AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Og som man heller ikke kan blokkere uten at det blir kleint, type familie/kolleger folk du MÅ omgås. Hvorfor gjør de det? De lager reels med seg selv, ofte sånne selvdiggende greier. Og de svarer svært sjelden de få gangene jeg kommenterer på ett eller annet. Sinnsykt slitsomt Anonymkode: 4338d...462 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Jeg vet at man kan huke av "send til alle på lista" på snapchat. Men kan de gjøre dette og huke av enkelte navn, f.eks meg? 😅 har så lyst til å be de gjøre det men vet ikke om det går. Anonymkode: 4338d...462
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #3 Skrevet 30. november 2022 Dette irriterer meg litt også. Og det er gjerne fjernere bekjente som sender disse snap’ene uten mål og mening; bilder av brødskiva, bilder av buss-stoppet, bilder som er helt fullstendig uinteressant og som ikke forteller noen ting. Før pleide jeg å svare med en et ord eller to, så ble det en emoji eller to, og nå gidder jeg ikke det heller. Hva er poenget, liksom? Anonymkode: 5c9b1...847 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #4 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette irriterer meg litt også. Og det er gjerne fjernere bekjente som sender disse snap’ene uten mål og mening; bilder av brødskiva, bilder av buss-stoppet, bilder som er helt fullstendig uinteressant og som ikke forteller noen ting. Før pleide jeg å svare med en et ord eller to, så ble det en emoji eller to, og nå gidder jeg ikke det heller. Hva er poenget, liksom? Anonymkode: 5c9b1...847 Ikke sant? 😣 Jeg tror det er en vane, og så tror jeg oppriktig de tror folk sitter å venter i spenning på neste snap og er spent på hva for noe gøy de har på lur neste år. Jeg har en som filmer seg selv med mobilen på gulvet mens han trener, med Rocky musikk til. Jeg orker ikke se engang, skrur av etter 1 sekund Anonymkode: 4338d...462
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 30. november 2022 #6 Skrevet 30. november 2022 Har man ikke verre problem enn dette har man virkelig ikke mye å klage på 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå