Gå til innhold

Hva tenker dere om denne leiligheten på Finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=278040006&alertType=ss&finnMail=agent&stored-id=59340239&ci=2

Denne leiligheten er innenfor mitt budsjett, og dessverre er det jo ikke store leiligheten man får i denne prisklassen i Oslo. 

Leiligheten har ligget ute lenge. Tror den ble fjernet en liten stund, og nå dukket den opp igjen. 

Den har fin beliggenhet, øverste etasje, balkong. Synes soveromsløsningen trekker en del ned. Men det er jo begrenset hva man får til på 30 kvm. 

Hva synes dere? 

Anonymkode: 8b60b...12c

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

fin den, liten og grei

Anonymkode: a0841...f8c

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Til å være 39 kvm så var den fin. Ikke så mange alternativer når leiligheten er så liten.

Anonymkode: 0b55d...53a

• Liker 8
Skrevet

Den var kjempefin til å være så liten, synes jeg :) 

Anonymkode: e95e8...aff

• Liker 9
Skrevet

Ikke verst. Prøv å kjøpe den for 3,5

Anonymkode: 27854...4ad

• Liker 4
Skrevet

Den var da fin. 

Anonymkode: 90b00...629

• Liker 7
Skrevet

Du har for store forventninger til et 1 roms leilighet på drøye 30m2.

Leiligheten er helt super, og siden den har ligget ute en god stund så er mulighet for et godt kjøp. Hva nå enn det er for noe i dagens market. 

Anonymkode: 0316a...635

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjempefin, ville vurdert å henge noen tynne, hvite gardiner på innsiden av glassveggen for litt mindre innsyn. Dette er jo en god tid å gjøre et godt kjøp, med renteøkninger og rett før jul. Ville absolutt prøvd meg på 3,5-3,6. 

Anonymkode: 28b0b...ab2

• Liker 5
Skrevet

Kjempefin! Sjeldent man ser så god kjøkkenløsning i små leiligheter. Her er det masse oppbevaringsplass. Veggen til soverommet var skikkelig in for litt siden, folk satt opp slike uten å trenge vegg, liksom. Og verandaen var romslig og fin. Vil du ha den, så gi et bud. Er det for lavt, så kommer selger med et motbud.

Anonymkode: d0301...b60

• Liker 5
Skrevet

Veldig fin, en av de bedre 1-romsene jeg har sett i Oslo. Og St.Hanshaugen er jo så kos...

Skrevet (endret)

Den var veldig fin til å være 1roms, og er jo også nettopp det.

Balkong i Bjerregårdsgate er jo ikke vanlig, og stort pluss. Såvidt jeg kan se vender den også inn mot bakgård? Uansett uvesentlig da den er i femte etasje. 

Kikket litt på annet som lå ute, og synes egentlig den der var noe av det beste å oppdrive i samme størrelse/prisklasse 🤷‍♀️

Endret av AprilLudgate
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva med plass til oppbevaring?De færreste har vel kun en sofa og ingenting annet?

Anonymkode: 203aa...43c

Skrevet

Wow! :hjerter:

Knallfin leilighet, og nydelig balkong. Pluss at du har grønne tre utanfor vindauget!

Anonymkode: a98db...674

• Liker 2
Skrevet

Fin leilighet og supert område!

Anonymkode: 0fe13...a28

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva med plass til oppbevaring?De færreste har vel kun en sofa og ingenting annet?

Anonymkode: 203aa...43c

Det er jo massevis av oppbevaring! Garderobeskap i sovealkoven, skyvedørsgarderobe i gangen og det enormt med skapplass på kjøkkenet. Til å være en ettroms på 39 m2, vel og merke

Anonymkode: d0301...b60

• Liker 4
Skrevet

Veldig fin!

Anonymkode: b0f3b...962

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte ikke det grå badet. Altfor tungt, mørkt og maskulint. Jeg likte heller ikke kjøkkenet og glassveggen, og hadde nok revet ut begge og funnet andre løsninger for å få luftigere kjøkken, med minimalt av overskap (helst ingen) og unødvendig sløsing av plass til micro, oppvaskmaskin og slikt (Hvor mye skap trenger man egentlig i en slik liten leilighet når man allikevel må være minimalist med streng kontroll på hvor mye man tar med seg inn i leiligheten?) og en noe bedre skjerming av sengen. Jeg liker ikke at gjester ser sengen, og heller ikke at en partner som sover ikke får privatliv dersom jeg får besøk. Det finnes med andre ord bedre løsninger enn en glassvegg. 

Det er et minus at det er kun et lite vindu ved kjøkkenet, men sikkert fint for å ha lufting på natta siden det store vinduet også kan åpnes og man får luftgjennomstrømming. Pluss for innglasset balkong.

Prisen på leiligheten er aaaaltfor høy. Særlig tatt i betraktning for alt som måtte blitt endret for at jeg skulle trives der. Bad, kjøkken, glassvegg.

Anonymkode: a435d...e8c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg likte ikke det grå badet. Altfor tungt, mørkt og maskulint. Jeg likte heller ikke kjøkkenet og glassveggen, og hadde nok revet ut begge og funnet andre løsninger for å få luftigere kjøkken, med minimalt av overskap (helst ingen) og unødvendig sløsing av plass til micro, oppvaskmaskin og slikt (Hvor mye skap trenger man egentlig i en slik liten leilighet når man allikevel må være minimalist med streng kontroll på hvor mye man tar med seg inn i leiligheten?) og en noe bedre skjerming av sengen. Jeg liker ikke at gjester ser sengen, og heller ikke at en partner som sover ikke får privatliv dersom jeg får besøk. Det finnes med andre ord bedre løsninger enn en glassvegg. 

Det er et minus at det er kun et lite vindu ved kjøkkenet, men sikkert fint for å ha lufting på natta siden det store vinduet også kan åpnes og man får luftgjennomstrømming. Pluss for innglasset balkong.

Prisen på leiligheten er aaaaltfor høy. Særlig tatt i betraktning for alt som måtte blitt endret for at jeg skulle trives der. Bad, kjøkken, glassvegg.

Anonymkode: a435d...e8c

Uenig med deg, skapplass er alfa og omega i en liten leilighet. Gardiner kan henges opp på ene siden av glassveggen.

Eneste minuset jeg ser, er balkongen som er for tett. 

Anonymkode: b0f3b...962

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Deilig leilighet.

Anonymkode: 9a892...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...