Gå til innhold

Har du noen rare seksuelle fantasier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fantaserer om å måtte slikke en kvinne til orgasme mens hun har på seg strømpebuksen hun har bæsjet full. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fantaserer av og til å ha sex med en transe, er noe fascinerende med både pupper og pikk.

Anonymkode: eb3d3...ff4

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenner på å se de unge rundt 18/19 SATS. digger å se de i garderoben og i dusjen

Anonymkode: 911cc...71a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantaserer om at kjæresten skal bli større, sånn typ 200 kg. Food-forspill, at hun stapper i seg så mye junkfood ho klarer, iført en trang schoolgirl-uniform, før hun rir meg mens hun røyker med begge henda ❤️

Anonymkode: fa02a...6a3

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

catfight med alle damene i nabolaget - kler av segi kampens hete....

Anonymkode: ef5f5...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ingen kjemperare bortsett fra en:
Jeg vil ha sex med en av mine favoritt kvinnelige stemmeskuespillere. Så morsomt det må være hvis hun midt under akten drar stemmen til en klin gæren karakter fra et spill eller en film. Kan hende jeg måtte ha gitt meg fordi jeg ler men faen så morsomt det hadde vært.

Anonymkode: 681bb...0fc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg liker å slikke dama etter hun har tissa. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min rareste fantasi må være at jeg vil slikke en ukjent dame. Et avtalt møte med en dame som jeg ikke vet hvem er eller hvordan ser ut. Når vi møtes drar hun ned buksa og får meg til å slikke til hun har fått nok. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat nå er det noe så banalt enkelt som "naboens datter". En kar i nabolaget har fått seg "Importkone" fra Brasil. Hennes eldste datter er ca 24-25.  Går ofte i skjørt nå i varmen, jeg blir sprø. Fantaserer om hvite stayupstrømper mot den gyllenbrune huden, med høyhæla sko ....  AAAHRRGHH....   😈

Anonymkode: c3bcd...5e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 11.58):

Håper en gang jeg kan få oppleve en snill og god incelgutt som jeg kan ri på. 😍

Anonymkode: d0c09...2a6

Tror ikke det vil være et problem heller, for du har de som tar incel om til en identitet på samme måte som MGTOW. Så har du de som ikke identifiserer seg men den gruppen i det hele tatt, de bare er sjenerte og har litt problemer når det kommer til å snakke til kvinner. Men når du først gir dem muligheten, klart noen av dem er sosialt håpløse og om dere ikke har noen felles interesser blir det vanskelig. Uansett fortsatt mange av dem som elsker og respekterer kvinner så til de grader at de holder seg unna dem og bare håper at en snill og god jente skal vise dem interesse. Den typen incel vil behandle deg som om du er den viktigste personen som har eksistert.

Anonymkode: 23a3b...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
On 12/7/2022 at 12:11 PM, AnonymBruker said:

1)  det gjorde kona og jeg for endel år siden, Ba noen bekjente på øl og tippekamp en lørdag samtidig som jeg sa at kona skulle besøke familien sin i helga, men at jeg hadde blitt kjent med ei litt spesiell dame som kanskje kom på besøk.

Etter å ha barbert fitta hennes og surra beina hennes skikkelig sprikende utstyrt henne med maske, var det bare å vente på gutta for tippekamp.

Gjett om hun fikk kjørt seg når de ble klar over opplegget, og det beste er at ingen vet at det var kona mi samtidig som vi begge fikk oppfylt en fantasi vi hadde hatt felles i årevis.

Anonymkode: dd446...d1f

Smart måte å løse det på! Hvem var de bekjente du inviterte over på tippeliga? Kollegaer/naboer osv? Og hvor mange menn var til stede?

Anonymkode: a7e30...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 0.00):

catfight med alle damene i nabolaget - kler av segi kampens hete....

Anonymkode: ef5f5...9dc

Og selvfølgelig kryne litt😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gammel drøm jeg har hatt, er å gå på date med noen på kafe.

Underveis i daten går vi begge på toalettet, jeg trekker ned buksa og bøyer meg ned med rumpa i været. Den andre dytter inn slangen på en luftpumpe og pumper inn en del ganger. Så går vi ut i kafeen, fortsetter daten. Etter en stund gjentar vi ritualet. Etc
Inntil jeg er så full av luft at jeg knapt klarer å gå, vi betaler og går hjem for mer sex 😂

Anonymkode: 6fbc1...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M36 her: Å bli facefucked av en tilfeldig dame. At hun sitter på ansiktet mitt, gnir våt fitte over ansiktet mitt på meg og spruter i munnen min.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å bli voldtatt en 2-3 kvinner over mange dager. De kidnapper meg inn i en bil, binder meg og tar meg med til et sted hvor de utnytter min kropp og lem til det ytterste mens jeg er bundet hele tiden. Jeg blir brukt heftig, de setter seg på ansiktet mitt til de kommer i multiorgasmer, rir pikken til de ikke orker mer og så siger de sammen mens de slikker hverandre lett mens de kysser og smiler mens de ser på meg og planlegger neste dags voldtekter mot meg. 

Typisk mann tenker du om du er kvinne, hø hø tenker du kanskje om du er mann men uansett så er det en fantasi og jeg vet at det kun er en fantasi og only that!

Takk for meg!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At dama tisser mens jeg slikker henne. Jeg vil ha en sprut i munnen eller bli våt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

At dama tisser mens jeg slikker henne. Jeg vil ha en sprut i munnen eller bli våt.

Noen ganger er det trist at det ikke er tillatt å møtes via KG.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.3.2023 den 6.03):

Fantaserer om å ha med en bifil mann som kan ta mannen bakfra samtidig som mannen knuller meg. Et skikkelig «Fucktrain» der altså. Viktig at den ekstra mannen tenner på oss begge, men han skal i hovedsak ta seg av mannen min. Evt. knulle meg samtidig som jeg suger mannen min hvor han har full utsikt med riktig plassert speil. Mannen er ikke helt med, da han nøyer seg med den analleken jeg kan gi ham, men han tenner på begge scenarioer i fantasien.
Absolutt beste sexopplevelsen vår var da han lå på rygg med føttene samlet med dildo i rumpa mens jeg red ham til orgasme, så fantasien kommer vel fra det. 

Anonymkode: a6d10...21b

Min største fantasi er å være "mannen din" i denne fantasien 🥰

Anonymkode: 518f5...3c0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Noen ganger er det trist at det ikke er tillatt å møtes via KG.

Hva mener du? Er du tissetrengt eller hissig og vil slå?😁 Selvsagt kan man treffes, hvem stopper oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...