Gå til innhold

Har du noen rare seksuelle fantasier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har veldig mange ulike fantasier, men felles for alle er at det bestandig er en eller annen form for "bruk og kast" i dem. Jeg elsker ideen om å bli knullet hardt, og på alle tenkelige måter, gjerne av mer enn en person.

Et eksempel jeg kan fantasere om er å bli brukt en hel helg, for eksempel på en hyttetur, med beskjed om at jeg ikke får lov å komme - må bare være kåt hele tiden, eller at jeg må spørre om å få lov til å komme. Jeg blir tatt forran, bak, opp og ned, med pikk, objekter og munn. Gjerne med element av noe som gjør litt vondt, en pisk, brystvorte-klemmer, veldig stor dildo eller lignende. 

Jeg kan også fantasere om å bli utvidet, han starter med en finger og jobber seg oppover, og forteller meg hva han gjør. Følelsen av å bli strukket og dratt, og knullet. 

Eller å ha en dominerende mann som krever å få meg slik han vil ha meg når som helst, for eksempel når jeg lager middag. Jeg står ved kjøkkenbenken og han tar seg bare til rette med fingre og pikk som han vil. 

Og jeg elsker også å fanatasere om at jeg ser på at andre blir brukt på samme måte. For eksempel at han jeg er med knuller ei annen slik som beskrevet over. 

En jeg var en del sammen med tidligere var like glad i sex som jeg, og vi kunne ha hele dager hvor vi bare kunne ligge i sengen og se på tv, og ta for oss av hverandre som vi ville. Etter slike dager og helger var jeg så deilig sår etterpå! Jeg kan også fantasere om de erfaringene nå, selv om jeg er med en annen. 

Anonymkode: a8112...b47

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler mye om kvinnen som en symbolsk representasjon av fruktbarhet, omsorg, og aksept. Hun er et direkte uttrykk for livets syklus og trygghet, altså en MILF.

Så egentlig tenner jeg på tanken om å være en morrapuler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har mange rare fantasier om kvinner og naturlig nakenhet, kvinner som naive selskapspiker, men som likevel behandles med stor respekt av menn. At de aksepterer rollen selv, litt som at det er bare slik det er å være kvinne. Når kvinnen tenkes slik så gir det rom for uendelig mange spennende situasjoner og virkelighetsfjerne fantasier, som feks:

Bryllup, hvor bruden står og prater med venninner, og de med selvfølgelighet løfter kjolen hennes for å se, og skryter av hvor utrolig fin hun er nedentil, og hvor de fleiper med at brudgommen gleder seg sikkert veldig den heldiggrisen.

Nyforelsket mann som har funnet en ny kvinne og presenterer henne for kompisgjengen på en bar, løfter skjørtet hennes og viser begeistrede gjester hvor deilig hun er. Og hun er veldig stolt selv også over å være festens midtpunkt og bli vist fram på denne måten.

Utested hvor bare kvinner kan sjekke opp, og hvor menn og kvinner er adskilte. Kvinnene sitter sammen og diskuterer og kommenterer mennene i den andre delen av rommet, samtidig med at de utveksler tips og triks og viser fram for hverandre hvordan de er barbert på fitta og hvor våte de er osv. Utestedet har også prøverom rigget for sex hvor kvinnene kan velge ut menn de vil teste ut.

På cafe hvor kjæresten, som den naturligste ting, fikler med mobilen for å ta selfie av fitta mens kelneren tar i mot bestilling fra hennes mann. Etter oppfordring fra han, slik at hun kan sende det til en singel kompis av han. Noe hun gjerne gjør fordi hun synes kompisen er sympatisk og grei, og fordi hun har forståelse for det da hun vet han ofte runker til henne.

Parker hvor det utføres oralsex på kvinner like naturlig som at en gir en klem eller kysser. Venninner som har en hvilepause på en benk hvor de ler og småprater naturlig mens partneren deres tar med den største selvfølgelighet plass mellom benene deres når de trekker opp skjørtet litt. De lar også partnerne bytte plass slik at de kan lære av erfaring fra ulike kvinner hvordan de skal utføre best mulig. Til slutt, når de må videre, og etter at kvinnene har sjekket at begge mennene er harde, da er det selvfølgelig at de runker foran dem for at de skal være rolige og tålmodige når de skal videre til butikken.

Helt vanlige kvinnelige kjendiser som portrettintervjues om vanlige hverdagslige ting i livet. En slik "hjemme hos" reportasje, som også inneholder at hun er naken i dusjen, og med nærbilder av fitta som den naturligste ting av denne typen intervjuer. Fordi det er tross alt det viktigste og vakreste ved en kvinne.

Om han som var på jobbfest med kona til en god venn og med stor glede forteller vennen dagen etter, at på nachspiel hadde omtrent alle mennene sex med kona hans, for hun er jo så deilig. At han skryter av hvor heldig han er, og at de andre kvinnene var så misunnelige på henne. Hvorpå mannen blir veldig stolt av å ha ei så fin kone.

Anonymkode: 0192d...28d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 21.51):

Jeg har fått en rar fantasi i det siste den har nok bygget seg opp men leste en tråd her inne om ei som fikk bikini og kjole fra kjærestens søskenbarn med beskjed om at hun måtte vise det. Som en selvfølge. 

I min fantasi skulle det være slik, alle menn som ikke er i familie men innom husholdet skulle kunne, dersom de ønsket, ha med ting de ville se meg i. Jeg ville ikke gjøre annet enn å vise dem. Noen dager ville jeg vært fnisende sjenert andre dager ville jeg vært modig og posert max. De aller nærmeste kunne komme med intime smykker. Så tenker jeg videre at det burde være slik, at kvinnene går i minimalt med klær i selskaper osv. Hun er en vanlig gjest som alle de andre menn i gjennomsiktige klær feks. (I denne fantasien er selvsagt alle kvinner flotte). Vi kunne vært flere kvinner tilstede også. Så lenge settingen kunne var blandt venner, sosialt lag, så kunne gjerne kvinnene vise den andre frem inn i mellom. Instruere hverandre til å spre beina når de sitter, løfte truse til siden litt. 

En slik fantasi vil jo ikke fungere i det vanlige liv og mennene ville nok blitt pågående. Men i min fantasi er det jo selvfølgelig helt annerledes. Da er det er kultur for dette og mennene vet at de ødelegger det dersom de blir pågående i stedet for å nyte henne og stemningen. 

Men fantasier bygger seg selvsagt opp. Så etter å ha tenkt på slike tanker kommer jo videre tanker. Hvordan det hadde vært å slippe dem til litt og litt til. Jeg har hele tiden kontrollen, eller det vil si - mannen min har hele tiden kontrollen. Han kjenner meg jo og vet når jeg vil gå lenger. I fantasien min er det naturlig å dele kvinnen sin på denne måten, dersom begge vil. Alt foregår på stua. Det er ikke en gangbang. Dette er kona til en kammerat som man har respekt for. Men han deler henne, som en aperitiff på festen. Viser henne frem. Hun ønsker kos, berøring, kyss, tunge og fingre. Ikke mer. Og dersom mennene som er der ønsker får de etter hvert forsyne seg. Hun må jo gjøre seg tilstrekkelig nok til at mennene skal gidde å være med på å gi henne kos på den måten. Men i fantasien min er dette også en del av kulturen. Et skille mellom at det er mulig at kvinner nytes uten at det må suges og pules. Det er jo en fantasi tross alt.

Der andre kvinner gremmes av tanken på ham som gav bikini til søskenbarnets kjæreste tenker jeg andre veien. Hvor deilig det hadde vært å vare gjøre det. 

Anonymkode: bbbf3...185

Fantastisk fantasi ❤️ Jeg elsker gjennomsiktige eller delvis gjennomsiktige klær, både på meg selv og på andre.

Anonymkode: b58d6...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg fantaserer faktisk om dette. 

Å plutselig få meld fra ei på KG, om å møtes. 

Så treffes vi, og hun bruker meg, uten at jeg kan si nei. Hun setter seg på ansiktet mitt og presser hodet mot musa hennes, plutselig tisser hun. Kjenne saftene fyller munnen min. 

Når hun er ferdig, så tar hun tak i pikken, drar forhuden tilbake, og masserer hodet inni handa hennes til pikken spruter. 

Eller, bare trer seg ned på pikken, og tisser mens hun rir meg når jeg spruter inni henne 🙈

Anonymkode: c256c...ac9

Hmmmm..... Nesten som å lese om noe veldig kjent dette her. Det er jo fult mulig å møtes via KG😊 Noen menn får til oss med oppleve det du skriver her (kanskje ikke alt på første møte men ok)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har mange rare fantasier om kvinner og naturlig nakenhet, kvinner som naive selskapspiker, men som likevel behandles med stor respekt av menn. At de aksepterer rollen selv, litt som at det er bare slik det er å være kvinne. Når kvinnen tenkes slik så gir det rom for uendelig mange spennende situasjoner og virkelighetsfjerne fantasier, som feks:

Bryllup, hvor bruden står og prater med venninner, og de med selvfølgelighet løfter kjolen hennes for å se, og skryter av hvor utrolig fin hun er nedentil, og hvor de fleiper med at brudgommen gleder seg sikkert veldig den heldiggrisen.

Nyforelsket mann som har funnet en ny kvinne og presenterer henne for kompisgjengen på en bar, løfter skjørtet hennes og viser begeistrede gjester hvor deilig hun er. Og hun er veldig stolt selv også over å være festens midtpunkt og bli vist fram på denne måten.

Utested hvor bare kvinner kan sjekke opp, og hvor menn og kvinner er adskilte. Kvinnene sitter sammen og diskuterer og kommenterer mennene i den andre delen av rommet, samtidig med at de utveksler tips og triks og viser fram for hverandre hvordan de er barbert på fitta og hvor våte de er osv. Utestedet har også prøverom rigget for sex hvor kvinnene kan velge ut menn de vil teste ut.

På cafe hvor kjæresten, som den naturligste ting, fikler med mobilen for å ta selfie av fitta mens kelneren tar i mot bestilling fra hennes mann. Etter oppfordring fra han, slik at hun kan sende det til en singel kompis av han. Noe hun gjerne gjør fordi hun synes kompisen er sympatisk og grei, og fordi hun har forståelse for det da hun vet han ofte runker til henne.

Parker hvor det utføres oralsex på kvinner like naturlig som at en gir en klem eller kysser. Venninner som har en hvilepause på en benk hvor de ler og småprater naturlig mens partneren deres tar med den største selvfølgelighet plass mellom benene deres når de trekker opp skjørtet litt. De lar også partnerne bytte plass slik at de kan lære av erfaring fra ulike kvinner hvordan de skal utføre best mulig. Til slutt, når de må videre, og etter at kvinnene har sjekket at begge mennene er harde, da er det selvfølgelig at de runker foran dem for at de skal være rolige og tålmodige når de skal videre til butikken.

Helt vanlige kvinnelige kjendiser som portrettintervjues om vanlige hverdagslige ting i livet. En slik "hjemme hos" reportasje, som også inneholder at hun er naken i dusjen, og med nærbilder av fitta som den naturligste ting av denne typen intervjuer. Fordi det er tross alt det viktigste og vakreste ved en kvinne.

Om han som var på jobbfest med kona til en god venn og med stor glede forteller vennen dagen etter, at på nachspiel hadde omtrent alle mennene sex med kona hans, for hun er jo så deilig. At han skryter av hvor heldig han er, og at de andre kvinnene var så misunnelige på henne. Hvorpå mannen blir veldig stolt av å ha ei så fin kone.

Anonymkode: 0192d...28d

AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 21.51):

Jeg har fått en rar fantasi i det siste den har nok bygget seg opp men leste en tråd her inne om ei som fikk bikini og kjole fra kjærestens søskenbarn med beskjed om at hun måtte vise det. Som en selvfølge. 

I min fantasi skulle det være slik, alle menn som ikke er i familie men innom husholdet skulle kunne, dersom de ønsket, ha med ting de ville se meg i. Jeg ville ikke gjøre annet enn å vise dem. Noen dager ville jeg vært fnisende sjenert andre dager ville jeg vært modig og posert max. De aller nærmeste kunne komme med intime smykker. Så tenker jeg videre at det burde være slik, at kvinnene går i minimalt med klær i selskaper osv. Hun er en vanlig gjest som alle de andre menn i gjennomsiktige klær feks. (I denne fantasien er selvsagt alle kvinner flotte). Vi kunne vært flere kvinner tilstede også. Så lenge settingen kunne var blandt venner, sosialt lag, så kunne gjerne kvinnene vise den andre frem inn i mellom. Instruere hverandre til å spre beina når de sitter, løfte truse til siden litt. 

En slik fantasi vil jo ikke fungere i det vanlige liv og mennene ville nok blitt pågående. Men i min fantasi er det jo selvfølgelig helt annerledes. Da er det er kultur for dette og mennene vet at de ødelegger det dersom de blir pågående i stedet for å nyte henne og stemningen. 

Men fantasier bygger seg selvsagt opp. Så etter å ha tenkt på slike tanker kommer jo videre tanker. Hvordan det hadde vært å slippe dem til litt og litt til. Jeg har hele tiden kontrollen, eller det vil si - mannen min har hele tiden kontrollen. Han kjenner meg jo og vet når jeg vil gå lenger. I fantasien min er det naturlig å dele kvinnen sin på denne måten, dersom begge vil. Alt foregår på stua. Det er ikke en gangbang. Dette er kona til en kammerat som man har respekt for. Men han deler henne, som en aperitiff på festen. Viser henne frem. Hun ønsker kos, berøring, kyss, tunge og fingre. Ikke mer. Og dersom mennene som er der ønsker får de etter hvert forsyne seg. Hun må jo gjøre seg tilstrekkelig nok til at mennene skal gidde å være med på å gi henne kos på den måten. Men i fantasien min er dette også en del av kulturen. Et skille mellom at det er mulig at kvinner nytes uten at det må suges og pules. Det er jo en fantasi tross alt.

Der andre kvinner gremmes av tanken på ham som gav bikini til søskenbarnets kjæreste tenker jeg andre veien. Hvor deilig det hadde vært å vare gjøre det. 

Ang det å møtes. Jeg tror disse to burde finne hverandre😊

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har veldig mange ulike fantasier, men felles for alle er at det bestandig er en eller annen form for "bruk og kast" i dem. Jeg elsker ideen om å bli knullet hardt, og på alle tenkelige måter, gjerne av mer enn en person.

Et eksempel jeg kan fantasere om er å bli brukt en hel helg, for eksempel på en hyttetur, med beskjed om at jeg ikke får lov å komme - må bare være kåt hele tiden, eller at jeg må spørre om å få lov til å komme. Jeg blir tatt forran, bak, opp og ned, med pikk, objekter og munn. Gjerne med element av noe som gjør litt vondt, en pisk, brystvorte-klemmer, veldig stor dildo eller lignende. 

Jeg kan også fantasere om å bli utvidet, han starter med en finger og jobber seg oppover, og forteller meg hva han gjør. Følelsen av å bli strukket og dratt, og knullet. 

Eller å ha en dominerende mann som krever å få meg slik han vil ha meg når som helst, for eksempel når jeg lager middag. Jeg står ved kjøkkenbenken og han tar seg bare til rette med fingre og pikk som han vil. 

Og jeg elsker også å fanatasere om at jeg ser på at andre blir brukt på samme måte. For eksempel at han jeg er med knuller ei annen slik som beskrevet over. 

En jeg var en del sammen med tidligere var like glad i sex som jeg, og vi kunne ha hele dager hvor vi bare kunne ligge i sengen og se på tv, og ta for oss av hverandre som vi ville. Etter slike dager og helger var jeg så deilig sår etterpå! Jeg kan også fantasere om de erfaringene nå, selv om jeg er med en annen. 

Anonymkode: a8112...b47

Åhh, denne fantasien har jeg også, men har aldri opplevd det i virkeligheten som deg. Det at jeg som kvinne kunne blitt frivillig brukt på den måten, av flere menn, slik du beskriver..Ahh!

Anonymkode: d9f56...ff4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 7.27):

Må innrømme at også jeg er der av og til. Skammer meg litt over akkurat de tankene...

Anonymkode: 2559a...4e5

Synes det er fint at du er ærlig. Men håper at sønnen din er mer verdt enn dine lyster mr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantaserer om å ligge på en massasjebenk og får kroppsmassaaje, og når han masserer beina mine kommer han gradvis nærmere og nærmere fitta mi. Og med de oljete massørhendene begynner han å massere rumpa mi før han begynner å massere meg nede. Evt også at han begynner dette mens jeg ligger på rygg, men da masserer puppene mine når nakken ska masseres.

Anonymkode: af583...3da

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Fantaserer om å ligge på en massasjebenk og får kroppsmassaaje, og når han masserer beina mine kommer han gradvis nærmere og nærmere fitta mi. Og med de oljete massørhendene begynner han å massere rumpa mi før han begynner å massere meg nede. Evt også at han begynner dette mens jeg ligger på rygg, men da masserer puppene mine når nakken ska masseres.

Min fantasi også. Men da som han massøren 😀

Anonymkode: 41a7a...34f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg baller litt på. Vi er på ferie et varmt sted og mannen min blir med meg til massasje på en strand. Det er et lite hus der med flere båser med en gardin i døråpningen. Min bås er den innerste. Mannen sitter på en stol og venter utenfor mens jeg masseres. Massøren går ut for å hente noe mens jeg legger meg naken på magen på benken. Jeg har ikke håndkle over rumpen slik man skal.  Massøren trekker ikke forhenget ordentlig for. Han tenker kanskje det er ok for mannen å ha litt innsyn. Fantasien forløper som du også forteller, i staeten. Han nærmer seg og nærmer seg og sjekker etter om mannen ser inn og er rolig.

Når han ser at mannen har åpnet forhenget godt forstår massøren at det er greit og starter med å massere rumpa mi, fingrene sklir inn i fitta han veksler mellom å massere meg med harde faste bevegelser på lår og rumpe, på utsiden av fitta og inni med rolige men faste bevegelser. Han vet meg snu meg rundt og masserer meg fra legger opp til lår, til lysk, til fitte hvor han sprer leppene til side. Han fortsetter oppover mens jeg trekker beina til meg slik at mannen får innsyn. Massøren fortsetter til brystene, opp nakken, passer på at jeg er avslappet i skuldrene før han finner veien nedover igjen. 

Mannen min drar stolen nærmere, og studerer mens massøren masserer meg på utsiden, innenfor, inni, fast, målbevisst. Lydene fra meg er ikke å ta feil av. Og massøren drar meg ned til enden av benken slik at han kan sette seg på kne og slikke meg. Jeg ligger hele tiden med øynene lukket. Etter en stund, reiser han seg opp og drar ned den hvite shortsen. Mannen min hjelper til med å holde beina mine spredt til siden første gangene massøren trenger inn i meg. Etter hvert løfter jeg beina opp etter overkroppen til massøren. Da jeg jeg mannen min får godt innsyn for hvert støt. Massøren forstår opplegget og trekker seg nesten helt for hvert støt, det gjør også at det lages mindre lyd. Noen ganger penetrerer han bare akkurat i åpningen, så det gis godt innsyn og det området er så godt at jeg stønner høyt men kvelder stønnet for å ikke avsløre oss. Musklene mine presses sammen, bevegelsene blir hurtigere og det går et par dype sakte støt, før noen siste hurtige som lager for mye lyd enn det bør han kommer og holder seg inni meg en stund. Jeg åpner øynene og ser ham smile fornøyd. 

Han trekker opp shortsen, henter reine håndklær så jeg kan tørke av meg oljen før han forlater båsen. Jeg reiser meg opp og mannen min stiller seg mellom beina mine og kysser meg godt. Jeg trenger å kjenne ham litt inni meg og nært, men ikke lenge. Bare litt. Han er jo så deilig kåt at det skal få vare. Jeg trekker på meg den heklede sommerkjolen før vi går tilbake til hotellet mens den andre mannen fortsatt renner ned over låret mitt. 

• Liker 1
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 21.46):

Jeg hadde likt at han delte det med meg og fortalt hva han ville gjøre med henne.

Anonymkode: 373f3...26f

Tildels enig…

AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 7.27):

Nei, det kunne jeg ikke. Jeg ville ikke fortalt min kone at når jeg tar henne i doggy, så ser jeg for meg svigerdatteren eller nabojenta. 

Er det virkelig noen koner her som ville satt pris på å vite det?

Anonymkode: 2559a...4e5

Kanskje ikke akkurat svigerdatteren. Noen kvinner utgår. Men sånn ellers, i prinsippet, så er jeg enig med hun over :) 

Anonymkode: ad161...f0c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.11.2022 den 13.06):

Jeg fantaserer om å knulle damer som jobber på bensinstasjoner. Gjerne ute i gokk( og en annen dialekt). Litt sånn at jeg kjører bil et sted og stikker innom en bensinstasjon og får god kontakt. Deretter drar vi hjem til henne og koser oss. 

Jeg har ikke lappen, så det er kanskje noe med det? 

Anonymkode: 5338f...2d7

🤣

Anonymkode: ad161...f0c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantaserer om en sexlærerinne. En voksen kvinne som forteller deg og viser deg i praksis, hvordan du skal gjøre det best mulig for kvinnen. 

Anonymkode: eb3d3...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To rekker med menn. Den ene rekka skal knulle meg og fylle meg med creampies, den andre rekka skal slikke meg ren.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Om å få gifte damer/gifte venniner /opptatte venniner til å ta en rask avsugning eller hj.  Spenning i at "kjente" ser meg sprute.  Noe med opptatte er "ulovlig spenning"  - gjerne mens de er påkledde (CFNM)   

Men dette er ikke greit, så det blir med fantasi - får nøye med med en runk til bilder av dem og fantasere...

Anonymkode: 50a3d...81c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Av og til, særlig om jeg er litt småbrisen, fantaserer jeg om at jeg har avtalt med en yngre mann at vi skal møtes på hans hotellrom. Han er mellom 25 og 35, trent, glatt, brukbart utstyrt og veldig kåt, ligger i senga naken med bind for øynene/rommet er såpass dunkelt at vi så vidt ser hverandre. Rett på sak, leker med pikken og glatte tunge baller, om han liker det så slikker jeg brystvortene hans og rimmer han, om det er ønsket. Kanskje suge litt også. Når han nærmer seg klimaks tar jeg frem pikken og trenger inn i han, slipper taket i pikken hans og i det jeg spruter i rumpa hans så pumper pikken hans litt hjelpeløst og helt "hands free" egen ladning på mage bryst, helt av seg selv. Jeg forlater rommet umiddelbart så han blir liggende å dirre med ladninger både her og der. 

Anonymkode: 14041...33f

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantaserer om å ta dama sammen med en kompis. Men hun får ikke ha andre i musa, kun i munnen. Fantaserer også om at hun runker meg og en til i badstua og at begge får sprute på titsa. Ville nok ikke gjort det på rett, men fantasi 😊

Anonymkode: d46d0...5d1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At kjæresten min bruker og tar meg akkurat som han vil, drar meg inn på rommet etter håret, knuller meg til jeg gråter i smerte/nytelse.

Å lære opp en uerfaren ung sexy mann med godt utstyr til å gjøre alt jeg vil. Denne fantasien har jeg mulighet til å oppleve men moralsk sperre stopper meg. Jeg er en relativt attraktiv kvinne på 33 så mannen må være 20-25 år.  

bli tatt av flere deilige menn som vet å bruke utstyret sitt. En foran og en bak, mens en tredje kysser og kliner med meg. 

Anonymkode: 8385a...ca6

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...