Gå til innhold

Har du noen rare seksuelle fantasier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At jeg har ubeskyttet sex med flere mørkhudet i flere dager. Stor risk for å bli gravid.

Anonymkode: 87f75...2ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantaserer om at kjæresten min har sex med en annen også blir hun gravid😊 

Anonymkode: ca18d...b0b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er så kjedelig at jeg ikke har noen sterke fantasier.. playrape, utforske bdsm mer i en litt mild variant, men ikke slik superfantasi.. det irriterer meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DP = deep penetration

To i musa = Sandwich (80 tallet)

Har vært med på trekant mkm med bi light følger. Har vært på swingers og vært sammen med par både her hjemme og GC.

Har andre fantasier også, men tror de blir slettet hvis jeg beskriver dem her…..🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om at hun jeg holder på med runder 200kg, gjerne med vilje for å please meg.

Anonymkode: 3e482...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om at vi er på tur i fjellet, går opp på en fjelltopp for å se på utsikten, hun setter seg ned på en steinhelle, jeg begynner å kysse henne, løsner og drar ned turbuksa hennes, hun smiler mot meg i det trusa forsvinner og hun vet hva som kommer. Dukker inn mellom bena hennes og slikker henne til orgasme der på fjelltoppen 🥰

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.11.2022 den 13.06):

Jeg fantaserer om å knulle damer som jobber på bensinstasjoner. Gjerne ute i gokk( og en annen dialekt). Litt sånn at jeg kjører bil et sted og stikker innom en bensinstasjon og får god kontakt. Deretter drar vi hjem til henne og koser oss. 

Jeg har ikke lappen, så det er kanskje noe med det? 

Anonymkode: 5338f...2d7

ha ha ha ha.. det morsomste jeg har lest idag.  særlig poenget med at du ikke har lappen. Tenner ikke på tog og ta en runde med en kvinnelig tog konduktør da i en sove kupe eller noe??? kan jo være noen tenner på det og.. lyden av skinnene og rytmiske dunkingen i skinnene og så den hotte dama foran deg????  ( satt litt på spissen med en god porsjon humor fra min side da)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (44 minutter siden):

ha ha ha ha.. det morsomste jeg har lest idag.  særlig poenget med at du ikke har lappen. Tenner ikke på tog og ta en runde med en kvinnelig tog konduktør da i en sove kupe eller noe??? kan jo være noen tenner på det og.. lyden av skinnene og rytmiske dunkingen i skinnene og så den hotte dama foran deg????  ( satt litt på spissen med en god porsjon humor fra min side da)

Er du tog konduktør? 😆

Anonymkode: 37d24...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en stadig gjentagende «skolefantasi» og joda, den har sikkert blitt mer avansert med årene og den er vel langt fra aktuell da det er mer en 20 år siden jeg kunne være en troverdig skolepike😳😂 Men, i fantasien er jeg ung, søt og i overkant frekt kledd, og sikkert litt for frekk. Det medfører at jeg må straffes foran de andre i klassen og blir spanket av læreren på kateteret før jeg blir bedt om å stå i skammekroken. Og ja, den fantasien utvikler seg men jeg kommer aldri helt i mål😳😂

Anonymkode: 3f83b...718

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
GrønnNellik68 skrev (På 30.12.2022 den 15.39):

Hahaha, lættis.

Men å knulle en kvinnelig togkonduktør ville vært superhot da. 

Anonymkode: 727e4...f2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hahaha, lættis.

Det gjø jeg rett som det er, men ikke på toget da ......  hehe

Anonymkode: c3bcd...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det gjø jeg rett som det er, men ikke på toget da ......  hehe

Anonymkode: c3bcd...5e1

Hehe, enda mer spennende på toget da.

Og kanskje om jeg ikke har billett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 16.24):

Er du tog konduktør? 😆

Anonymkode: 37d24...eaa

Nei heldigvis😂😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel ikke akkurat rar, men jeg er fullstendig gal etter min kvinnelige kollega på 60 år. Jeg er 36, men fantaserer knapt om andre. Hun er bare så flott og stilig. Vet at hun er gift og har barn som er to-tre år yngre enn meg, så vet at det aldri blir noe.

Jeg har bare seksuell erfaring med damer i 20-åra fra tidligere, så dette er et lite steg opp aldersmessig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/30/2022 at 4:32 PM, AnonymBruker said:

Han tenner ikke seksuelt på deg om han bruker begrepet voldtekt

Å ta deg hardt og blabla, innafor. Voldtekt = du vil ikke og blir traumatisert livet ut. 

Å fantasere om å ha playrape sammen er heller ikke å fantasere om faktisk voldtekt. 

Anonymkode: e1e7d...097

Du mener det er en enorm forskjell i mellom å fantasere om voldtekt og playRAPE? Det at du legger i de ordene at det ene er rollespill og det andre en seriøs forbrytelse betyr ikke at alle andre legger det samme.

Hvordan vet du at det ikke er playrape de prater om? Vanlige folk pleier ikke å ha printet inn nyansene for de greiene her. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 1/1/2023 at 12:17 PM, AnonymBruker said:

Hahaha, lættis.

Du får begynne å ta flytoget, er noen cuties som jobber der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.12.2022 den 14.16):

Jeg fantaserer om å se mannen min med en annen mann. Eller catche han runke mens han har en butplugg i rompa. Fantaserer også om trekant. 

Mannen min er veldig åpen om det meste, og jeg har fortalt han om fantasiene mine. Får se om det én dag kan bli virkelig. 

Anonymkode: 054c6...bae

Heidi!?!?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (På 5.1.2023 den 19.44):

Den er vel ikke akkurat rar, men jeg er fullstendig gal etter min kvinnelige kollega på 60 år. Jeg er 36, men fantaserer knapt om andre. Hun er bare så flott og stilig. Vet at hun er gift og har barn som er to-tre år yngre enn meg, så vet at det aldri blir noe.

Jeg har bare seksuell erfaring med damer i 20-åra fra tidligere, så dette er et lite steg opp aldersmessig.

Hvorfor ikke bare være ekstra hyggelig og litt flørtete mot henne? Mange (noen) damer drømmer om en ung og viril gutt/mann selv om de er i et forhold eller gift. Det kan jo være at sexlivet på hjemmebane har dabbet litt av (snakker av erfaring). 

Anonymkode: b58d6...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...