Gå til innhold

Har du noen rare seksuelle fantasier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja, er nok en del som vil synes at mine fantasier er rare og tom pedofile. Men de handler om min mann og vår dynamikk.

Anonymkode: 95cc6...59a

Å leke med roller er helt normalt og har ikke noe med pedofili å gjøre så lenge alle er voksne/lovlige og samtykkende.

Anonymkode: f6464...dd7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
A_Cuckoldress skrev (16 timer siden):

Ja, det har jeg. En god del drøye fantasier som handler om å ydmyke min kjære seksuelt, altså cuckold lek. Nesten så jeg blir litt flau av meg selv :flau:

Dette har både jeg og typen masse fantasier rundt også😊 Og flaut ja, selv om vi klarer å praktisere litt rundt det innimellom. 

• Hjerte 1
Skrevet
A_Cuckoldress skrev (20 timer siden):

Ja, det har jeg. En god del drøye fantasier som handler om å ydmyke min kjære seksuelt, altså cuckold lek. Nesten så jeg blir litt flau av meg selv :flau:

Ingv38 skrev (3 timer siden):

Dette har både jeg og typen masse fantasier rundt også😊 Og flaut ja, selv om vi klarer å praktisere litt rundt det innimellom. 

Nydelig🥰 Del gjerne, enten her eller PM om det kjennes mer riktig ut😘 Elsker at noen av oss (vi er flere enn mange tror) tør å åpne seg litt rundt tabu lek og fantasier som ikke er mainstream🙏

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om den er så rar kanskje… men den sterkeste fantasien jeg har hatt er å ha sex med en lærer jeg hadde på vgs for snart 20 år siden. Og jaggu har det ikke nylig skjedd også 🥳😅

Anonymkode: 7111c...55b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Få machomannen min ned på kne med bedende øyne. Ikke så veldig rart kanskje, jeg er litt kjedelig.

Anonymkode: b2b0f...9e2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fantaserer om å være toyboy under et Maria Kay event. 

Anonymkode: c3bcd...5e1

Skrevet
A_Cuckoldress skrev (På 28.4.2025 den 22.44):

Ikke noe å være flau over!!! Men hvis fantasiene er slik at de ikke får deg til å tenke i de baner (at dette er litt flaut) så er ikke fantasiene kinky og grensesprengende nok på en måte. Det må være litt juicy og tabu skal det rekke opp til å bli nevnt i denne tråden her, ellers kunne vi skrevet om et ektepar som slukker lyset på soverommet og har seg i misjonærstilling under dyna. 

Skrevet
kjærring skrev (På 16.3.2025 den 18.55):

denne er kansje ikke rar, men kanskje litt drøy for noen? aner ikke men

fantaserer om at jeg er ute på skogstur hvor en maskert mann følger etter meg. når jeg oppdager det så legger jeg på sprang men han er selvsagt kjappere enn meg, og mye sterkere. han tvinger meg til å suge han før han tvinger seg inn i meg. 

har mange flere men alle er lik denne, maskert , stor ,sterk mann som "tvinger" meg og er brutal. 

Ikke en drøy fantasi i det hele tatt! Heller ganske så mild. Sikkert millioner av damer som fantaserer om dette! Noen menn også tenker jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
Terry2 skrev (5 minutter siden):

Ikke en drøy fantasi i det hele tatt! Heller ganske så mild. Sikkert millioner av damer som fantaserer om dette! Noen menn også tenker jeg. 

Synes mild er fint jeg. Sex er spennende i seg selv :sengekos:

Anonymkode: 87fd9...f0d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes mild er fint jeg. Sex er spennende i seg selv :sengekos:

Ja da, mildt er fint det også! Ville bare få frem at det hun (ts) fantaserer om her er vanlig og ikke drøyt i det hele tatt. 

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det seksuelle fantasier som ikke er rare? Sex er beste eksempel på at Gud har humor.

Anonymkode: f555b...1eb

Skrevet

Jeg hadde nok likt å være del av en slik setting. Skulle gjerne brutt noen tabuer da. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær flau for dette. Prøv litt forsiktig så kanskje han tenner på dette. Jeg ville vært i ekstase om min kjære hadde foreslått noe slikt ❤️ Gjerne med "kukbur" når hun puler en ung hunk mens jeg ser på.

AnonymBruker skrev (På 28.4.2025 den 16.55):

Ja, jeg har nylig blitt mer interessert i yngre menn (jeg er M 28). Drømmer litt om å ha en relasjon til en gutt på 18 år som jeg kan være "storebror" til og ha det litt artig med. Og gi dem en forhåpentligvis god opplevelse. Men jeg føler det blir upassende og får dårlig samvittighet av å tenke sånn. Regner med 'fantasien' går over etter hvert.

Anonymkode: 2d5d9...d4f

Dette er også min optimale fantasi. Jeg er M og forelsker meg ofte i yngre gutter/menn i alderen 16-25. Håper at denne tiltrekningen blir borte etter hvert for det er litt plagsomt siden det aldri blir noen realitet. Disse unge jeg ser på treningssenteret og ellers i hverdagen skulle bare visst hva jeg tenker om dem :D Det handler mer om "forelskelser" enn om sex.

Anonymkode: b58d6...0f9

AnonymBruker
Skrevet

Er fantasi med en jente som er vakker ut og vakker inn til de grader feil selv om jeg 39 og hun er 22?😉☺️

Anonymkode: c7ce7...22a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 1.07):

Mmmmmmmmmm

Anonymkode: 2ddd2...77e

Hehe, tror du meg ikke ? 😅😜

AnonymBruker
Skrevet

det jeg fantaserer mest om for tiden er å gå rundt ute å finne litt bortgjemte steder. ha litt sex på ett sted for så å gå til ett annet. og fortsette sånn hele dagen til man til slutt eksploderer i en heftig orgasme. 

Anonymkode: 6add4...7c7

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (På 8.3.2025 den 12.21):

Du er mann eller kvinne?

Jeg er mann.

Anonymkode: f4cb8...eff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 12.37):

Er fantasi med en jente som er vakker ut og vakker inn til de grader feil selv om jeg 39 og hun er 22?😉☺️

Anonymkode: c7ce7...22a

Ja.

Anonymkode: f8235...9c5

Skrevet

Vel... egentlig bare å ha sex med en en mørk mann. Fantasert om det i mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...