Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble separert fra mannen min for et år siden. Jeg dro fordi han var voldelig og jeg er preget av det. Blant annet er jeg Co-dependant og ha people pleaser tendenser. Jeg hadde absolutt tenkt å vente med et forhold men så traff jeg altså en person for noen mnd siden som jeg klikket med. Han er veldig forståelsesfull og vil ikke presse meg men er tydelig på at han gjerne vil finne ut hva dette er og om vi har en fremtid. Vi har etter det første møtet hatt en del tlf kontakt og møttes èn gang. Han bor i utlandet og jeg er lite fleksibel ift reise fordi jeg prioriterer barna min først. Han er ok med dette. So far so good men jeg klarer ikke å tolke mine følelser. Det var hyggelig å treffes men jeg er ikke stormforelsket. Jeg synes det var helt ok å dra fra han. Jeg har ikke noe imot å melde Ila dagen men jeg trenger ikke å melde om f.eks sex. Han har sagt han kan komme over en dag men jeg er litt sånn ambivalet, ok hvis han kommer, ok hvis han ikke. Jeg vet ikke helt hva jeg føler rett og slett - det er litt uvant å verken være stormforelsket eller ikke ville i det hele tatt liksom. Samtidig er jeg bevisst på at det er ingen røde flagg her og kanskje «vanlig forelskelse» men gode folk rett og slett er litt kjedelig..?

Anonymkode: 2eff5...ebf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar nok tid å omstille seg fra et høydramatisk forhold. Hvorvidt han her er kjedelig eller ikke er vel for tidlig å si. 

Anonymkode: 6d087...6f0

Skrevet

Du bør ikke involvere deg med menn før du har gått i terapi. Og sjansen for at du blir groomet og lurt igjen er stor når dere ikke har mye fysisk kontakt, husk at over nett og tlf og noen enkelt møter kan folk velge å spille hvem som helst. Det var sånn jeg møtte min voldelige eks.. Gikk i terapi tre år før jeg var klar følelsesmessig for å date igjen 

Anonymkode: dcc53...e03

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg ble separert fra mannen min for et år siden. Jeg dro fordi han var voldelig og jeg er preget av det. Blant annet er jeg Co-dependant og ha people pleaser tendenser. Jeg hadde absolutt tenkt å vente med et forhold men så traff jeg altså en person for noen mnd siden som jeg klikket med. Han er veldig forståelsesfull og vil ikke presse meg men er tydelig på at han gjerne vil finne ut hva dette er og om vi har en fremtid. Vi har etter det første møtet hatt en del tlf kontakt og møttes èn gang. Han bor i utlandet og jeg er lite fleksibel ift reise fordi jeg prioriterer barna min først. Han er ok med dette. So far so good men jeg klarer ikke å tolke mine følelser. Det var hyggelig å treffes men jeg er ikke stormforelsket. Jeg synes det var helt ok å dra fra han. Jeg har ikke noe imot å melde Ila dagen men jeg trenger ikke å melde om f.eks sex. Han har sagt han kan komme over en dag men jeg er litt sånn ambivalet, ok hvis han kommer, ok hvis han ikke. Jeg vet ikke helt hva jeg føler rett og slett - det er litt uvant å verken være stormforelsket eller ikke ville i det hele tatt liksom. Samtidig er jeg bevisst på at det er ingen røde flagg her og kanskje «vanlig forelskelse» men gode folk rett og slett er litt kjedelig..?

Utlandet? Hvordan møttes dere? 

Litt fishy å planlegge fremtid etter en date. Og melde om sex hører ingen steds hjemme med en du har møtt 1 gang. Sikker på at du ikke blir lurt igjen? 

Skrevet
theTitanic skrev (10 timer siden):

Utlandet? Hvordan møttes dere? 

Litt fishy å planlegge fremtid etter en date. Og melde om sex hører ingen steds hjemme med en du har møtt 1 gang. Sikker på at du ikke blir lurt igjen? 

Traff ham gjennom jobb, han bor i England. vi snakket masse sammen, klinte og snakket sammen veldig mye før jeg traff ham igjen. Vi var ute og spiste og tilbrakte en natt sammen. Jeg tror faktisk ikke han er asshole - jeg er faktisk redd for at jeg ikke er forelsket nettopp fordi han ikke er det.. At jeg er så ødelagt etter forholdet mitt at jeg ikke klarer å forelske meg i normale folk..

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...