AnonymBruker Skrevet 19. mars #421 Del Skrevet 19. mars Langline skrev (1 minutt siden): 🙋🏼♀️jeg og vil.. Du får stille deg i kø 😉 Anonymkode: 87fd9...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 20. mars #422 Del Skrevet 20. mars Snok1 skrev (På 19.3.2025 den 6.17): Jeg hjalp en vennine med å oppleve denne fantasien en gang. For å krydre litt videre tok jeg henne til en liten rydning hvor jeg hadde gjemt unna noen tau og en maske hun fikk over hodet og øynene før jeg bandt henne og brukte henne ute i skogen. Viste seg at jeg tente minst like mye på dette som henne, så dette gjentok vi flere ganger med noe variasjon i opplegget. en slik kompis skulle jeg også hatt kjenner jeg🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 22. mars #423 Del Skrevet 22. mars Play Rape i diverse settinger er utrolig spennende ... M@ster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:43 #424 Del Skrevet lørdag kl 16:43 AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 7.38): Stefar tanker;) Anonymkode: c7ce7...22a Ikke uvanlig, spesielt hvis stefar/mor er yngre. Vet om et tilfelle der en står i med sin stemor. Anonymkode: c3bcd...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:36 #425 Del Skrevet lørdag kl 18:36 Drømmer lowkey om å bli yeeta av et helt guttevors også bare baile når vorset er ferdig 🙈 Anonymkode: 84307...db1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:34 #426 Del Skrevet søndag kl 16:34 Jeg tissa i munnen til en dame en gang fordi hun hadde lyst, uten at jeg «ville» det på forhånd eller fikk noen voldsom glede av det. Det handler om å gi og ta litt og forstå at folk har ulike kinks. Sånn er det bare, og det er lurt med god kommunikasjon. Anonymkode: a1aca...158 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:53 #427 Del Skrevet mandag kl 17:53 Å se på at noen har gruppesex. En herlig blanding av menn og damer, høre lyden av stønnene deres, høre plaskelyder og se at alle knuller hverandre. Anonymkode: 2ddd2...77e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:19 #428 Del Skrevet mandag kl 18:19 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Å se på at noen har gruppesex. En herlig blanding av menn og damer, høre lyden av stønnene deres, høre plaskelyder og se at alle knuller hverandre. Anonymkode: 2ddd2...77e Din kåting 😉 Grrr... Anonymkode: 87fd9...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:24 #429 Del Skrevet tirsdag kl 06:24 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Å se på at noen har gruppesex. En herlig blanding av menn og damer, høre lyden av stønnene deres, høre plaskelyder og se at alle knuller hverandre. Anonymkode: 2ddd2...77e +1 Dette drømmer jeg om også. Ikke delta selv, men bare se på. Anonymkode: 2559a...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:26 #430 Del Skrevet tirsdag kl 12:26 AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 19.36): Drømmer lowkey om å bli yeeta av et helt guttevors også bare baile når vorset er ferdig 🙈 Anonymkode: 84307...db1 Hæ? Anonymkode: f6464...dd7 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:23 #431 Del Skrevet tirsdag kl 19:23 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hæ? Anonymkode: f6464...dd7 Men du skjønte "drømmer om" "helt guttevors" og så at det er posta i seksualitet? Ikke spill dinosaur a 💀💀 Anonymkode: 84307...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:30 #432 Del Skrevet tirsdag kl 19:30 Jeg fantaserer ofte om at jeg blir spanket av en eldre professor foran et auditorium av unge menn. Etterhvert får de som vil gå opp etter tur for å lære hvordan man gjør det. Blir våt bare av å skrive om det. Anonymkode: ad547...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:36 #433 Del Skrevet onsdag kl 05:36 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men du skjønte "drømmer om" "helt guttevors" og så at det er posta i seksualitet? Ikke spill dinosaur a 💀💀 Anonymkode: 84307...db1 Forstår godt at noen sier hæ til den pubertale setningen som sikkert hadde passet bedre på ung.no enn på dette forumet. "Drømmer lowkey om å bli yeeta av et helt guttevors også bare baile når vorset er ferdig 🙈" Yeet. Dette refererer til å kaste noe vekk fra deg selv med høy hastighet. Hvis noen stikker vannflasken over rommet og den treffer inni sekken har de “yeeted”. Denne handlingen er også noen ganger i sammenheng med at noen roper “yeet” samtidig som de kaster noe. Å baile betyr å stikke av, dra eller rømme. Low key betyr liksom «litt» på en måte (Men akkurat denne har veldig mange betydninger, men tolker det til litt i sammenhengen her) Ungdom har alltid villet markere seg som ei gruppe og distansere seg fra de voksne. Ved å bruke et språk de voksne ikke forstår, eller som voksne ikke aksepterer, tydeliggjør ungdommen både det sosiale fellesskapet seg imellom og avstanden til voksenverdenen. Hilsen boomer. Anonymkode: 0115e...a62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:54 #434 Del Skrevet onsdag kl 13:54 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Forstår godt at noen sier hæ til den pubertale setningen som sikkert hadde passet bedre på ung.no enn på dette forumet. "Drømmer lowkey om å bli yeeta av et helt guttevors også bare baile når vorset er ferdig 🙈" Yeet. Dette refererer til å kaste noe vekk fra deg selv med høy hastighet. Hvis noen stikker vannflasken over rommet og den treffer inni sekken har de “yeeted”. Denne handlingen er også noen ganger i sammenheng med at noen roper “yeet” samtidig som de kaster noe. Å baile betyr å stikke av, dra eller rømme. Low key betyr liksom «litt» på en måte (Men akkurat denne har veldig mange betydninger, men tolker det til litt i sammenhengen her) Ungdom har alltid villet markere seg som ei gruppe og distansere seg fra de voksne. Ved å bruke et språk de voksne ikke forstår, eller som voksne ikke aksepterer, tydeliggjør ungdommen både det sosiale fellesskapet seg imellom og avstanden til voksenverdenen. Hilsen boomer. Anonymkode: 0115e...a62 Nå er det ganske mange år siden "yeete" ble brukt sånn, det betyr pule. Anonymkode: 84307...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:09 #435 Del Skrevet onsdag kl 16:09 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er det ganske mange år siden "yeete" ble brukt sånn, det betyr pule. Anonymkode: 84307...db1 Og low key betyr vel i hemmelighet? Anonymkode: df1db...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet onsdag kl 18:30 #436 Del Skrevet onsdag kl 18:30 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå er det ganske mange år siden "yeete" ble brukt sånn, det betyr pule. Anonymkode: 84307...db1 Nå følte jeg meg skikkelig gammal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 21:07 #437 Del Skrevet onsdag kl 21:07 Katten.2.0 skrev (2 timer siden): Nå følte jeg meg skikkelig gammal. Heldigvis! 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet 16 timer siden #438 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 17.34): Jeg tissa i munnen til en dame en gang fordi hun hadde lyst, uten at jeg «ville» det på forhånd eller fikk noen voldsom glede av det. Det handler om å gi og ta litt og forstå at folk har ulike kinks. Sånn er det bare, og det er lurt med god kommunikasjon. Anonymkode: a1aca...158 Godt sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå