Gå til innhold

Ville du vært moderator?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg for min del kunne ikke tatt den jobben, for jeg ville godtatt det meste.

Jeg anser folk her inne for å være voksne, og at den som slenger med leppa får tåle en støyt - og selv om det er attenåringer her også, så er det ikke alltid de som tåler minst... men nok om det...

Seriøse tråder som utartet til snikk snakk ville bli flyttet til snikk snakk fremfor å stenges/slettes.

Stygge personangrep ville fått advarsler i pm og slettes i tråden, men ellers ville jeg godtatt myyyyye tror jeg..

Men så er jo jeg en som ler av krangler og sinte mennesker da. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg vil ikke. Tror jeg hadde vært skikkelig slettenazi den ene dagen og latt ting gå sin gang den neste. Men jeg ville nok heller flytte snikk-snakk enn og slettet.

Skrevet

Samme her! Ikke vil jeg vil jeg være moderator heller!

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Jeg vil selvsagt gjerne, men det er viktigere å få homoseksuelle inn i konservative trossamfunn enn å få feil kjønn inn i maktposisjoner på KG. Logisk nok.

Skrevet

Jeg har vært det.

Og jeg kunne godt ha påtatt meg det igjen. Men om noen ville likt meg, det er en annen sak. Det er jeg sånnsett ikke så opptatt av heller.

Og jeg trives egentlig godt på kg som vanlig bruker også :) Men all honør til de som ER moderatorere. Jeg vet i alle fall hvordan det er. Og de er en flott gjeng :)

Gjest Madeline
Skrevet (endret)

Jeg ville ikke vært moderator. Da ville nok KG føltes som en plikt og ikke som et fristed. Jeg vil være her når jeg vil og lese de innleggene og svare i de diskusjonene jeg vil.

Men jeg vil gi en sikkelig honør til de som jobber som moderatorer her.

Endret av Hannen
Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg ville ikke vært moderator. Da ville nok KG føltes som en plikt og ikke som et fristed. Jeg vil være her når jeg vil og lese de innleggene og svare i de diskusjonene jeg vil.

Enig.

Skrevet

Helt enig. Og dessuten forbeholder jeg meg retten til av og til å bli bittelitt usaklig fordi jeg er engasjert i noe, det kunne jeg nok ikke om jeg var moderator.

Skrevet

Nei, jeg kunne aldri ha vært verken MP, politi elelr moderator.

Det ligger ikke i min natur å begrense andre eller fortelle dem hva de kan og ikke kan.

Skrevet

Jeg hadde ikke passet som moderator, for jeg er litt for rett frem av meg. Alt det folk klarer å klage på, er for meg ubegripelig. Moderatorene gjør jobben sin, og det bør folk klare å respektere også. Men i stedet for må enkelte bare klage, klage og klage litt mer.

Det hadde jeg ikke orket, og hadde sikkert ikke klart å svare så saklig og greit som det moderatorene gjør her inne. Så nei, jeg ville ikke vært moderator.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg kunne egentlig tenkt meg å være moderator, men jeg syns det er vanskelig å si hva slags moderator jeg hadde blitt siden jeg vet lite om opplæringen og retningslinjene som blir gitt. Men det jeg tenker nå er at jeg hadde prøvd å slette mindre. F.eks vært flinkere til å dele opp tråder som beveger seg langt utenfor tema, og flytte tråder til snikk snakk. Synes også at det burde være større takhøyde når det gjelder diskusjoner rundt offentlige personer, at man skal kunne si hva man mener om dem uten at det med en gang kommer beskyldninger om personangrep.

Skrevet

Enig med deg jeg også.

Skrevet

Kunne godt vert modrator, snill men innenfor reglene til forumet.

Skrevet

Enig jeg og.

Skrevet

Jeg anser folk her inne for å være voksne, og at den som slenger med leppa får tåle en støyt - og selv om det er attenåringer her også, så er det ikke alltid de som tåler minst... men nok om det...

Seriøse tråder som utartet til snikk snakk ville bli flyttet til snikk snakk fremfor å stenges/slettes.

Stygge personangrep ville fått advarsler i pm og slettes i tråden, men ellers ville jeg godtatt myyyyye tror jeg..

Men så er jo jeg en som ler av krangler og sinte mennesker da.  :ler:

ethvert forsøk på å være nedlatende mot andre ville jeg ha slått hardt ned på. Utestenging momentant. Så da ville det ikke blitt mange igjen her inne.

Ikke ville jeg fått jobben heller, for dette har jeg villet hatt penger for. Det er jo kapitalismen som har kjøpt opp dette nå.

Skrevet
ethvert forsøk på å være nedlatende mot andre ville jeg ha slått hardt ned på. Utestenging momentant. Så da ville det ikke blitt mange igjen her inne.

Ikke ville jeg fått jobben heller, for dette har jeg villet hatt penger for. Det er jo kapitalismen som har kjøpt opp dette nå.

Tror du virkelig at målet for KG har vært veldedighet? Det går ikke an å være så naiv.

Skrevet

Jeg ville misbrukt min maktposisjon til å forføre ungpiker.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg ville vært en dårlig moderator. Derfor er jeg ikke det.

Er fornøyd med moderatorene, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...