AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Har et barn på 2 år fra før, og fikk en positiv graviditetstest i går. Dette var på første "forsøk", så var jo ønsket og ikke et sjokk😊 Jeg kjenner ingenting. Føler meg ikke gravid. Det er liksom ikke "ekte". Forrige gang skalv jeg og hadde masse følelser rundt det, både glede og spenning. Nå gruer meg egentlig litt til å gå gjennom en graviditet og fødsel igjen. Var ganske traumatiserende første gangen. For å ikke snakke om babytiden, amming, søvnløse netter og å legge på seg igjen. Vet ikke helt hva jeg vil med dette. Men er det noen som kjenner seg igjen? Går det seg til etter hvert?😊 Anonymkode: 249f7...a37
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Følte det samme som deg. Gikk seg til etterhvert, når magen begynte å bli synlig så kom gleden igjen og denne gangen var det veldig stas at barnet mitt skulle få et lite søsken! Anonymkode: 8bceb...009
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 Følte litt samme, mer sånn «..sukk, så var vi her igjen». Men det gikk seg til etterhvert og man kommer inn i tralten igjen. Var selvfølgelig veldig fint å få en nydelig baby til og at eldstemann fikk et søsken. Nå står jeg riktignok fortsatt midt oppi det med amming og nattevåk, men er også veldig deilig å være ferdig for godt med svangerskap og barselperiode. Fødselen på nr 2 gikk mye bedre, og vekten fra svangerskapet er også borte, og det tok 6 uker. Dette går seg til og er verdt det☺️ Anonymkode: 5237c...7b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå