Gjest Gjest_anneli_* Skrevet 9. desember 2005 #1 Skrevet 9. desember 2005 Hei! Fungerer det som vanlig postkontor eller håndterer dem bare postsendninger osv? Altså, kan man utføre veksling,betale regninger der?
liv Skrevet 9. desember 2005 #2 Skrevet 9. desember 2005 De har ikke valutta men det er mulig å bestille, ellers kan du ta ut/sette inn og betale regninger. Og de har all mulig postting.
Gjest Aloha Skrevet 9. desember 2005 #3 Skrevet 9. desember 2005 De har en del av de samme tjenestene som tradisjonelle postkontor, men personlig syns jeg servicen i Post i butikk er vesentlig dårligere enn på postkontorene. Syns det har tapt seg i forhold til tidligere. De butikkansatte har generelt ikke like god kompetanse når det gjelder posttjenester. Dette gjelder helt sikkert ikke alle.. Sist jeg var i kontakt med post i butikk møtte jeg på en som ikke engang visste forskjell på en pakke og en brevsending i pakkeformat. Sånt bør man kunne når man yter posttjenester.
Nella Skrevet 10. desember 2005 #4 Skrevet 10. desember 2005 De har en del av de samme tjenestene som tradisjonelle postkontor, men personlig syns jeg servicen i Post i butikk er vesentlig dårligere enn på postkontorene. Syns det har tapt seg i forhold til tidligere. De butikkansatte har generelt ikke like god kompetanse når det gjelder posttjenester. Dette gjelder helt sikkert ikke alle.. Sist jeg var i kontakt med post i butikk møtte jeg på en som ikke engang visste forskjell på en pakke og en brevsending i pakkeformat. Sånt bør man kunne når man yter posttjenester. ← Synd det funker dårlig der du hører til da. På butikken min er de superflinke. Alltid de samme folka i kassa og alt går alltid smertefritt og greit. Digger post i butikk rett og slett med så bra åpningstider er det ikke noe stress å komme seg til posten (9-21). Billetter må hentes ut på vanlig postkontor og valuttaen som nevnt over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå