Gå til innhold

Har du noen rare seksuelle fantasier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trøndermann skrev (1 time siden):

Urskog er jo det deiligste å gå på " oppdagelsesferd " i ! Og tro meg, null problem å finne fram 😜

Tror det trengs kart og kompass 😂 Er ingen som finner fram i den grotta her 😂

Anonymkode: 87fd9...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 7.38):

Stefar tanker;)

Anonymkode: c7ce7...22a

Fortell mer;) 

Anonymkode: c7ce7...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At ei kjerring på 60 sitter og rir meg så hengepupper og magevalker disser opp og ned og svetten renner.

Anonymkode: f2164...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tror det trengs kart og kompass 😂 Er ingen som finner fram i den grotta her 😂

😅😅 Er det såå gjenngrodd altså mener du ? Tviler sterkt på at det trengs noe mer enn ei ivrig tunge for å finne godt fram jeg da...😜😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At ei kjerring på 60 sitter og rir meg så hengepupper og magevalker disser opp og ned og svetten renner.

Hvorfor akkurat 60?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trøndermann skrev (1 minutt siden):

😅😅 Er det såå gjenngrodd altså mener du ? Tviler sterkt på at det trengs noe mer enn ei ivrig tunge for å finne godt fram jeg da...😜😉

Det blir slik når det gror helt vilt 😂 Skulle tro jeg hadde brukt gjødsel 😆😆😆

Ja den må være ivrig ellers finner han ingenting 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fantaserer om at jeg er en av to menn på en jentefest. Så begynner de å gjette på hvem som har størst penis. Vi blir utfordret til å vise frem. Så gjør vi det, og vi blir harde foran dem. Nå vil de ha oss nakne og ber oss kle av oss. De diskuterer hvem som det best ut. Noen synes vi ser bedre ut nakne enn med klær og foreslår at vi bare fortsetter festen nakne. 

Etter en stund får jentene en ide. De vil se guttesex. Vi er begge klare på at vi er veldig hetero og ikke helt med på dette. De utfordrer oss. Så oppdager vi at klærne våre er borte. Vi får dem igjen bare hvis vi er med på leken. Jentene lager en konkurranse. 

De vil at vi ligger i 69 og suger hverandre. Den som er mest hetero og kommer sist skal få ha sex med et par av jentene..  og får klærne sine. 

Den andre får en straff og må akseptere å bli kledd opp i  jenteundertøy som han må gå i resten av kvelden. 

Det er en fristende førstepremie...  Som jeg ikke vinner fordi jeg også fantaserer om jenteundertøy..

Anonymkode: 1387b...40b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir slik når det gror helt vilt 😂 Skulle tro jeg hadde brukt gjødsel 😆😆😆

Ja den må være ivrig ellers finner han ingenting 😂

Haha såpass...😅  Tror fortsatt ikke hårveksten din er så voldsom som du tydeligvis mener selv jeg da 😜 

Og dessuten, jo større og mer viltvoksende busk, jo mere ivrig blir tunga her hvertfall 😉 Å dukke ned i frodig, naturlig vekst er jo bare helt herlig ! 😇

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor akkurat 60?

Åh, si rundt 60 da, kverulant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Åh, si rundt 60 da, kverulant.

Jeg mente ikke å kverulere...Var mer nysgjerrig på hva det er med damer i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trøndermann skrev (5 minutter siden):

Haha såpass...😅  Tror fortsatt ikke hårveksten din er så voldsom som du tydeligvis mener selv jeg da 😜 

Og dessuten, jo større og mer viltvoksende busk, jo mere ivrig blir tunga her hvertfall 😉 Å dukke ned i frodig, naturlig vekst er jo bare helt herlig ! 😇

Når man kan bruke børste, så er det ganske heftig synes jeg 🫣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg mente ikke å kverulere...Var mer nysgjerrig på hva det er med damer i den alderen.

Det skrev jeg vel i teksten? Damer i denne alderen og eldre har gjerne fått litt alderstillegg rundt maven og en del slakkere pupper, kanskje ikke så god kondis lenger heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når man kan bruke børste, så er det ganske heftig synes jeg 🫣

Langt, mykt kjønnshår er jo utrolig sexy og feminint ! Kiler lekent i ansiktet og gjør både lepper og tunge ekstra ivrig..😉

Skulle nesten hatt bildebevis av bikinilinja di, eller noe her nå...😜😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skrev jeg vel i teksten? Damer i denne alderen og eldre har gjerne fått litt alderstillegg rundt maven og en del slakkere pupper, kanskje ikke så god kondis lenger heller?

Takk for svar. Visste ikke om det var alderen i seg selv eller formene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trøndermann skrev (4 minutter siden):

Langt, mykt kjønnshår er jo utrolig sexy og feminint ! Kiler lekent i ansiktet og gjør både lepper og tunge ekstra ivrig..😉

Skulle nesten hatt bildebevis av bikinilinja di, eller noe her nå...😜😇

Det har ikke jeg behov for 😂 Du får bruke fantasien din 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det har ikke jeg behov for 😂 Du får bruke fantasien din 😉

Haha 😅 Fantasien kan jo gå alle veier, men ja 😇 Ble bare nyskjerrig her skjønner du 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ønsker å bli knullet av en erfaren, stor, sterk og skjeggete type av en mann. Han tar seg til rette, viser at han vil stikke den grove penisen sin inn i ei uskyldig ung kvinne sin myke, deilige og våte fitte. Jeg later som om jeg er uskyldig og uerfaren, jeg lar meg føre og forføre av han. Øynene hans blir kåte og store da han har kledd meg naken, og jeg står der, ung, saftig og yppig foran han. Jeg ser lystent og lekent ned på det han har mellom beina, og jeg blir kåt og gal. Fitta mi trenger kuk, og det nå. Fortsatt med øynene festet på han tar jeg noen steg mot han, jeg ser på han med et uskyldig og forførende blikk, øynene hans glir sultent over kroppen min. Fitta mi begynner å renne og jeg er glovarm. Jeg stopper ikke før jeg er helt inntil den eldre kroppen hans. " Ta meg ", hvisker jeg mot øret hans, mens jeg presser brystene mine mot han. " Kjenn ", sier jeg, før jeg tar den ene hånden hans og fører den mot min rennende fitte. Han svarer ikke, men han stønner. Uten noe mer snikksnakk drar han meg mot senga, dytter meg ned, og så er han over meg med den store og erfarne kroppen. Jeg ligger der, myk, kåt, glatt og ung. Uskyldig er jeg vel ikke, for jeg er så kåt at jeg snart ikke greier å vente mer. Jeg sprer beina mine enda mer, og han lar seg ikke be to ganger. Han trenger inn i meg med et hardt stønn. Jeg ligger der og lukker øynene, kjenner den deilige penisen dypt inne i min myke, våte og trange hule. " Ahhhhhhhhh, ja ", stønner jeg. Han puster og peser mens han tar meg så fort han greier, han ser på meg med så mye kåthet i blikket at jeg nesten blir flau. De store og myke brystene mine gynger i takt og han tar meg i deilige og harde drag. Jeg strammer og slipper rundt han. " La meg få det, tøm deg inni den kåte fitta mi ", ber jeg hviskende, mens jeg slikker meg over leppene. Jeg tar tak i nakken hans, drar han ned mot meg, så begynner jeg å kline lidenskapelig med han. " Ta meg hardere og fortere ", ber jeg. Han tar meg febrilsk nå, før han kommer med et langtrukkent stønn, og den gamle penisen tømmer seg inni meg. 

Anonymkode: 2ddd2...77e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2022 den 9.59):

Ri en fremmed mann mens kona hans sitter på ansiktet hans. Mannen hennes knuller meg mens han slikker henne. Så kommer mannen min å tar henne bakfra mens hun blir slikket av mannen sin samtidig som jeg og henne tar og stryker på hverandre mens vi kliner. 

Rar? Nei, tror den er ganske vanlig. 

K

Anonymkode: c256c...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...