Gå til innhold

post i butikk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anneli_*
Skrevet

Hei!

Fungerer det som vanlig postkontor eller håndterer dem bare postsendninger osv?

Altså, kan man utføre veksling,betale regninger der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ikke valutta men det er mulig å bestille, ellers kan du ta ut/sette inn og betale regninger. Og de har all mulig postting.

Skrevet

De har en del av de samme tjenestene som tradisjonelle postkontor, men personlig syns jeg servicen i Post i butikk er vesentlig dårligere enn på postkontorene. Syns det har tapt seg i forhold til tidligere. De butikkansatte har generelt ikke like god kompetanse når det gjelder posttjenester. Dette gjelder helt sikkert ikke alle.. Sist jeg var i kontakt med post i butikk møtte jeg på en som ikke engang visste forskjell på en pakke og en brevsending i pakkeformat. Sånt bør man kunne når man yter posttjenester.

Skrevet
De har en del av de samme tjenestene som tradisjonelle postkontor, men personlig syns jeg servicen i Post i butikk er vesentlig dårligere enn på postkontorene. Syns det har tapt seg i forhold til tidligere. De butikkansatte har generelt ikke like god kompetanse når det gjelder posttjenester. Dette gjelder helt sikkert ikke alle.. Sist jeg var i kontakt med post i butikk møtte jeg på en som ikke engang visste forskjell på en pakke og en brevsending i pakkeformat. Sånt bør man kunne når man yter posttjenester.

Synd det funker dårlig der du hører til da. På butikken min er de superflinke. Alltid de samme folka i kassa og alt går alltid smertefritt og greit. Digger post i butikk rett og slett med så bra åpningstider er det ikke noe stress å komme seg til posten (9-21).

Billetter må hentes ut på vanlig postkontor og valuttaen som nevnt over her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...