AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Jeg er en av de personene som så og si aldri legger ut noe på sosiale medier. Har bruker der (instagram og facebook) mest for å holde kontakten med folk på meldinger, skriver gratulerer når noen har bursdag, liker litt bilder etc. Men nå har jeg de siste to årene hatt en kjæreste, og har litt lyst til å dele litt av lykken, men føler det blir rart siden jeg jo aldri legger ut noe. Hvordan ville du ha reagert om en venn, kollega eller eks-kollega, slektning etc. som aldri legger ut noe, plutselig la ut et bilde av seg og kjæresten og "oppdaterte" status til å være i forhold? Har det gått så lang tid at jeg bare ikke burde endre/gjøre noe på sosiale medier? Noe av grunnen til at jeg ikke har gjort noe før, var fordi jeg alltid har følt meg så ulykkelig og ensom, men etter at jeg møtte kjæresten er jeg mer glad og føler at jeg er/vil være mer del av samfunnet om det gir mening. Anonymkode: 7cad3...57d
Maleficenta Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er en av de personene som så og si aldri legger ut noe på sosiale medier. Har bruker der (instagram og facebook) mest for å holde kontakten med folk på meldinger, skriver gratulerer når noen har bursdag, liker litt bilder etc. Men nå har jeg de siste to årene hatt en kjæreste, og har litt lyst til å dele litt av lykken, men føler det blir rart siden jeg jo aldri legger ut noe. Hvordan ville du ha reagert om en venn, kollega eller eks-kollega, slektning etc. som aldri legger ut noe, plutselig la ut et bilde av seg og kjæresten og "oppdaterte" status til å være i forhold? Har det gått så lang tid at jeg bare ikke burde endre/gjøre noe på sosiale medier? Noe av grunnen til at jeg ikke har gjort noe før, var fordi jeg alltid har følt meg så ulykkelig og ensom, men etter at jeg møtte kjæresten er jeg mer glad og føler at jeg er/vil være mer del av samfunnet om det gir mening. Anonymkode: 7cad3...57d hlres ut som meg det. Av og til tenker jeg at hmm jeg deler jo aldri noe.. Kanskje på tide å dele noe nå... 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 Tenker ikke noe særlig over det annet enn at det er hyggelig å se updates fra noen jeg sjeldent ser noe fra! Anonymkode: a5ce8...a97 6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Skrevet 29. november 2022 Skjønner hva du mener, men tror kanskje det er vi som er sånn som tenker mest over det, ikke alle de som kommer til å se det Men hva med å legge ut et bilde i forbindelse med en eller annen spesiell anledning, f.eks. julen? "Ønsker alle venner og kjente en riktig god jul" eller noe sånt som tekst. Anonymkode: a0dcb...92b 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #6 Skrevet 29. november 2022 Reagerer med en like. Anonymkode: c4e7a...b71 5
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 Jeg hadde syns det var koselig og gitt et hjerte.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #8 Skrevet 29. november 2022 Hadde mest sannsynlig ikke fått det med meg da jeg bruker sosiale medier minimalt. Anonymkode: 9ab8e...396 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #9 Skrevet 29. november 2022 Det hadde sikkert tatt flere dager før jeg så det, og jeg hadde ikke ofret det en tanke om at vedkommende ikke pleier å legge ut noe. Anonymkode: 17f31...b1e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #10 Skrevet 29. november 2022 Jeg tenker ikke noe over det. Jeg har ingen bilder av meg selv engang. Hva jeg evt legger ut er det jo ingen som har noe interesse av uansett. Anonymkode: c035d...cce
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #11 Skrevet 29. november 2022 Har følt det litt som deg, og "delte" mer i starten på et forhold...Så dabbet det straks av igjen... Funnet ut at vil jeg være en del av samfunnet, så får det fae_ meg være utafor de der sidene!!!! - og vil folk ha kontakt, så får det fae_ meg være utafor de sidene også!!! Livet foregår utafor- og dkrytet foregår på de sidene... Det er noe av grunnen til at jg skiller meg litt ut...🤔😅 Anonymkode: 39e4d...53e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #12 Skrevet 29. november 2022 Skjønner ikke poenget med å kringkaste begivenheter. Fortell heller kjæresten din hvor glad du er i han. Og så ring en venn/ familiemedlem det er lenge siden du har snakket med og gi de en positiv boost og oppdatering på hvor bra det går med deg om dagen! Anonymkode: 726fd...56d 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #13 Skrevet 29. november 2022 Jeg hadde blitt glad. Alltid fint når folk finne kjærligheten. Anonymkode: 227f2...e1a 2
Rotemor Skrevet 29. november 2022 #14 Skrevet 29. november 2022 Hva spiller det for rolle hva andre tenker? Folk er ikke så opptatt av deg som du kanskje tror. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #15 Skrevet 29. november 2022 Hadde tenkt, å så hyggelig Anne har det med kjæresten sin. Fint for henne 😀 Anonymkode: 87c1f...f41
Daria Skrevet 29. november 2022 #16 Skrevet 29. november 2022 Jeg fører ikke regnskap over hvor ofte andre legger ut ting - jeg tenker jo ikke over eller legger merke til det som ikke er der. Noen legger ut ting flere ganger om dagen, andre en gang hvert jubelår; ingen av delene er spesielt unormalt eller bemerkelsesverdig. Hvis du vil dele noe, så gjør du det - de fleste vil tenke "Så hyggelig " og ikke legge mer i det. 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #17 Skrevet 29. november 2022 Koselig det ❤️ Anonymkode: 6c4b1...ac0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #18 Skrevet 29. november 2022 Jeg tror ikke at jeg hadde tenkt over det, mer sånn at det var hyggelig å se noe fra den kanten igjen, hun har sikkert hatt det travelt 😄 Anonymkode: 5036d...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #19 Skrevet 29. november 2022 Legger ikke merke til om noen aldri poster så hadde ikke tenkt over det om jeg plutselig så en post fra deg Anonymkode: 08833...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå