Fioljenta Skrevet 29. november 2022 #1 Del Skrevet 29. november 2022 Vi prøver å lage en samling med over 200 sexstillinger. Nå har vi 192 og mangler derfor kun 8. Jeg har ideer til to til, men trenger flere for å nå målet… Vi har dekket alle de «vanlige» og «mindre vanlige», tror jeg. Så derfor spør jeg: Har du en skikkelig sær sexstilling du har lyst til å dele? Sex trenger jo ikke å være så seriøst, så hvis du har en morsom stilling, er det også helt fint. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Del Skrevet 29. november 2022 Her går det i misjonær 98 av 100 ganger😂. 200 som er mulig å gjennomføre rent praktisk? Morsomt prosjekt👍🏻 Anonymkode: 4130d...4b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 29. november 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her går det i misjonær 98 av 100 ganger😂. Hehe… hadde jo blitt en litt kjedelig liste hvis misjonæren var der 98 av 100 ganger 😉 Men hvorfor endre en vinneroppskrift? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Del Skrevet 29. november 2022 Vet ikke helt om det er stilling, men jeg liker i alle fall å kunne risikere å bli sett. Å bli tatt bakfra foran stuevinduet, ha sex i sofaen nå når det er mørketid ute, og man kan sees godt gjennom vinduet, ute på terrassen om sommeren - kanskje med et teppe over seg om naboene henger i vinduene. Ved et vann på fjellet om sommeren, og du hører stemmen fra andre som er på tur i det samme området. I et telt hvor det kan være andre teltere (de er ikke særlig lydisolert...) Anonymkode: 831e5...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 30. november 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vet ikke helt om det er stilling, men jeg liker i alle fall å kunne risikere å bli sett. Å bli tatt bakfra foran stuevinduet, ha sex i sofaen nå når det er mørketid ute, og man kan sees godt gjennom vinduet, ute på terrassen om sommeren - kanskje med et teppe over seg om naboene henger i vinduene. Ved et vann på fjellet om sommeren, og du hører stemmen fra andre som er på tur i det samme området. I et telt hvor det kan være andre teltere (de er ikke særlig lydisolert...) Anonymkode: 831e5...6ae Tja, det er kanskje ikke spesifikke stillinger, men situasjoner. Selv trenger jeg at risikoen er veldig, veldig liten for å bli oppdaget, men vi har prøvd bakfra foran stuevinduet hvis det er mørkt inne. Fin stilling, det 😉 Og vi har noen veldig fine utendørs. 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #6 Del Skrevet 30. november 2022 Stå på henda Anonymkode: 05ffe...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #7 Del Skrevet 30. november 2022 Med så mange har dere sikkert dekka det meste, men her er noen forslag: Ballene inn i rompa Knulle armhulen, bak kneet, albuen Nesa inn i fitta/rompa Stående 69 Stående misjonær Fyren ligger på enden av senga, dama holder beina på fyren som en slags omvendt misjonær. Cum i øret Jobbe klitten med tærne Tisse inn i nesa bæsje inn i fitta gjennom et rør og knulle etterpå 😍 Anonymkode: 65c47...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 30. november 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stå på henda Anonymkode: 05ffe...419 Stå på henda, ja. Det er ingen av oss god på. Men vi må jo prøve. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 30. november 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): (…) Fyren ligger på enden av senga, dama holder beina på fyren som en slags omvendt misjonær. (…) Anonymkode: 65c47...a58 Her var det mye rart som ikke akkurat er i vår gate. 😂 Men jeg ble litt nysgjerrig på den stillingen der fyren ligger på enden av senga. Ligger hun oppå, men med ansiktet mot beina hans? Har han føttene på gulvet eller i senga? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #10 Del Skrevet 1. desember 2022 Hun står på gulvet. Bæsje gjennom et rør inn i fitta kommer ikke på lista? Anonymkode: e5c71...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 1. desember 2022 Nei. Det vil ikke en gang bli vurdert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 1. desember 2022 #12 Del Skrevet 1. desember 2022 Fioljenta skrev (På 29.11.2022 den 18.03): Vi prøver å lage en samling med over 200 sexstillinger. Nå har vi 192 og mangler derfor kun 8. Jeg har ideer til to til, men trenger flere for å nå målet… Vi har dekket alle de «vanlige» og «mindre vanlige», tror jeg. Så derfor spør jeg: Har du en skikkelig sær sexstilling du har lyst til å dele? Sex trenger jo ikke å være så seriøst, så hvis du har en morsom stilling, er det også helt fint. 😉 Vet ikke om den jeg har er sær men har aldri sett den varianten av misjonær. Begge ligger med beina mot veggen med mann oppå. Da kan mannes sparke fra i veggen så penis presser ekstra mot klitoris og g-punkt. jeg bruker den en del og da komme kvinna nesten alltid før meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #13 Del Skrevet 1. desember 2022 Kom på en til: Dama klemmer halvveis ut en bæsj og fyren dytter den tilbake med kuken. Takk for meg og ha det bra! Anonymkode: e5c71...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 1. desember 2022 feliek54 skrev (3 timer siden): Vet ikke om den jeg har er sær men har aldri sett den varianten av misjonær. Begge ligger med beina mot veggen med mann oppå. Da kan mannes sparke fra i veggen så penis presser ekstra mot klitoris og g-punkt. jeg bruker den en del og da komme kvinna nesten alltid før meg Ooooo… den har vi faktisk ikke i samlingen. Må prøves! Takk 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 1. desember 2022 #15 Del Skrevet 1. desember 2022 Fioljenta skrev (48 minutter siden): Ooooo… den har vi faktisk ikke i samlingen. Må prøves! Takk 🤗 Jeg syns det er en deilig stilling for jeg nyter at jente får orgasme og da kan jeg en del ganger gi henne flere orgasmer. Hender det går bare 1 min. før hun kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 1. desember 2022 #16 Del Skrevet 1. desember 2022 feliek54 skrev (8 timer siden): Vet ikke om den jeg har er sær men har aldri sett den varianten av misjonær. Begge ligger med beina mot veggen med mann oppå. Da kan mannes sparke fra i veggen så penis presser ekstra mot klitoris og g-punkt. jeg bruker den en del og da komme kvinna nesten alltid før meg Kunne likt bilde, ser den ikke for meg 😄 Ikke sær kanskje, og med så mange dere har på blokka allerede har du den sikkert. Men denne brukte vi litt tid på å lære oss 😄 Det er godt å ri både forfra og bakfra, men ekstra digg er det å ha beina helt bakover mot mannens hodet, altså ikke stå på huk/på kne, men ha beina flatt. Man må være litt forsiktig så man ikke knekker noe, bare 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 2. desember 2022 Forfatter #17 Del Skrevet 2. desember 2022 Rosa Dartle skrev (10 timer siden): Kunne likt bilde, ser den ikke for meg 😄 Ikke sær kanskje, og med så mange dere har på blokka allerede har du den sikkert. Men denne brukte vi litt tid på å lære oss 😄 Det er godt å ri både forfra og bakfra, men ekstra digg er det å ha beina helt bakover mot mannens hodet, altså ikke stå på huk/på kne, men ha beina flatt. Man må være litt forsiktig så man ikke knekker noe, bare 😄 Takk! Den har vi faktisk ikke på blokka. Hvis jeg ser det riktig for meg, så ligger hun på magen oppå ham, men snudd «feil vei» slik at beina er ved hodet og hodet ved beina. Det må prøves. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #18 Del Skrevet 2. desember 2022 Fioljenta skrev (7 minutter siden): Takk! Den har vi faktisk ikke på blokka. Hvis jeg ser det riktig for meg, så ligger hun på magen oppå ham, men snudd «feil vei» slik at beina er ved hodet og hodet ved beina. Det må prøves. 🙂 Mente hun ikke at kvinnen sitter å rir mannen men istedet for å ha knærne i bøy og beina langs siden/ hoftene til mannen så har hun heller føttene rett frem? At hun sitter i vinkel liksom.. Anonymkode: e0e18...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 2. desember 2022 Forfatter #19 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mente hun ikke at kvinnen sitter å rir mannen men istedet for å ha knærne i bøy og beina langs siden/ hoftene til mannen så har hun heller føttene rett frem? At hun sitter i vinkel liksom.. Anonymkode: e0e18...088 Interessant. At hun sitter med beina mot hodet hans? Det er jo også mulig og den har vi faktisk heller ikke. 😉 Jeg forstod det sånn at hun er snudd med ryggen til ham fordi beina skulle være «helt bakover mot mannens hode». Uansett, nå fikk vi to stillinger til! Juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 2. desember 2022 #20 Del Skrevet 2. desember 2022 Fioljenta skrev (1 time siden): Takk! Den har vi faktisk ikke på blokka. Hvis jeg ser det riktig for meg, så ligger hun på magen oppå ham, men snudd «feil vei» slik at beina er ved hodet og hodet ved beina. Det må prøves. 🙂 Det var slik jeg tenkte ja 😊 Men vær forsiktig som sagt, så ingenting brekkes 😁 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mente hun ikke at kvinnen sitter å rir mannen men istedet for å ha knærne i bøy og beina langs siden/ hoftene til mannen så har hun heller føttene rett frem? At hun sitter i vinkel liksom.. Anonymkode: e0e18...088 Det funker det også, men er veldig slitsomt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå