Jeg forstår det sånn at når han støter horisontalt, så gnir han skaftet mot klitoris og pålen vipper frem og tilbake inni skjeden slik at den treffer g-punktet. feliek54 skrev (På 4.12.2022 den 0.19): Ja, det er lit rett, men ser ut som dere må lit nærmere veggen. dama må bøye beina og det må mann også slik at penis kan presse mot øvre del av vagina. har du fått testet den. Nå har vi trent litt til og nå nærmere veggen. Det ble faktisk MYE bedre! Jeg får ikke lett orgasme under samleie, men med litt trening til tror jeg det er mulig i denne stillingen! Juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #31 Del Skrevet 11. desember 2022 Rosa Dartle skrev (På 1.12.2022 den 23.20): Ikke sær kanskje, og med så mange dere har på blokka allerede har du den sikkert. Men denne brukte vi litt tid på å lære oss 😄 Det er godt å ri både forfra og bakfra, men ekstra digg er det å ha beina helt bakover mot mannens hodet, altså ikke stå på huk/på kne, men ha beina flatt. Man må være litt forsiktig så man ikke knekker noe, bare 😄 Nå har vi testet stillingen! Jeg likte den. Den gir ikke så mye bevegelsesfrihet, men mye nærhet og er jo litt annerledes enn det vi i ellers har prøvd. Siden jeg elsker variasjon, så var denne absolutt en fin variant. Takk. 😉 Jeg har prøvd å lage en tegning og beskrivelse her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #32 Del Skrevet 11. desember 2022 M.KnickerBum skrev (3 minutter siden): (…) Skjønte ikke vitsen med de videoene, jeg. Tror kanskje du «do not care» eller «driter i hva vi gjør» eller noe sånt. Men da skjønner jeg ikke hvorfor du er på denne tråden. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 12. desember 2022 #33 Del Skrevet 12. desember 2022 Fioljenta skrev (På 11.12.2022 den 10.13): Jeg forstår det sånn at når han støter horisontalt, så gnir han skaftet mot klitoris og pålen vipper frem og tilbake inni skjeden slik at den treffer g-punktet. Nå har vi trent litt til og nå nærmere veggen. Det ble faktisk MYE bedre! Jeg får ikke lett orgasme under samleie, men med litt trening til tror jeg det er mulig i denne stillingen! Juhu! Så fint. er viktig at penis treffe godt begge steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå