AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Jeg har blitt bedt ut på date av en fyr i full jobb, toppstilling. Vanligvis sveiper jeg menn med sånne jobber bort, fordi jeg ikke har noe særlig å komme med selv. Jeg eier ingenting, bor i kollektiv, er voksen student frem til sommeren, så har rett og slett lite å gå på. Har klart å unngå dating som student frem til nå. Er det noen der ute som allikevel har funnet kjærligheten? Han vet at jeg er student, men ikke hvor lite penger jeg har og at jeg ikke eier eller leier egen leilighet. Anonymkode: f10f4...1ee
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Hvis noen virkelig liker deg kommer de ikke til å la sånne ting stå i veien for forholdet. Snakker av erfaring. Anonymkode: a576d...c69 1
Maskinfører Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 Jada det kan gå 🙂 husk at du bare er fattig til du er ferdig studert når du er ferdig ligger terrenget åpent for deg Lykke til i jakten 🙂
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 Det er menn som må ha status og eiendom, ikke kvinner. Han bryr seg neppe om at du er student og leier bolig. Anonymkode: e9338...983 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Skrevet 29. november 2022 Kor gammel e du?😊 Anonymkode: 527ff...939
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #6 Skrevet 29. november 2022 At du er student og ikke eier noen ting betyr ingenting. Det er kvinner som tror menn vektlegger dette fordi de gjør det selv. Men sånn fungerer ikke menn. Det er som menn som tror kvinner er opptatt av størrelsen på penis fordi de er opptatt av det selv. Det handler om evnen til å sette seg inn i den andres ståsted og ikke tolke alt fra eget perspektiv. Anonymkode: 9eef4...795
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 Er det ikke vanlig at kvinner dater oppover? Anonymkode: a1112...f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå