Frkego Skrevet 20. mai 2024 #261 Del Skrevet 20. mai 2024 Geojak skrev (1 time siden): Vi kommer hjem etter en formiddagstur i byen på 17. mai. Kona har som vanlig bunad på, snur seg og spør lekent om jeg vil hjelpe henne av med den. kan jeg jo svarer jeg. Dermed letter hun litt på stakken og sier «begynn under her du» Jeg kryper innunder stakken hennes og lar hendene gli oppover de nylonkledde bena, trekker ned strømpebukse og truse å begynner å slikke henne der hun står over meg.. Tar ikke lang tid da før hun løfter stakken igjen, og hest ber meg få den av henne så vi kan fortsette på soverommet 😉🥰 Aldri skjedd… men fantaserer om det hver 17.mai. En fantasi som fungerer godt i virkeligheten 😉 Har ikke gjort det på 17. mai, men i bryllup da vi dro hjem for at jeg skulle skifte fra bunad til kjole mellom vielsen og middagen. Jeg har knestrømper til min bunad og serverte ham bare trusa mi på tur inn gjennom døra. Han var kjapp med å krype under stakken da. Først en orgasme med ham under stakken, så fortsatte vi på soverommet med stakken av, men med knestrømper og bunadsskjorta med søljer og alt på. Rakk middagen gjorde vi også 🤭 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 20. mai 2024 #262 Del Skrevet 20. mai 2024 (endret) Smeltemann skrev (3 timer siden): Hvorfor på 17mai? Har du aldri snakket om dine ønsker? Vil tro dette er noe av det enkleste å gjøre noe med. Fordi det er 17. mai hun stort sett har på bunaden , utenom brylluper og barnedåp som ikke er fullt så ofte. 😊 Og joda har fortalt henne fantasien, men foreløpig har hun ikke ønsket å gjenomføre den.. Enkelt, men hun må også ha lyst 😉 Endret 20. mai 2024 av Geojak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 20. mai 2024 #263 Del Skrevet 20. mai 2024 Frkego skrev (1 time siden): En fantasi som fungerer godt i virkeligheten 😉 Har ikke gjort det på 17. mai, men i bryllup da vi dro hjem for at jeg skulle skifte fra bunad til kjole mellom vielsen og middagen. Jeg har knestrømper til min bunad og serverte ham bare trusa mi på tur inn gjennom døra. Han var kjapp med å krype under stakken da. Først en orgasme med ham under stakken, så fortsatte vi på soverommet med stakken av, men med knestrømper og bunadsskjorta med søljer og alt på. Rakk middagen gjorde vi også 🤭 Herlig, jeg må få henne til å lese denne komentaren, kanskje hun får noen ideer til neste gang bunaden er på. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 20. mai 2024 #264 Del Skrevet 20. mai 2024 Jeg har en fantasi om og ha trekant med Tiril Eckhoff og Ingrid Landmark Tandrevold, mens andre kvinnelige skiskyttere norske og utenlandske sitter rundt og ser på mens de bruker dildo på seg selv. Det er vel det nærmeste jeg har en rar fantasi som aldri kommer til å skje. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #265 Del Skrevet 26. mai 2024 Rar fantasi her og. Bli jakta på av 2 hotte soldater i fullt kombat utstyr på. Og fanget og "tatt godt vare på". Dame 50+(løper ikke fort som 25 så lett match) Anonymkode: 84aa8...518 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #266 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 16.28): Å knulle kjæresten til sønnen min. Hun er 22 år og har deilige former. Anonymkode: 526a8...2f9 Omvendt, den råsexy typen til eldste dattera mi. (sukk) Anonymkode: c3bcd...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 26. mai 2024 #267 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Rar fantasi her og. Bli jakta på av 2 hotte soldater i fullt kombat utstyr på. Og fanget og "tatt godt vare på". Dame 50+(løper ikke fort som 25 så lett match) Anonymkode: 84aa8...518 Herlig fantasi 🤩 Dame 50 - 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #268 Del Skrevet 26. mai 2024 Har en fantasi om å bli knullet i rompa samtidig som at en mann sitter over ansiktet mitt, og trykker den deilige rompa hard ned i ansiktet mitt Anonymkode: 84c43...094 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Servicetekniker Skrevet 27. mai 2024 #269 Del Skrevet 27. mai 2024 Ha sex med en gravid dame som kunn har lagt på seg med mage og pupper. Og fortsette når hun begynner og amme, melke hennes osv. Fantasien har vært oppfylt når jeg var gift men lengter tilbake og oppleve det igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #270 Del Skrevet 27. mai 2024 Dame som vil bruke meg som toalett etter at hun har spist for mye Ifa og drukket noen flasker med Pepsi Max. Anonymkode: 3824a...065 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 28. mai 2024 #271 Del Skrevet 28. mai 2024 Eksibisjon. Ute i naturen på telttur feks. Eller ved folk eller ei venninne ser på med lyst. Å grinde masse (gli den mellom utenpå mellom der) Sånn oooops opplevelser. Oi den falt ut. Hun ei litt prippen dame blir oi nam og tar hun hvor som helst. Pule bitterheten ut av ei sur kontor dame som trenger å tas skikkelig av en ekte mann. Satt på plass så hun blir ydmyk og snill etterpå. Forløse noe av bitterheten. Veninnen i ungdomsskolen jeg aldri fikk sjansen... Flexibility sex.. Misjonær der hun ser den gli inn og ut. Ser glad ut og gjerne får orgasmer som jeg ærlig talt elsker. 😅🤪 Olje og massasje. . At pikken ikke er helt stiv men 80% ish. Bli runket da. Ei som er god på lange drag og innlevelse. Små hender som tar i den. .. Den ser så dig ut synes jeg. Tung og litt bevegelig. Føler den er spesielt tykk da og. Sjeldent men noen ganger putte den i rumpa til ei som er sexy og klarer det da.. Selv om jeg er hetro fantaserer jeg om to kjekke store menn. Inkludert meg og ei jente som har drømt om det og får dobbelt opp. (Usikker enda egt) viktig med god kjemi og stemning for alle isåfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #272 Del Skrevet 28. mai 2024 Jeg en godt voksen mann som er transe drømmer om å gifte meg med en dame. Begge skal ha på brudekjole. Etter festen skal jeg fylle henne med sæd ubeskyttet. Hvert år på brulløpsdagen har vi også på oss brudekjolene og knuller i vei. Anonymkode: 87f75...2ec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #273 Del Skrevet 28. mai 2024 On 5/20/2024 at 4:28 PM, AnonymBruker said: Å knulle kjæresten til sønnen min. Hun er 22 år og har deilige former. Anonymkode: 526a8...2f9 Må innrømme at også jeg er der av og til. Skammer meg litt over akkurat de tankene... Anonymkode: 2559a...4e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #274 Del Skrevet 28. mai 2024 Ikke rare fantasier, men har noe jeg liker som er spennende. Spesielt når man møter andre som er seksuelt fri og liker det samme. Bare tanken på en kjekkas som liker det samme gjør meg.. Ja, dere skjønner 😇 Anonymkode: f502d...299 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #275 Del Skrevet 28. mai 2024 jeg hadde en sånn fantasi der en ekte hendelse ble gjort som det så ut som det var onkel. at onkel topp meg på låret osv... har aldri sett likt på han igjen (dette har ikke skjedd på ekte) Anonymkode: 813f7...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 28. mai 2024 #276 Del Skrevet 28. mai 2024 Støtter den over her på en måte, urealistisk ja, men i fantasien er alt mulig😳 Selv har jeg masse fantasier som foregår i en fantasiverden der alt handler om sex og at samfunnet er veldig åpent for sex på alle vis og mulig en gjenganger er at jeg har eksepsjonistiske fantasier. Eksempelvis at vi damer alltid går veldig utfordrende kledd og at det ligger stor ære i å bli beundret, at lyst skal dyrkes og at jeg er i en fornøyelsespark der alt går på nytelse og seksuell glede med karuseller og attraksjoner med mål om å gi nytelse og orgasmer. Eller fr.eks at jeg er vokalist i ett rockeband med sceneshow der jeg må synge låter med seksuelle tekster, mens forskjellige redskaper brukes på meg som en dildomaskin som drar meg til orgasmer og at nytelsen min passer inn med musikk og tekster, involverer publikum osv😳 Langt fra virkeligheten altså og heller urealistisk😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #277 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg hadde en sånn fantasi der en ekte hendelse ble gjort som det så ut som det var onkel. at onkel topp meg på låret osv... har aldri sett likt på han igjen (dette har ikke skjedd på ekte) Anonymkode: 813f7...5f0 Er du kåt på onkelen din? Anonymkode: 5c102...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #278 Del Skrevet 28. mai 2024 De fleste har vel forbudte fantasier, ting som aldri skjer... Lyst å se mannen min knulle andre, ei venninne av meg spesielt. Vil se på de i skjul, uten at de ser meg. Tenner meg skikkelig. Anonymkode: b0367...b3e 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #279 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Må innrømme at også jeg er der av og til. Skammer meg litt over akkurat de tankene... Anonymkode: 2559a...4e5 Kunne dere fortalt konen deres om dette og brukt det under sexen deres? Evt, hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 373f3...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #280 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): De fleste har vel forbudte fantasier, ting som aldri skjer... Lyst å se mannen min knulle andre, ei venninne av meg spesielt. Vil se på de i skjul, uten at de ser meg. Tenner meg skikkelig. Anonymkode: b0367...b3e Har du fortalt han dette? Hvordan reagerte han i så fall? Anonymkode: 373f3...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå