Gå til innhold

Sex med fare for å bli oppdaget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et inntrykk av at mange tenner på å ha sex på steder der de kan bli oppdaget, men de ønsker ikke bli oppdaget. 

- Hvilke steder er dette?
- Liker du å ha sex på steder hvor du kan bli oppdaget?
- Ønsker du å bli oppdaget? 
   * Hvordan reagerer du om du faktisk blir oppdaget?

Når jeg tenker på steder der du kan bli oppdaget, så tenker jeg på steder der du tvilsomt vil få problemer med loven.
Som f.eks.
- i en bil på et litt øde sted.
- Hjemme/hytta/hotell, men ved et vindu der noen kan se dere
- Ute i skogen
- I et telt, med "døra" åpen

Var det jeg kom på i farten.

Noen innspill?

Anonymkode: e3bcd...b83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj! Kva vert det neste? Fjøset til grannen? 

Skrevet

Hadde en elsker for noen år siden som tydeligvis var veldig tent på meg.

Han var gift, og jeg også, så vi måtte ta inn på hotell eller være kreative.

En gang dro vi til et av byggene på UiO, fordi jeg hadde studert der for noen år siden og visste at flere grupperom/klasserom stod ulåste til litt utpå kvelden.

Vi fant et slikt rom, som kunne låses fra innsiden. Hadde heftig sex der inne, selv om vi visste at det var mange folk rundt om i gangene og på andre rom der...

Da vi var ferdig, oppdaget vi at låsen hadde låst seg, haha. Klarte ikke å få den opp. Han måtte ringe til vakta, som kom og åpnet. Vi forklarte at vi hadde hatt kollokvie-gruppe der.

Var noen studenter på gangen da vakta låste oss ut, og de kom med kommentarer som "lærte dere mye der inne?" og latter. Haha, tror det var ganske åpenbart hvorfor vi var der inne.

Anonymkode: 77953...1fe

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes tanken er tennende, men har absolutt ikke lyst til å bli sett på ordentlig. Så det blir ikke noe av 😄 Hvorsomhelst egentlig, do på et utested, foran et stort hotellvindu, ute i skogen, på stranda under et pledd osv. Men gjør det ikke, nettopp fordi man ikke vil bli oppdaget i virkeligheten.

Anonymkode: 27bbf...865

Skrevet
Nattens rytter skrev (1 time siden):

Æsj! Kva vert det neste? Fjøset til grannen? 

Stikk av!! Jeg orker ikke folk som deg som skal lage kvalme i en slik tråd. Den er åpenbart ikke ment for deg. Så kutt ut!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Digger tanken på å bli oppdaget, og ønsker å gjennomføre dette med kjæresten min. 
Har planer om bil eller i vinduet på et hotellrom, og ønsker egentlig at noen skal stoppe opp og se på oss.

Anonymkode: 1955d...4f2

• Liker 1
Skrevet

Vi har hatt sex på hotellrom med gardinene åpne, pauserommet på jobben hans, i garasjen, i oppkjørselen i bilen, bak huset, i fjæra, på jobben min / hans. Husker ikke alt😅

Anonymkode: 400d7...638

• Liker 1
Skrevet

Har hatt sex med mannen min i alle rom hjemme, i hagen, i skogen, i en bakgate i Amsterdam, på stranda ja egentlig overalt det er mulig.  

Vil ikke bli oppdaget. 

Anonymkode: 8d4c1...12d

Skrevet

Jeg er ekshibisjonist og elsker å bli sett. I bilen, i naturen, hvor som helst.

Når jeg er på swingersklubb er det ikke for å ja sex med flest mulig, men for at flest mulig skal se meg og partner ha sex sammen.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg elsker å ha sex ute i det fri, men det har ingenting med faren for/gleden av å bli sett. Det handler rett og slett om frihet og nakenhet, og gleden av synet av min partner i en slik setting. Vi bruker f.eks. som regel alltid ha sex på toppen når vi er på fjelltur, men vi er svært påpasselig med at det ikke er andre i nærheten. Sex ved sjøen og på sjøen er en annen favoritt. I bil er litt oppskrytt. I telt er også spennende, likeså badstue.

Anonymkode: eb464...511

Skrevet

Har hatt sex på mange forskjellige steder ute der det er en del folk som går jevnlig og turister f.eks fjelltopp. Det er veldig opphissende å slippe seg løs slik i det fri🔥

Anonymkode: 5d30a...6e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2022 den 12.29):

Jeg har et inntrykk av at mange tenner på å ha sex på steder der de kan bli oppdaget, men de ønsker ikke bli oppdaget. 

- Hvilke steder er dette?
- Liker du å ha sex på steder hvor du kan bli oppdaget?
- Ønsker du å bli oppdaget? 
   * Hvordan reagerer du om du faktisk blir oppdaget?

Når jeg tenker på steder der du kan bli oppdaget, så tenker jeg på steder der du tvilsomt vil få problemer med loven.
Som f.eks.
- i en bil på et litt øde sted.
- Hjemme/hytta/hotell, men ved et vindu der noen kan se dere
- Ute i skogen
- I et telt, med "døra" åpen

Var det jeg kom på i farten.

Noen innspill?

Jeg har hat sex med ei på et svaberg. først knulle ute i sjøen og så på svaberget. Det kom en familie og de snudde når de så oss. Jeg ble lit sår på knærne da vi lå i misjonær. Vi gjennomførte sex'en 

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vi liker å ha sex i naturen, at,det er en mulighet for å bli «spionert på» gir det hele en ekstra piff.

Anonymkode: c1b4c...0e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...