AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Kjæresten min poster alltid bilder fra turer vi er på sammen (mange) men poster aldri bilder av oss eller tagger meg. Jeg har tagget han flere ganger men da fjernes de.. ligger hvertfall ikke på veggen hans. Det gjør derimot alle taggingene fra venninner han gikk på tur med før han traff meg… spurte han rett ut og da sa han at han ikke ante hvorfor de ikke viste på veggen hans.. at han ikke vet hvordan det fungerer.. altså; blir jeg lurt her? Anonymkode: 92db5...fa3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Han må sikkert inn og godkjenne at de skal legges ut på veggen. Men hvis det er slik, så er det en innstilling som han selv har satt, og da er det rart at han ikke "skjønner noenting". Tilby deg å hjelpe han, så ser du hva han sier. Er det hemmelig at dere er sammen? Har du truffet venner? Familie? Du har postet her om dette tidligere, sant? Anonymkode: b79a7...a78 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han må sikkert inn og godkjenne at de skal legges ut på veggen. Men hvis det er slik, så er det en innstilling som han selv har satt, og da er det rart at han ikke "skjønner noenting". Tilby deg å hjelpe han, så ser du hva han sier. Er det hemmelig at dere er sammen? Har du truffet venner? Familie? Du har postet her om dette tidligere, sant? Anonymkode: b79a7...a78 Nei, jeg har ikke postet om det tidligere .. men ser at problemstillingen har vært oppe før 🙈 Sosiale medier altså 😔 Jeg har truffet kollegaer og venner og bekjente samt hele familien hans. Ikke truffet «venninner» av han .. bare finner det rart at han godkjenner de (hvertfall tidligere) og ikke meg .. snakker det vekk og sier han ikke vet hvordan det fungerer .. finnes ikke spor av meg på hans sosiale medier 😔 Anonymkode: 92db5...fa3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 Mon tro hva han gjør om du går inn og poster noe direkte på veggen hans. Altså ikke via tagging. Da må han ikke godkjenne noe. Og hvis han sletter det, så har han jo et forklaringsproblem Anonymkode: b79a7...a78
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Skrevet 29. november 2022 Sånn er han jeg er sammen med også. Samme forklaring. Vært sammen i 7 år.. viste seg at han har hatt mulighetene åpne og chattet vilt med damer og noen ekser… Så ja det er rart at han ikke godtar. Du kan legge bilde direkte på veggen hans ja. Gjør det og se hva han gjør da! sosiale medier er noe dritt egentlig…. Anonymkode: fa854...5bb
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #6 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sånn er han jeg er sammen med også. Samme forklaring. Vært sammen i 7 år.. viste seg at han har hatt mulighetene åpne og chattet vilt med damer og noen ekser… Så ja det er rart at han ikke godtar. Du kan legge bilde direkte på veggen hans ja. Gjør det og se hva han gjør da! sosiale medier er noe dritt egentlig…. Anonymkode: fa854...5bb Det skal jeg gjøre på bursdagen hans .. som nærmer seg .. blir syretesten for å si det mildt .. han har gjort ekser usikre før meg.. såpass at de mistenkte utroskap .. 🙈 Anonymkode: 92db5...fa3 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 Han spiller dum. Han vil ikke reklamere seg selv som opptatt... definitivt rødt flagg Anonymkode: 0a365...6a4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå