AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #21 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi er kjempefornøyd med moppefunksjonen på vår Roborock s7. Vi har småbarn, og en vogn som trilles inn og ut i gangen et par gange rom dagen, og duverden så digg den moppen er! Samme på kjøkkenet. Uten roboten hadde vi kanskje vasket i stuen en gang i halvåret.. Nå kjører vi roboten med mopp en gang i uken på stuen, og minst to ganger på kjøkken og i gang. Mye enklere å bare hive den på enn å gå rundt med moppen selv. Anonymkode: 66818...990 Vet du om det går an å bruke litt såpe i vannet? går fint å tilsette litt grønnsåpe. Anonymkode: 62e5b...ebb
Elle Melle Skrevet 1. desember 2022 #22 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vet du om det går an å bruke litt såpe i vannet? går fint å tilsette litt grønnsåpe. Anonymkode: 62e5b...ebb Er ganske så sikker på at det står i bruksanvisningen at man absolutt ikke må ha såpe i vannbeholderen, da kan den gå tett. Hvorfor man vil ha såpe skjønner jeg ikke, det gjør at mikrofibrene i moppen blir dekket av en hinne som hindrer dem i å virke skikkelig. Alminnelig vann er best når man bruker mikrofiberkluter. 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #23 Skrevet 1. desember 2022 Elle Melle skrev (23 minutter siden): Er ganske så sikker på at det står i bruksanvisningen at man absolutt ikke må ha såpe i vannbeholderen, da kan den gå tett. Hvorfor man vil ha såpe skjønner jeg ikke, det gjør at mikrofibrene i moppen blir dekket av en hinne som hindrer dem i å virke skikkelig. Alminnelig vann er best når man bruker mikrofiberkluter. Pleier å tilsette en klunk grønnsåpe på min maskin… Har gått helt fint i snart to år… Anonymkode: 62e5b...ebb
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #24 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pleier å tilsette en klunk grønnsåpe på min maskin… Har gått helt fint i snart to år… Anonymkode: 62e5b...ebb Det gjør at maskinen kan gå tett…. Anonymkode: 62e5b...ebb
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #25 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pleier å tilsette en klunk grønnsåpe på min maskin… Har gått helt fint i snart to år… Anonymkode: 62e5b...ebb Da må du gjerne fortsette å gjøre det, men om du anbefaler det videre til andre så burde du si ifra at bruksanvisningen fraråder det. Innmari kjedelig om noen tror blindt på deg, ødelegger maskinen og får ikke en dritt igjen for det pga brukerfeil til tross for at det er frarådet Bare fordi du ikke har opplevd noen problemer, så betyr ikke det at det ikke ødelegger maskinen. Du kan ha hatt flaks rett og slett. Er ikke sunt å røyke heller selv om min farmor røkte fra hu var 12 til hu døde som 94-åring 🤷♀️ Anonymkode: dc98d...5c0 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #26 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Da må du gjerne fortsette å gjøre det, men om du anbefaler det videre til andre så burde du si ifra at bruksanvisningen fraråder det. Innmari kjedelig om noen tror blindt på deg, ødelegger maskinen og får ikke en dritt igjen for det pga brukerfeil til tross for at det er frarådet Bare fordi du ikke har opplevd noen problemer, så betyr ikke det at det ikke ødelegger maskinen. Du kan ha hatt flaks rett og slett. Er ikke sunt å røyke heller selv om min farmor røkte fra hu var 12 til hu døde som 94-åring 🤷♀️ Anonymkode: dc98d...5c0 Kjempegod tilbakemelding! Tusen takk! Anonymkode: 62e5b...ebb
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #27 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vet du om det går an å bruke litt såpe i vannet? Anonymkode: 62e5b...ebb Du bløter kluten i såpevann, og så har du kun vann i selve beholderen. Det fungerer veldig fint👍 Jeg har roborock (uten tømmestasjon), og bruker den daglig i 1.etasjen, men tømmer den maks en gang i uken, noen ganger etter to uker. Anonymkode: b950e...656
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #28 Skrevet 2. desember 2022 Hvis du liker å ha det skikkelig rent så vil nok ikke en robotstøvsuger være tingen for deg. Jeg er en sånn som støvsuger under og bak hver gang og min roborock ble bare et stressmoment. Du må flytte møbler rundt og den kommer jo ikke under kommoder og mellom spisestuestoler osv, så det blir liggende masse støv og smuler uansett. Skal sies at jeg hadde både hund og små barn, men solgte den etter kort tid ganske nylig. Hadde moppefunksjon, helt grei men tar ikke flekker på kjøkkenet feks. Jeg har nå kjøpt en håndholdt støvsuger fra Bosch og er superfornøyd. Henger lett tilgjengelig og jeg drar over kjapt der det trengs litt hver dag uten at det er et styr. Har kjøpt en med to batterier og hurtiglader så går aldri tom for strøm heller. Tror Dyson har med vaskefunksjon som tar såpe i håndholdt. Phillips også, men den likte jeg ikke så godt.. Vil anbefale å lese litt til, jeg ble ihvertfall skuffet av robotstøvsuger. Og hvis du kjøper en allikevel så kjøp med ekstra forsikring i 5 år eller noe. Da er det utrolig mye lettere å få solgt etterpå på finn.no siden folk kan stole på et innbytte ved skade. Anonymkode: 73640...ae0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #29 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du bløter kluten i såpevann, og så har du kun vann i selve beholderen. Det fungerer veldig fint👍 Jeg har roborock (uten tømmestasjon), og bruker den daglig i 1.etasjen, men tømmer den maks en gang i uken, noen ganger etter to uker. Anonymkode: b950e...656 Hvilken klut tenker du på? Anonymkode: 62e5b...ebb
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #30 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvilken klut tenker du på? Anonymkode: 62e5b...ebb Moppen/kluten som jeg fester på vanntanken under støvsugeren. (Søk opp roborock/Xiaomi og se videoen av hvordan den brukes 😊 ) Anonymkode: b950e...656
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #31 Skrevet 3. desember 2022 Vil du ha det bakterifritt så bruker du hvertfall ikke grønnsåpe, unntatt på ubehandla tregulv. Trodde alle hadde fått med seg at grønnsåpe er fett som lager et belegg der det er fritt fram for bakterier og smuss å feste seg? Anonymkode: e2a8e...57d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #32 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vil du ha det bakterifritt så bruker du hvertfall ikke grønnsåpe, unntatt på ubehandla tregulv. Trodde alle hadde fått med seg at grønnsåpe er fett som lager et belegg der det er fritt fram for bakterier og smuss å feste seg? Anonymkode: e2a8e...57d Jeg har i alle fall fått det med meg. Grønnsåpe har jeg ikke brukt på 15 år (- og da på et 150 år gammelt tregulv…). En annen viktig ting med robotstøvsuger, som blir nevnt lenger oppe. Hvis du har mange og/eller lave møbler, eller dill-dall stående her og der, så kanskje ikke robotstøvsuger er noe for deg. Hos oss kan roboten kjøre fritt overalt, den kommer til under sofaer og skap, og over dørterskelen. Ingen møbler behøver å flyttes. Anonymkode: b950e...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå