AnonymBruker Skrevet 31. mars #461 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 12.33): Kan fantasere om å "tvinge" to heterofile jenter/damer til å ha sex med hverandre i en bdsm-setting. I fantasien så gir de seg etter hvert helt hen og nyter voldsomt. Anonymkode: f6464...dd7 Ekspander Jeg har samme fantasi, bare med to menn. Anonymkode: 94351...a4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 31. mars #462 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 21.18): Jeg har samme fantasi, bare med to menn. Anonymkode: 94351...a4c Ekspander Min kjæreste hadde samme fantasi, så jeg måtte realisere den får henne. Hun måtte ikke tvingen meg, da….🤗🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #463 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 6.20): Hvor finner man den serien? Anonymkode: 87fd9...f0d Ekspander Prime Anonymkode: 8b01f...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #464 Del Skrevet 2. april Få helpleie av et jentevors med 8-10 boble-tipsy tenåringsjenter 🙂 Anonymkode: 2559a...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tkinkx Skrevet onsdag kl 19:30 #465 Del Skrevet onsdag kl 19:30 Dette er jo det beste og rareste jeg har læst på lenge, takk alle for å dele En av mine fantasier: Binde en kvinne (shibari) og bruke lang tid på det, beføle, kjærtegne på en myk men veldig bestemt måte. Hun er ikke i tvil om hvem som bestemmer, så hun akseptere at hun bare kan sitte og bli brukt. Tirre hu, få henne på kanten til å komme, men så stoppe jeg, holde på med det i lang tid. Faktisk holder jeg på så lenge at hun ber om å få meg opp i seg, så hun kan komme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:38 #466 Del Skrevet onsdag kl 19:38 Tkinkx skrev (På 2.4.2025 den 19.30): Dette er jo det beste og rareste jeg har læst på lenge, takk alle for å dele En av mine fantasier: Binde en kvinne (shibari) og bruke lang tid på det, beføle, kjærtegne på en myk men veldig bestemt måte. Hun er ikke i tvil om hvem som bestemmer, så hun akseptere at hun bare kan sitte og bli brukt. Tirre hu, få henne på kanten til å komme, men så stoppe jeg, holde på med det i lang tid. Faktisk holder jeg på så lenge at hun ber om å få meg opp i seg, så hun kan komme. Ekspander Virker som en herlig fantasi. Anonymkode: 87fd9...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:15 #467 Del Skrevet torsdag kl 22:15 At damer med hår på fitta er lekent rampete i større grad enn de som barberer seg. Stemninger sikkert ikke? Anonymkode: a8074...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:23 #468 Del Skrevet fredag kl 02:23 AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 22.15): At damer med hår på fitta er lekent rampete i større grad enn de som barberer seg. Stemninger sikkert ikke? Anonymkode: a8074...9ad Ekspander Jeg har alltid vært litt rampete 😂 Det kommer an på hvor trygg jeg føler meg i en relasjon. Anonymkode: 87fd9...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:18 #469 Del Skrevet fredag kl 18:18 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 2.23): Jeg har alltid vært litt rampete 😂 Det kommer an på hvor trygg jeg føler meg i en relasjon. Anonymkode: 87fd9...f0d Ekspander Men litt mer uavhengig av frisyre nedentil? 🤗 Det er en tanke jeg ikke vet hvor er fra🙃 Anonymkode: a8074...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:44 #470 Del Skrevet fredag kl 18:44 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 18.18): Men litt mer uavhengig av frisyre nedentil? 🤗 Det er en tanke jeg ikke vet hvor er fra🙃 Anonymkode: a8074...9ad Ekspander Jeg er ikke så opptatt av frisyre 😂 Anonymkode: 87fd9...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Truls30 Skrevet fredag kl 19:32 #471 Del Skrevet fredag kl 19:32 Min fantasi er å møte en kvinne eller et par her inne 🤩 M37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:41 #472 Del Skrevet lørdag kl 06:41 Jeg fantaserer av og til om å bli betalt for å ha sex. To faste kunder der en er 20 år eldre, den andre er gift, men kreftsyk og ønsker uforpliktende deilig sex siste årene han lever. Anonymkode: 373f3...26f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StovnerJune Skrevet lørdag kl 10:30 #473 Del Skrevet lørdag kl 10:30 Det er jo sånn da at det man fantaserer om er akkurat de tingene man vet man ikke bør gjøre, så selvfølgelig blir de rare. Ser ikke så mye poeng i å fantasere om det som er helt hverdagslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 13:59 #474 Del Skrevet lørdag kl 13:59 StovnerJune skrev (På 5.4.2025 den 10.30): Det er jo sånn da at det man fantaserer om er akkurat de tingene man vet man ikke bør gjøre, så selvfølgelig blir de rare. Ser ikke så mye poeng i å fantasere om det som er helt hverdagslig. Ekspander Jeg fantaserer om det som gjør meg kåt. En del av det er helt vanlig vanilje. Andre ting, derimot…… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå