Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handlet på en stor nettbutikk i går når det var rabatt på siden og brukte lang tid på på velge ut ting - julegaver. Betalte med kort og valgte klikk og hent istedenfor hjemlevering da en butikk i nærområdet hadde alle varene på lager. I dag kl 11 fikk jeg Mail om at hele ordren var kansellert fordi butikken allikevel ikke hadde varene. Gikk inn for å bestille på nytt men i dag ble det tusen kr dyrere fordi rabatten var i går. Sendte Mail til kundeservice men de var bare sånn «Desverre, det var synd». Er ikke dette ufattelig dårlig service? Hvor vanskelig er det for de å gi meg en ny ranattkode på 30% så jeg kan bestille i dag for å rette opp i feilen..? Eller er det jeg som overreagerer?

Anonymkode: 49739...d5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det dårlig service? DU trykket feil, så det er DIN feil. Ta litt ansvar for deg selv og stopp å skylde på andre.

Anonymkode: ac7c4...a5b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan er det dårlig service? DU trykket feil, så det er DIN feil. Ta litt ansvar for deg selv og stopp å skylde på andre.

Jeg trykket ikke feil? 😂

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trykket feil? Skylde på andre? Det er jo ikke feil å velge hent i butikk når det står at butikken har varen.

Til TS: det er dårlig service, og det er butikkjedens feil. Gi dem dårlig score på alle måter du kan. 

Anonymkode: 48db8...9a1

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trykket feil? Skylde på andre? Det er jo ikke feil å velge hent i butikk når det står at butikken har varen.

Til TS: det er dårlig service, og det er butikkjedens feil. Gi dem dårlig score på alle måter du kan. 

Meg igjen: det første du gjør er selvsagt å besvare den responsen du fikk. Skriv at du ikke aksepterer svaret deres og krev å få den rabatten du skulle hatt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Har du lest HI i det hele tatt?

Skrevet

Fikk du ordrebekreftelse? 

Anbefaler deg å ta kontakt med Forbrukertilsynet. Har fått god hjelp derfra da jeg fikk en ordre ble kansellert for en stund tilbake siden. Bare ta vare på all dokumentasjon. 

Anonymkode: e4da9...8d3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Fikk du ordrebekreftelse? 

Anbefaler deg å ta kontakt med Forbrukertilsynet. Har fått god hjelp derfra da jeg fikk en ordre ble kansellert for en stund tilbake siden. Bare ta vare på all dokumentasjon. 

Anonymkode: e4da9...8d3

Ja, fikk ordrebekreftelse :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Var det på Jernia?

Anonymkode: 164b3...61d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2022 den 13.43):

Handlet på en stor nettbutikk i går når det var rabatt på siden og brukte lang tid på på velge ut ting - julegaver. Betalte med kort og valgte klikk og hent istedenfor hjemlevering da en butikk i nærområdet hadde alle varene på lager. I dag kl 11 fikk jeg Mail om at hele ordren var kansellert fordi butikken allikevel ikke hadde varene. Gikk inn for å bestille på nytt men i dag ble det tusen kr dyrere fordi rabatten var i går. Sendte Mail til kundeservice men de var bare sånn «Desverre, det var synd». Er ikke dette ufattelig dårlig service? Hvor vanskelig er det for de å gi meg en ny ranattkode på 30% så jeg kan bestille i dag for å rette opp i feilen..? Eller er det jeg som overreagerer?

Hva står det om klikk og hent i vilkårene, har ikke hørt om klikk å hent der de kan garantere for rett varelager før. Slik at hvis det er tilfellet her også så har du ingen sak.

Anonymkode: 0f3c0...198

• Liker 1
Skrevet

Dette er en sånn forbrukersak som mediene liker, send inn tips. Det er neppe innafor å si de ikke har varen siste dagen av salget, og så har de den likevel når det blir full pris. 

Anonymkode: f43da...dd1

• Liker 1
Skrevet

Veldig dårlig svar ja, men det kan ha vært en bug med nettsiden deres også, noe de ikke kan styre. Det er med det ingen som har konkret skylda for ting, og det er slik at de er bare folk de også sånn som deg. Hvor viktige var disse varene da? Er det så krise at man må lage et innlegg på et forum for det?

Hilsen ei som jobber i butikk.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymousBruker said:

Veldig dårlig svar ja, men det kan ha vært en bug med nettsiden deres også, noe de ikke kan styre. Det er med det ingen som har konkret skylda for ting, og det er slik at de er bare folk de også sånn som deg. Hvor viktige var disse varene da? Er det så krise at man må lage et innlegg på et forum for det?

Hilsen ei som jobber i butikk.

Trenger ting være krise før man poster på kg? Synes det er helt greit å spørre om råd når man taper 1000 kroner på en feil.

Anonymkode: f43da...dd1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jobber for en stor elektronikkjede og jeg hadde glatt gitt deg rabatten. Det er standarden ved sånne feil. Men jeg vet at det finnes tullinger på mitt eget kundesenter som ikke klarer å tenke kundeservice .. Håper virkelig ikke det var oss du hadde denne opplevelsen hos!

Anonymkode: 1864c...c5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...