Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er sjarmerende og trivelig, og en stor flørt når han har overskudd.. Er vel en grunn til at jeg også falt for ham en gang.. 😄

Han flørter med butikkdama, damene på jobben sin, mine venninner. Pene og unge, gamle og streite. Det er jo ikke noe galt i det, og damene synes det er veldig koselig, spesielt de middelaldrende som han tar seg tid til å flørte litt med på butikken 😄 Jeg har jo alltid bare synes det er litt morsomt, men jeg vet ikke.. Etter å ha fått barn og at jeg ikke føler meg så fin lenger, så synes jeg det er litt mer kjipt.. Vi har det bra sammen og han flørter selvsagt ofte med meg også.. Jeg kjenner ikke så mange som er sånn, så jeg bare lurer litt på hvordan dere andre som har menn som er sånn jobber med dere selv. Jeg vet jo at det ikke ligger noe i det, bare har litt problemer med egen selvtillit for tiden.

Og blir litt bekymret for om noen skal legge mer i det og at han skal falle for fristelsen..

Anonymkode: 892e5...337

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke likt at typen min hadde gått å flørtet med andre. En ting er å være hyggelig og likanes, men å direkte flørte med andre synes jeg ikke noe om. Hvis du føler at det går på selvtilliten din eller at du får tillitsproblemer, så burde du si i fra til han. Handler rett og slett om respekt. 

Endret av Jaytee
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tror personligheten hans er sånn. Har flere slike menn på jobb, og de legger virkelig ikke mer i det. De er skikkelige menn mot sine koner/kjærester. Bedre å være utadvendt sånn som han er enn å sitte å chatte  fine ting til damer. Da det blir skittent. 
La han være den han er. Han er tydeligvis slik når du er med også. Vær glad du har en sjarmerende mann. Min pappa er også sånn. Mens min kjæreste er mer sånn sånn chatting og det er bare kvalmt.

Anonymkode: 05006...89c

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så lenge det er med alle? Min eks hang bare etter de unge, mye chatting bak ryggen min, som hun over sier: kvalmt. 

Opp til deg hva du vil finne deg i, men høres ut som hans personlighet og at det alltid har vært sånn. Flørter han med deg også? Min eks flørtet aldri med meg. 

Anonymkode: ff81b...a54

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er personligheten hans. Det er ikke noe han legger skjul på, jeg kan stå ved siden av ham og han flørter med kassadama på 60 hvis han er i humør liksom. Han sier selv at han synes det er gøy, men at det er meg som er kona hans og som han digger og elsker. Vi har det veldig bra på alle måter, og det er jo ikke noe som har endret seg. Han ville aldri chattet med noen, det er jeg sikker på. Og jeg har ikke sett ham gjøre det med noen helt unge, tror nok han unngår det av prinsipp og metoo liksom. Har ikke helt lyst til å begrense det heller, for det er jo sånn han er og ikke noe han vil ha noe mer ut av. Men samtidig gjør det meg jo mer usikker nå enn for ti år siden. Vet ikke.. Bare trengte å få det litt ut tror jeg..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen min er sjarmerende og trivelig, og en stor flørt når han har overskudd.. Er vel en grunn til at jeg også falt for ham en gang.. 😄

Han flørter med butikkdama, damene på jobben sin, mine venninner. Pene og unge, gamle og streite. Det er jo ikke noe galt i det, og damene synes det er veldig koselig, spesielt de middelaldrende som han tar seg tid til å flørte litt med på butikken 😄 Jeg har jo alltid bare synes det er litt morsomt, men jeg vet ikke.. Etter å ha fått barn og at jeg ikke føler meg så fin lenger, så synes jeg det er litt mer kjipt.. Vi har det bra sammen og han flørter selvsagt ofte med meg også.. Jeg kjenner ikke så mange som er sånn, så jeg bare lurer litt på hvordan dere andre som har menn som er sånn jobber med dere selv. Jeg vet jo at det ikke ligger noe i det, bare har litt problemer med egen selvtillit for tiden.

Og blir litt bekymret for om noen skal legge mer i det og at han skal falle for fristelsen..

For å korte ned innlegget ditt. 

Han er en flørt, du falt for at han var en flørt, han fortsetter å flørte med deg - men nå som du på en mystefystisk vis har fått dårlig selvbilde/selvtillit så ser du helst at han ikke lenger flørter med andre. Bare med deg. 

Snakker om å være kontrollerende - med verdens beste unnskyldning. Jeg har dårlig selvbilde og selvtillit. 

Anonymkode: 48b7a...7da

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Åh, denne skjønner jeg er vond nå. 

For dette er jo mannen din, mannen som du forelsket deg i, og som du liker. Samtidig blir dette personlighetstrekket som er sjarmerende og kan føre til mange morsomme historier, nå vondt siden du ikke føler deg så fin lenger. 

Kan du si noe om det til ham, ikke for at han skal endre seg, men kanskje han også kan gi deg litt ekstra oppmerksomhet og hjelpe deg å føle deg bedre med deg selv? Og kanskje det er noe du selv kan unne deg så du greier å føle på at du er fin igjen. Det er jo ikke sånn at fordi man aldres og får barn at man blir mindre attraktiv (joda, jeg vet at noen tenker sånn, men mange menn er jo også klar over at de aldres og tiltrekkes også aldringen) for partner. 

Vi skal alle bli eldre, få rynker, få strekkmerker av graviditet, men vi kan likevel gjøre ting for å føle oss fine og flotte og attraktive helt til vi dør som en rynkete rosin i 90-årene. ❤️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så lenge det er med alle? Min eks hang bare etter de unge, mye chatting bak ryggen min, som hun over sier: kvalmt.. 

Anonymkode: ff81b...a54

Smart tenkt. 

Skrevet

Kan si det sånn at jeg hadde ikke valgt å ha en type som er sånn. Å flørte med andre når man er i forhold er respektløst og enda mer ille er det om han gjør det rett foran deg 

Anonymkode: 9b8f8...f27

Skrevet

Faren min er en sånn type, jeg har nok også litt av de samme trekkene bare ikke i like stor grad. Dette er en personlighetsgreie. Noen er bare slik av natur og legger ikke stort i det. Forskjell på "prøve seg flørt" og "sjarmerende type flørt" 

Anonymkode: 9e3c6...42a

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan si det sånn at jeg hadde ikke valgt å ha en type som er sånn. Å flørte med andre når man er i forhold er respektløst og enda mer ille er det om han gjør det rett foran deg 

Anonymkode: 9b8f8...f27

Damer flørter med meg selv om de er i et forhold hele tiden 😬 😯 Det går nok bra.

Endret av totti_1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...