Gå til innhold

Boots til kraftige legger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg boots, gjerne forede, til mine kraftige legger. Skal bruke de til vinterbruk, men de må kunne brukes på jobb på dagtid, altså ikke typ base-i-snøen boots. Er det noen som har noen tips? Som eksempel kan nevnes at jeg har sett på skoene under. Jeg er bare litt usikker på hvor vide de faktisk er.

image.png.1189b4c2c20eb611824f31885bdd2072.png

Anonymkode: ecf7d...2d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg ihvertfall noen som passer rundt leggen. Ei på jobb har tykke legger og slike boots, og det er lett å se at de er for trange - ser helt forferdelig ut.

Anonymkode: b4981...fd5

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Velg ihvertfall noen som passer rundt leggen. Ei på jobb har tykke legger og slike boots, og det er lett å se at de er for trange - ser helt forferdelig ut.

Anonymkode: b4981...fd5

TS her: Ja, det er nettopp det jeg har angst for også. Jeg har kikket på lavere boots også, men da får jeg raskt glippe mellom jeans og sko, og det er såååå kaldt 😮

Skrevet

Hvorfor du vil forsterke kraftige legger med kraftige boots er meg en gåte?

Anonymkode: 2c19b...113

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du tips til andre forede sko som ikke er base-i-snøen-sko? :)

Skrevet

Sjekk ut Panama Jack 😊

Anonymkode: d9885...96b

Skrevet

Jeg har veldig tynne legger og tilsvarende sko, de sitter såpass stramt at jeg tror du vil få problemer. 
Ville gått for noe lavere, og ullsokker som rekker opp på leggen. 

Anonymkode: f3d09...56f

• Liker 1
Skrevet

Sjekk ut duo-boots, de lager etter leggbredde. Mulig Zalando også kan ha. Jeg har gitt opp, produsentene av denne typer sko vil ikke ha meg som kunde

Anonymkode: 112f9...a99

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bestilte disse for en stund siden (plus size + tykke legger), alle satt godt på - men måtte til slutt velge hvilken uttrykk jeg ønska:

https://www.zalando.no/tamaris-platastoevletter-black-ta111n1sc-q11.html - Disse er ikke så høye, litt som normale boots, derfor gikk de tilbake
https://www.zalando.no/bullboxer-platastoevler-black-bu211n08y-q11.html - disse var også gode i leggen, likte de veldig godt men sammenliknet med de andre så var ikke tuppen like fin og heller ikke like gode å gå i. Litt sånn klovnetupp og synes og at såla var alt for grov - ble litt sånn gotherstil

https://www.zalando.no/tamaris-stoevler-black-leather-ta111n1oh-q11.html - 

disse jeg endte opp med, de ser røffe men samtidig feminine ut. Høye men gode i leggen, gode å gå i og foret. Jeg trodde først at de ville vide seg litt ut i oppe i leggen og med at jeg fikk et hakk der den begynte, men fant ut at de er syntetiske så vil tro det vil forbli sånn. Ikke trange å gå med, ser bare ikke så pent ut

https://www.zalando.no/bianco-wide-fit-wide-fit-biagarbi-high-chelsea-boot-platastoevler-black-bin11a003-q11.html - Jeg sto mellom denne og den jeg linket over, de er utrolig fine på og jeg var kjempeusikker, men disse er røffere i uttrykket enn de under og fant vel ut at den over er litt mer min smak. Men FY! Skulle hatt begge to 

Anonymkode: 88274...c48

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Unnskyld mitt dumme spørsmål. Men jeg er ikke vant til denne stilen. Liker den veldig godt!
Men er det meningen å ha bukse nedi sko eller utenpå? 

Anonymkode: c267b...a17

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2022 den 16.07):

Fordi kraftige legger ikke er noe stygt som må skjules.

Fordi folk med kraftige legger også liker å være varme.

Fordi folk med kraftige legger har lov å kjøpe klær og sko de liker.

Anonymkode: cc23d...178

• Liker 3
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...