Entern Skrevet 4. desember 2022 #41 Skrevet 4. desember 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Haha vurderte nettopp å skrive det her😂 Cid skrev (3 minutter siden): Samme for entern
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #42 Skrevet 4. desember 2022 Cid skrev (På 2.12.2022 den 23.07): Er der en premie til vinneren? Vinneren får velge mellom telttur til polarsirkelen med @TheHairyToothfairy En natt i krypkjelleren min, all inclusive. Eller en helaften på olympen bar med @Entern
Entern Skrevet 4. desember 2022 #44 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Vinneren får velge mellom telttur til polarsirkelen med @TheHairyToothfairy En natt i krypkjelleren min, all inclusive. Eller en helaften på olympen bar med @Entern Olympen er nedlagt 🙁
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #45 Skrevet 4. desember 2022 Entern skrev (2 timer siden): Olympen er nedlagt 🙁 😭
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #46 Skrevet 4. desember 2022 Entern skrev (2 timer siden): Olympen er nedlagt 🙁 Da blir det tur på eilifs landhandleri
Entern Skrevet 4. desember 2022 #47 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (30 minutter siden): Da blir det tur på eilifs landhandleri 😆😁
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #49 Skrevet 4. desember 2022 9 Oppsummering Foreløpig har vi altså disse kandidatene 1.frøkenfryden-dama som har gjort seg så bemerket at hun har blitt et eget ord her på Kg. 2.biomor- biologisk mor, altså en mor som er genetisk mor i motsetning til feks stemor,gudmor eller fostermor 3. Kokosnüsse- pupper, eventuelt kokosnøtter 4. Jævelpynter - kommer fra begrepet å pynte jævelen, som betyr å gjøre ting finere enn ee er, rett og slett og pimpe de litt opp 5. Sambo- er riktignok ikke et nyord, har eksistert på kg i årevis, men tar det med likevel. Forkortelse for samboer. 6. Farsmelk- uttrykket blir brukt utenfor kg også men tar det med likevel- betyr sæd 7. Bamzez- litt usikker på hva det betyr, tror det er en kosebamse person? 8. Utflodhest- når du har kraftig litt aggressiv utflod
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2022 #50 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): 9 Oppsummering Foreløpig har vi altså disse kandidatene 1.frøkenfryden-dama som har gjort seg så bemerket at hun har blitt et eget ord her på Kg. 2.biomor- biologisk mor, altså en mor som er genetisk mor i motsetning til feks stemor,gudmor eller fostermor 3. Kokosnüsse- pupper, eventuelt kokosnøtter 4. Jævelpynter - kommer fra begrepet å pynte jævelen, som betyr å gjøre ting finere enn ee er, rett og slett og pimpe de litt opp 5. Sambo- er riktignok ikke et nyord, har eksistert på kg i årevis, men tar det med likevel. Forkortelse for samboer. 6. Farsmelk- uttrykket blir brukt utenfor kg også men tar det med likevel- betyr sæd 7. Bamzez- litt usikker på hva det betyr, tror det er en kosebamse person? 8. Utflodhest- når du har kraftig litt aggressiv utflod Blir det? Av deg?:p
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #51 Skrevet 4. desember 2022 Cid skrev (11 minutter siden): Blir det? Av deg?:p Har hørt det før. Johan golden har brukt det bl.a
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2022 #52 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Har hørt det før. Johan golden har brukt det bl.a I Golden Goal?
Frøkenfryden Skrevet 4. desember 2022 #53 Skrevet 4. desember 2022 (endret) Agent smith skrev (1 time siden): 9 Oppsummering Foreløpig har vi altså disse kandidatene 1.frøkenfryden-dama som har gjort seg så bemerket at hun har blitt et eget ord her på Kg. 2.biomor- biologisk mor, altså en mor som er genetisk mor i motsetning til feks stemor,gudmor eller fostermor 3. Kokosnüsse- pupper, eventuelt kokosnøtter 4. Jævelpynter - kommer fra begrepet å pynte jævelen, som betyr å gjøre ting finere enn ee er, rett og slett og pimpe de litt opp 5. Sambo- er riktignok ikke et nyord, har eksistert på kg i årevis, men tar det med likevel. Forkortelse for samboer. 6. Farsmelk- uttrykket blir brukt utenfor kg også men tar det med likevel- betyr sæd 7. Bamzez- litt usikker på hva det betyr, tror det er en kosebamse person? 8. Utflodhest- når du har kraftig litt aggressiv utflod Aldri har jeg hatt så lyst til å pugge til en slags …,gloseprøve😂 frøkenfryden blir helt frøkenfryden Endret 4. desember 2022 av Frøkenfryden 1
Gjest Adobyen Skrevet 4. desember 2022 #54 Skrevet 4. desember 2022 Hver gang jeg ser noe slikkeri i butikkene, så tenker jeg godtesnop 😂 så det er ganske smittsomt.
Entern Skrevet 4. desember 2022 #55 Skrevet 4. desember 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Aldri har jeg hatt så lyst til å pugge til en slags …,gloseprøve😂 frøkenfryden blir helt frøkenfryden Veldig Frøkenfryden 😁
Entern Skrevet 4. desember 2022 #56 Skrevet 4. desember 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Hver gang jeg ser noe slikkeri i butikkene, så tenker jeg godtesnop 😂 så det er ganske smittsomt. Jeg og 😁😆
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2022 #57 Skrevet 4. desember 2022 Adobyen skrev (4 minutter siden): Hver gang jeg ser noe slikkeri i butikkene, så tenker jeg godtesnop 😂 så det er ganske smittsomt. Jeg tenker ronja 😝
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #58 Skrevet 4. desember 2022 Cid skrev (1 time siden): I Golden Goal? Ja
Gjest Agent smith Skrevet 4. desember 2022 #59 Skrevet 4. desember 2022 Cid skrev (38 minutter siden): Jeg tenker ronja 😝 Slikkeri Ronja
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2022 #60 Skrevet 4. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Slikkeri Ronja Mener hun fra den tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå