Gå til innhold

Liker han meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt litt betatt av en på jobben (ikke samme avdeling). Ble ikke bedre av at jeg har hatt sexuelle drømmer om han et par netter nå. Jeg har egentlig kjæreste (avstandsforhold). Det er en del år mellom meg og kjæresten, og han her er på samme alder som han. 
Vi var på julebord for 1 uke siden og han kom bort til meg og tok en klem 2 ganger. Jeg har ikke tenkt å bli sammen med han, men jeg spør siden jeg lurer litt på hvordan dette fungerer. Er tiltrekning virkelig slik at begge ofte føler d samme? 

Anonymkode: 1d518...3ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utifra hva du skriver ser jeg ingenting som tyder på at han liker deg. 

At han klemte deg to ganger trenger ikke bety noe som helst, særlig ikke hvis det ikke skjedde noe utover dette.

Det er vel du som liker han? 

Er du usikker så får du spørre han da..

• Liker 1
Skrevet
Bombasi skrev (2 timer siden):

Utifra hva du skriver ser jeg ingenting som tyder på at han liker deg. 

At han klemte deg to ganger trenger ikke bety noe som helst, særlig ikke hvis det ikke skjedde noe utover dette.

Det er vel du som liker han? 

Er du usikker så får du spørre han da..

Nei det spør jeg ikke om. Har ikke tenkt å gå videre med det. Men han bøyde seg over meg når jeg satt og ga meg klemmer. 

Skrevet

Altså, vi snakker ikke sammen. Vi ser nesten ikke hverandre heller, det er en som jobber i samme bygg som meg, men ikke tett på. Syntes bare det var så tilfeldig/rart at han bare klemte meg. 

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Nei det spør jeg ikke om. Har ikke tenkt å gå videre med det. Men han bøyde seg over meg når jeg satt og ga meg klemmer. 

Han var full og ville knulle.

Anonymkode: 7aebc...4ec

• Liker 1
Skrevet

Noen gir jo klemmer i øst og vest når de har fått på seg fyllebrillene. Trenger ikke å like personene når de er på.

Anonymkode: a90b5...7f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...