hoppegress Skrevet 14. juli 2024 #341 Del Skrevet 14. juli 2024 Jeg fantaserer om at jeg står i dusjen, med ryggen til dusjåpningen... 🚿 Så kommer dama snikende inn bakfra, med hvit skjorte og trange jeans! 👖👔 Så begynner hun å beføle meg bakfra mens hun blir våtere og våtere... Så må jeg kneppe opp den våte skjorta og trange våte jeansen for å få tilgang til sex 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #342 Del Skrevet 15. juli 2024 Hotellrom med dama. Nyvasket hvitt sengesett. Sprutbæsj av å ha spist for mye IFA. Resten kan nok dere forestille dere. Anonymkode: 3824a...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #343 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hotellrom med dama. Nyvasket hvitt sengesett. Sprutbæsj av å ha spist for mye IFA. Resten kan nok dere forestille dere. Anonymkode: 3824a...065 Hva med lukta? Anonymkode: 373f3...26f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #344 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 8.25): Jeg fantaserer om at kjæresten har sex med en annen og jeg ser på også blir hun gravid Anonymkode: ca18d...b0b Raskt svangerskap!! Alt er mulig i fantasien. Anonymkode: 0192d...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 15. juli 2024 #345 Del Skrevet 15. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva med lukta? Anonymkode: 373f3...26f Og de stakkars ansatte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #346 Del Skrevet 15. juli 2024 Fantaserer om at ei jente skal løfte meg opp på stellebord og skifte bleie på meg vaske meg. Anonymkode: fc659...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #347 Del Skrevet 16. juli 2024 Fantaserer om at dama suger meg og en annen samtidig, eller at hun runker oss samtidig. Holder begge stakene mot hverandre og får sprute på henne Anonymkode: d46d0...5d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #348 Del Skrevet 18. juli 2024 On 7/14/2024 at 10:18 AM, AnonymBruker said: Kunne tenkt meg å knulle dama i badstue, samtidig som et annet vennepar knuller ved siden av oss. Se og høre på det andre paret 😅 Anonymkode: d46d0...5d1 Samme her 🙂 Men det trenger ikke være et vennepar, helst et fremmed par. Med venner kan det bli litt kleint etterpå. Anonymkode: 2559a...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 19. juli 2024 #349 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 14.03): Hvorfor må det være unisex? Jeg er mann og ser ofte unge kjekke ungdommer i garderoben og dusjen og tenner litt på disse uten å gjøre noe mer med det. De skulle bare visst 😄 Anonymkode: b58d6...0f9 Se men ikke stirre kanskje da. Er lov det. Synes en kjekk atletisk gutt med en fin penis er estetisk veldig fint. Jeg er 100% hetro og sikker ja.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 19. juli 2024 #350 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 19.33): Fantaserer om at dama suger meg og en annen samtidig, eller at hun runker oss samtidig. Holder begge stakene mot hverandre og får sprute på henne Anonymkode: d46d0...5d1 Har faktisk vært heldig å oppleve det. Med to jenter også som tenåring. Lol. Drømmen til en tenåring det da. Lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 19. juli 2024 #351 Del Skrevet 19. juli 2024 Liker veldig godt å knulle så hun kommer med skikkelige orgasmer og såkalt squirting. Rart egt? Liker å bli runket nesten best når jeg er 80 % ish. Litt dinglette lol. Men den ser liksom større ut og.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 20. juli 2024 #352 Del Skrevet 20. juli 2024 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skinnbuksen Skrevet onsdag kl 16:55 #353 Del Skrevet onsdag kl 16:55 hoppegress skrev (På 14.7.2024 den 23.25): Jeg fantaserer om at jeg står i dusjen, med ryggen til dusjåpningen... 🚿 Så kommer dama snikende inn bakfra, med hvit skjorte og trange jeans! 👖👔 Så begynner hun å beføle meg bakfra mens hun blir våtere og våtere... Så må jeg kneppe opp den våte skjorta og trange våte jeansen for å få tilgang til sex 😍 præcis min kæreste og jeg hopper tit under bruseren med tøjet på, og det virker perfekt for os begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:48 #354 Del Skrevet onsdag kl 18:48 Fantaserer om at en dame heller varm, klissete milkshake i buksa mi. Fantasien startet etter at jeg drømte om nettopp dette, noe som medførte at jeg våknet med "milkshake" i underbuksa. Værsågod, bare le og rist på hodet, det gjør jeg også, men sånn er det. xD Anonymkode: ee121...cf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:24 #355 Del Skrevet onsdag kl 19:24 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Fantaserer om at en dame heller varm, klissete milkshake i buksa mi. Fantasien startet etter at jeg drømte om nettopp dette, noe som medførte at jeg våknet med "milkshake" i underbuksa. Værsågod, bare le og rist på hodet, det gjør jeg også, men sånn er det. xD Anonymkode: ee121...cf1 Morsomt var det 😂 Anonymkode: 87fd9...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladebanan Skrevet onsdag kl 19:32 #356 Del Skrevet onsdag kl 19:32 Har av en eller annen grunn fantasier om å bli tatt/brukt av noen. Helst at den personen da vil gi meg nytelse, og "tvinger" meg til orgasme etter orgasme, før jeg blir skikkelig knullet i alle varianter. Men at det er utenfor min kontroll. Noen bestemmer over meg rett og slett. Har et stort behov for å ha kontroll ellers, så det er litt utypisk av meg. Er også i et forhold med en som aldri ville ha utøvd makt over meg, så sannsynligheten for at det skulle skje meg er liten 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet onsdag kl 19:37 #357 Del Skrevet onsdag kl 19:37 (endret) Mer som fanatasi..det å gå ned på en kvinne og smake på henne. Helst med bare munnen..Kjenne duften, aromaen og tiltrekningen og lytte til hennes bevgelser og stønning Endret torsdag kl 19:38 av bundaberg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet onsdag kl 19:46 #358 Del Skrevet onsdag kl 19:46 Har en fantasi om at jeg var kvinne istedenfor mann og fikk med meg to kjekke menn hjem. Jeg suger den ene, mens han andre tar meg i seige drag bakfra. Han bakfra kommer og fyller meg dypt inni. Så bytter de plass. Andremann fortsetter å knulle meg i seige dra før han også fyller meg med det han har. Han trekker seg ut, ser det begynner å renne ut og blir så tent at han stikker den i meg igjen for å knulle sæden tilbake. I mellomtiden suger jeg førstemann hard igjen, klar for runde to. Ingen av dem får komme i munnen min... i kveld skal spruten i fitta. Når de er ferdige for kvelden snur jeg mer rundt på rygg og lar de få se resultatet av kveldens aktiviteter. Den modigste av dem går ned på meg og slikker meg til en siste orgasme, helt uten å bry seg om sæd fra både han og kompisen. Av og til tenker jeg på at de forteller kompis-gjengen om den kvelden de knulla samme dama om og om igjen. Ikke sikkert alle tror dem, men jeg vet det er sant ... og smiler litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:01 #359 Del Skrevet onsdag kl 22:01 En dame med skikkelig rotete kratt av kjønnshår sitter overskrevs på meg så hårene kiler meg i nesa. Smører meg inn med sjokoladeglasur og slikker meg ren etterpå Anonymkode: a8074...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blindfold69 Skrevet torsdag kl 06:59 #360 Del Skrevet torsdag kl 06:59 At jeg blir lenket fast til et kors på veggen i håndjern mens dama blir tatt av to menn i senga rett foran meg. Hun ser på meg under hele knullet og når førstemann har tømt seg i henne, løsner han meg så jeg kan joine……. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå