Gå til innhold

Har du noen rare seksuelle fantasier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fantaserer om å knulle damer som jobber på bensinstasjoner. Gjerne ute i gokk( og en annen dialekt). Litt sånn at jeg kjører bil et sted og stikker innom en bensinstasjon og får god kontakt. Deretter drar vi hjem til henne og koser oss. 

Jeg har ikke lappen, så det er kanskje noe med det? 

Anonymkode: 5338f...2d7

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er rart da? 

Jeg drømmer om å se mannen min med venninnen min eller at han f.eks fant deg ei på julebord og sendte meg bilde av de to. Men usikker på om virkeligheten er like spennende som fantasien. Mest sannsynlig ville jeg blitt sjalu og lei meg. 

Anonymkode: ec373...b98

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om at dama er lei sexmaset mitt. For at jeg skal slutte å mase mellom hver gang hun har lyst, så gjør vi en deal om at hver dag etter jobb skal jeg få runke til de brukte trusene hennes. Hun lover at hun skal ha de dradd godt opp mellom kjønnsleppene hele tiden, slik at når arbeidsdagen er omme så er de grundig inntrukket av hennes deilige dufter. Litt rar fantasi ja :rødme:.

Anonymkode: 17b33...23b

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasere om å kline med en brannmann i brannbil, han i svart uniform😍

Anonymkode: f42b2...680

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om at samboeren kommanderer meg til å knulle hennes kåte bestevenninne, og forteller meg i hvilken stilling jeg skal ta henne.

Blir så med venninnen hennes hjem og ydmyker samboeren hennes ved å ta henne hardt rett foran øynene på han. Ender med at jeg spruter henne i ansiktet og ber så dem begge lage middag til meg.

Mann42

Anonymkode: c620b...4aa

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fantaserer om å knulle damer som jobber på bensinstasjoner. Gjerne ute i gokk( og en annen dialekt). Litt sånn at jeg kjører bil et sted og stikker innom en bensinstasjon og får god kontakt. Deretter drar vi hjem til henne og koser oss. 

Jeg har ikke lappen, så det er kanskje noe med det? 

Anonymkode: 5338f...2d7

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantaserer om at jeg er en nonne som kommer til en prest for å skrifte om at jeg til stadighet er kåt, plages av det og ber om hjelp. Presten tilbyr seg å hjelpe meg, tar meg med inn på et rom og fingrer og slikker meg til det går for meg…

Går selvfølgelig ikke over, så jeg må komme tilbake for å skrifte igjen..

Jeg er ikke kristen, katolikk eller troende - skjønner ikke hvorfor dette tenner meg😱

Anonymkode: 77530...51e

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om at kjæresten min inviterer med lillesøsteren sin, for at vi 2 skal introdusere henne til sexens gleder, og lære henne opp. Hun rører ikke sin søster, bare kommanderer meg og henne.  

Anonymkode: 2559a...4e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange!!🤭Og det varierer hele tiden hva som er fremst i panna. For eksempel: 

1. En svær, overvektig, hårete, svetteluktende, gryntende kåt gammel gris som kommer bak meg, i en garderobe eller offentlig bad/toalett/omkledningsrom(boks) eller lignende. Ser han ikke, bare kjenner/hører/lukter han når han bøyer meg fremover, drar trusa/bikinibuksa til side, en stor ru hånd grafser mellom lårene før han går rett på, presser inn den grove pikken, knuller meg bestemt mens han holder meg i håret, jeg kjenner pungen klaske mot klitten, lukten av mannesvette og lyden av grynt og stønn. Kommer som et uvær, igjen og igjen og igjen før han med et brøl fyller meg med en real ladning. Trekker seg ut, gir meg et par sviende rapp over rumpa og forsvinner mens jeg kommer til meg selv med klissete ladning rennende nedover lårene. Treffer min mann litt senere og merker hans instinktive oppmerksomhet mot meg, som skyldes at han ser og lukter at jeg er full av endorfiner, lukten av mann og sæd. Jeg tar hånden hans og fører den ned i trusa mi så han får kjenne hvor tøsete jeg har vært, og han blir helt vill, slenger meg ned på rygg i senga, sprer beina mine og sklir inn i meg knapt uten motstand. Det varer ikke lenge, bare intenst og rått før han tar meg tilbake og fyller meg med sin ladning, og da kommer jeg også samtidig.  (uff, ble nesten en patetisk sexnovelle men var et forsøk på å beskrive fantasien)

2. Mannen overtaler meg til å ha med en ekstra mann i senga. Det hele tar en overraskende retning, spesielt for han. Trekanten han hadde sett for seg eskalerer til en setting der ekstra mann og jeg glemmer mannen min, han må finne seg i å bli degradert til tilskuer og nyte showet. Jeg har stadig øyekontakt med mannen min mens ekstra mann oppfordrer meg til å bekrefte hvor mye jeg digger å ha sex med han. Rett før han kommer bøyer han seg ned og hvisker til meg at jeg skal se han inn i øynene og si høyt "nei, ikke trekk deg ut, sprut i meg så jeg kan gi det til min mann". Rett etter at han har kommet ser jeg bort på mannen min og beordrer han bort til oss og sier med tydelig stemme "slikk meg ren - nå!". Han reagerer med litt vantro, skepsis og usikkerhet men jeg tar bestemt tak rundt hodet hans og tvinger han ned mellom beina mine og han går i gang, det blir raskt ivrig slafsing og slurping og hoven og følsom som jeg er så får jeg orgasmer som vulkanutbrudd mens han holder på. Merker hvor kåt og gira han blir når han hører den andre mannen, som sitter i en stol og ser på,  oppmuntrer min mann til å rengjøre skikkelig. I det gjesten forlater rommet og går i dusjen sier mannen min at han vil knulle meg, da sier jeg nei, du må vente, reiser meg og går inn til gjesten og dusjer sammen med han. Vi kliner og vasker hverandre, før han tørker seg, kler på seg, takker for seg og forlater oss. Jeg ber mannen min sjenke meg et glass Cava og vi slapper av en stund. Jeg kjenner på gleden og kriblingene ved å la han vente på pinebenken til det blir leggetid. Vi finner senga, han er proppfull av forventninger og ivrig som bare det. Jeg utnytter situasjonen og erter han fordi han er så gira. I det han endelig får slippe til hvisker jeg til han at om han vil komme i meg må han rengjøre meg etterpå, hvis ikke må han trekke seg ut å levere på magen min...... 

• Liker 5
  • Hjerte 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fantasi om at jeg (kvinne) har jevnlig sex med en annen kvinne på 1800-tallet. Begge er rikmannsdøtre og bor i store hus. Tjenestefolket vet om oss uten at de sladrer til noen om det.

Anonymkode: ee828...a39

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om at ei annen kvinne bruker sine safter til å gjøre meg våt for å ydmyke meg sånn at jeg får hennes lukt på min mus☺️

Anonymkode: ca18d...b0b

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er husfrue på en bomullsplantasje i sørstatene tidlig på 1800 tallet, gift med en egoistisk, rik, kynisk plantasjeeier som har tid til alt annet enn meg, bortsett fra at jeg deltar på representasjonsmiddager etc. i flotte kjoler og av og til må gjennomføre ekteskapelige plikter.  Har masse alenetid og full tilgang på deilige muskuløse (og selvsagt svarte og godt utstyrte) plantasjearbeidere og når magen vokser er det mildt sagt spennende hva som kommer......
Vet den er både drøy, særdeles politisk ukorrekt men wtf, its just a fantasy🙈

Anonymkode: 3eebc...b68

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantaserer om at jeg er en tenåring på ungdomsskolen som har blitt våt gjennom tightsen i gymtimen og gymlæreren ber meg komme inn i garderoben for en prat. Han ber meg om å få se på musa mi fordi det ikke er vanlig å svette så mye derfra og at det kan være noe galt (men han skjønner jo at jeg bare er kåt), så legger han meg på en benk skrevende og kjører den inn og snakker skittent imens jeg er helt uskyldig og litt lamslått av overraskelse. 

Anonymkode: 2b83a...202

• Liker 8
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare fantasier? Tidvis kryr det av de, og de har vel alle det til felles at de ikke er realistiske eller gjennomførbare🙄😂😂

En gjenganger er at jeg er tidlig i tenårene(mange år siden og faktum er at jeg er godt voksen) Men, den startet når jeg var ung og begynte å bli nysgjerrig på sex😳 Min to år eldre søster hadde en sikkert ti år eldre kjæreste og de dyrket sex, bla hørte jeg de gjennom veggen og typen hennes var da for meg stor, sterk og kjekk og jeg fantaserte om at de tok meg med og lærte meg opp😳 Noe som aldri skjedde men den fantasien dukker opp igjem og igjen😳😂

En annen gjenganger er også at jeg er ung og ender på ett slags tivoli der attraksjonene er for å tilfredsstille jentene, type klassiske karuseller med dildo på salene på hestene som går rundt og opp og ned, eller at Jeg må henge under en slik hest på karusellen med en kunstig stor «hæstkuk» i meg, husker med dildoer osv og det lander litt slik at alle opplevelsene blir ekstremt opphissende.. Sært og ikke noe jeg finner realistisk😳😂 

Denne ble besvart anonymt ja😳😂😂

Anonymkode: 3f83b...718

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe spesifikt, men jeg elsker å bli dominert. Jeg blir ordentlig kåt av rollespill hvor jeg ikke får noe valg. Det kan være tvang inkludert. F.eks.. jeg må suge eller ri mannen, bli tatt bilder av. (Ikke voldtekt, så klart, men f.eks blackmail.. at jeg må gjøre det for å redde mitt eget rykte!)

Skammer meg jo litt, men det er eneste som gjør meg kåt. Det er da jeg blir søkkvåt og gira

Anonymkode: d14a6...eaf

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en mann som tenner på tanken av å tape mot det motsatte kjønn i konkurranser. Jeg fantaserer om å være med på en guttene mot jentene konkurranse, hvor jentene knuser oss guttene, for så å nedverdige oss og ydmyke oss skikkelig for det, hvor vi blir tvunget til å si at jenter er det sterkeste kjønn. jeg tror jeg hadde blitt skikkelig hard hvis det skjedde 😳

Anonymkode: 70466...a98

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å suge to fotballspillere i garderoben, før de skal spille kamp. Men med alt av fotballdrakter og eventuelt treningsdresser på. Må ikke være fotballspillere, kan også være basket eller håndball. Noe med atleter og ofte flotte kropper. Men også ikke for tettsittende treningstøy, da avsløres alt liksom. 

Har sugd samboere og kjærester i slike klær, og blitt kjempekåt. Men den store fantasien er at de er helt fremmede. 

Anonymkode: 35456...fac

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fantaserer om min stemor, tyvlåne nylontrusene hennes og bli oppdaget. Som straff for at de er tilsølt av min guttesæd så må jeg slikke hennes deilige våte damemus hver gang hun oppdager dette. Og dette skjer så ofte som hun legger frem trusene sine, gjerne en gang i uken eller litt oftere... 😍

Denne fantasien har jeg hatt i mer enn 50 år, og den er ikke oppbrukt. Noe er sant og det gjelder hennes tylånte truser og strømpebukser... 🥰

Endret av lh45
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...