AnonymBruker Skrevet 24. mai #562 Skrevet 24. mai Jeg er mann. Et gammelt svarthvitt-bilde jeg så for mange år siden tenner meg: En mann i gapestokk som ble sugd foran en hel gjeng påkledde folk som så på. Det er noe med blandingen av skam og nytelse. Anonymkode: c6813...4e3 1
Snowluck Skrevet 26. mai #563 Skrevet 26. mai (endret) Jeg elsker å dusje eller bade med klærne på 💦 Mest når jeg bruker jeans, og skjorte... Jeg blir sinnsyk kåt av å kjenne de våte klærne klistret på kroppen. Og får en vill orgasme av det!! Kan få opptil flere orgasmer 💦 Tror det er en rar fetish, for mange 😄 Flere som liker det samme? Eller er jeg bare veldig rar skapt? 🤭 Endret 2. juli av Snowluck 1 2
Tkinkx Skrevet 24. august #564 Skrevet 24. august Tkinkx skrev (På 2.4.2025 den 21.30): En av mine fantasier: Binde en kvinne (shibari) og bruke lang tid på det, beføle, kjærtegne på en myk men veldig bestemt måte. Hun er ikke i tvil om hvem som bestemmer, så hun akseptere at hun bare kan sitte og bli brukt. Tirre hu, få henne på kanten til å komme, men så stoppe jeg, holde på med det i lang tid. Faktisk holder jeg på så lenge at hun ber om å få meg opp i seg, så hun kan komme. Liten update... Fantasi oppfylt 🎉🎉 Tenkte det ville være koselig å dele at fantasier faktisk kan bli oppfylt 😘 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #565 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 17.54): Mmmm, du kan få ta meg - når du vil. Anonymkode: 2ddd2...77e Hvor? Jeg vil. Nå. Anonymkode: eb3d3...ff4
Tennplugg Skrevet 25. august #566 Skrevet 25. august Blant mange som spinner i hodet mitt, når jeg er i modus, om den er rar eller drøy, eller sikkert begge deler, spenn sete beltet: Ligger i senga med mannen min, vi har hatt en vanilje stund med masse kos og koseprat, men også litt fortvilelse/frustrasjon over at jeg ikke blir gravid/han ikke kan gjøre meg gravid. Da foreslår han, på en litt stotrende, klein, klønete og sjenert måte at vi kanskje skal invitere inn noen "gravører", i et antall som gjør at det ikke blir lett å vite hvem som befrukter meg. Og det gjør vi. Jeg ligger på rygg på sengekanten, med bena spredt, han sitter/ligger bak meg på senga, holder meg i hendene, stryker på meg, oppmuntrer meg mens 6-8 karer entrer rommet. De ser på meg, har dialog med mannen min, kler av seg, runker, fyrer hverandre opp, og etter tur kommer de bort, presser pikken inn i meg, knuller meg bestemt og spruter i meg, gryntende og stønnende. Jeg kommer selvsagt minst en gang med hver fyr, rører ingen av dem, de er kun avlsdyr. Når sistemann er ferdig forlater de rommet og mannen min holder beina mine høyt, for å sikre at svømmerne finner målet. Han får selvsagt æren av å komme i meg til slutt, selv om vi vet at det er en av de andre som gjør meg gravid. 🫢 (ja, jeg vet den er drøy, men det er en fantasi og kun det). 3 6 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #567 Skrevet 27. august Sexuelle fantasier om en deilig 23 år gammel brunette , slank /høy og store pupper😉 Anonymkode: c7ce7...22a 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #568 Skrevet 27. august Seksuell, som det heter. Anonymkode: 2ddd2...77e
Strigiformes Skrevet 27. august #569 Skrevet 27. august Har en fantasi om at jeg blir kneblet og fastbundet ute av stand til å røre meg. Han har knyttet hendene mine bak på ryggen med tau, og knyttet sammen beina mine så jeg kommer ingen vei... Så tar han bind for øynene mine så jeg ikke klarer å se. Er totalt hjelpeløs og prisgitt hans gunst. Han elsker å se meg slik. Ha makt over meg. Så er han skånsom og kjærlig i sine bevegelser. Ufattelig myk og øm. Forsiktig. Hver eneste berøring av hendene hans får meg til å gispe etter luft. Kysser meg ømt. Det kiler.. Så knytter han opp beina mine og sprer dem. Kysser meg oppover beina, innsiden av lårene og snuser meg over busken min. Jeg ynker meg. Er så kåt. Han smaker velvillig på meg og forsyner seg grådig. Jeg vrir meg i nytelse. Skjelver nesten. Han er så god med meg. Klarer nesten ikke å vente.... 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #570 Skrevet 29. august Jeg fantaserer ikke så mye. Det jeg fantaserer om, er at mine attraktive nabofruer skal slåss om meg, i skikkelig catfight. De har på seg ettersittende bukser, så rumper og mus blir tydelig. Så tar de meg, en etter en. Kker av seg litt etter litt, kler av meg. Jeg holder meg tent til jeg kommer. Anonymkode: a8074...9ad 1
erok Skrevet 31. august #571 Skrevet 31. august Tennplugg skrev (På 25.8.2025 den 18.50): Blant mange som spinner i hodet mitt, når jeg er i modus, om den er rar eller drøy, eller sikkert begge deler, spenn sete beltet: Ligger i senga med mannen min, vi har hatt en vanilje stund med masse kos og koseprat, men også litt fortvilelse/frustrasjon over at jeg ikke blir gravid/han ikke kan gjøre meg gravid. Da foreslår han, på en litt stotrende, klein, klønete og sjenert måte at vi kanskje skal invitere inn noen "gravører", i et antall som gjør at det ikke blir lett å vite hvem som befrukter meg. Og det gjør vi. Jeg ligger på rygg på sengekanten, med bena spredt, han sitter/ligger bak meg på senga, holder meg i hendene, stryker på meg, oppmuntrer meg mens 6-8 karer entrer rommet. De ser på meg, har dialog med mannen min, kler av seg, runker, fyrer hverandre opp, og etter tur kommer de bort, presser pikken inn i meg, knuller meg bestemt og spruter i meg, gryntende og stønnende. Jeg kommer selvsagt minst en gang med hver fyr, rører ingen av dem, de er kun avlsdyr. Når sistemann er ferdig forlater de rommet og mannen min holder beina mine høyt, for å sikre at svømmerne finner målet. Han får selvsagt æren av å komme i meg til slutt, selv om vi vet at det er en av de andre som gjør meg gravid. 🫢 (ja, jeg vet den er drøy, men det er en fantasi og kun det). Deilig fantasi
Kikker Skrevet 2. oktober #572 Skrevet 2. oktober Tennplugg skrev (På 25.8.2025 den 18.50): Blant mange som spinner i hodet mitt, når jeg er i modus, om den er rar eller drøy, eller sikkert begge deler, spenn sete beltet: Ligger i senga med mannen min, vi har hatt en vanilje stund med masse kos og koseprat, men også litt fortvilelse/frustrasjon over at jeg ikke blir gravid/han ikke kan gjøre meg gravid. Da foreslår han, på en litt stotrende, klein, klønete og sjenert måte at vi kanskje skal invitere inn noen "gravører", i et antall som gjør at det ikke blir lett å vite hvem som befrukter meg. Og det gjør vi. Jeg ligger på rygg på sengekanten, med bena spredt, han sitter/ligger bak meg på senga, holder meg i hendene, stryker på meg, oppmuntrer meg mens 6-8 karer entrer rommet. De ser på meg, har dialog med mannen min, kler av seg, runker, fyrer hverandre opp, og etter tur kommer de bort, presser pikken inn i meg, knuller meg bestemt og spruter i meg, gryntende og stønnende. Jeg kommer selvsagt minst en gang med hver fyr, rører ingen av dem, de er kun avlsdyr. Når sistemann er ferdig forlater de rommet og mannen min holder beina mine høyt, for å sikre at svømmerne finner målet. Han får selvsagt æren av å komme i meg til slutt, selv om vi vet at det er en av de andre som gjør meg gravid. 🫢 (ja, jeg vet den er drøy, men det er en fantasi og kun det). jeg er avlsdyr, kunne kommet å knullet deg og tømt meg masse inni deg
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #573 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 18.19): blandingen av skam og nytelse. Har fått kjenne litt på den blandingen ja, etter div. "upassende" damebesøk. Anonymkode: c3bcd...5e1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #574 Skrevet 16. oktober Låne bort samboeren til en godt utstyrt mann Anonymkode: 8ed07...45b 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #575 Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 22.56): Låne bort samboeren til en godt utstyrt mann Anonymkode: 8ed07...45b Jeg også, men vil helst være tilstede når det skjer. Anonymkode: b58d6...0f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå