AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Ja, dette er visst vanskelig å avgjøre, leser om natrontest på nett, og den slår ut slik at det tyder på for lite magesyre. Gikk til legen, hun var kun interessert i å sette meg på syredempende, medisin mot for mye magesyre. Vel, jeg er etter 1.5 uke over maks døgndose, måtte ta en ekstra 20mg pga sterk halsbrann - likevel hjalp det ikke. Har selv kjøpt Aciglumin, som brukes ved for lite, og tester den ut selv. Men leser at man i mange tilfeller må ta flere tabletter til hvert måltid. Blir så forvirret!! Fins det behandlere der ute som er interessert i å undersøke mer før man settes på medisin? Anonymkode: c2275...151
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Følger Anonymkode: 288e2...14f Nå tok jeg en skje eplesider-eddik i litt vann, og det hjalp! Etter ca 30 min. Finnes også i tablettform. Bitterstoffer fra helsekost skal hjelpe. Skal også være bra å tygge anis-frø, koke te på most, fersk ingefær, lage sellerijuice i blender. Jeg kjenner faktisk halsbrannen helt opp i ørene, som om jeg spiser varme Fishermans friend-pastiller... da skal man visst snakke med ØNH-lege. Tilfeldigvis skal jeg til en i neste uke, tar det opp da! Anonymkode: c2275...151
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå