AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Ifjor sluttet jeg i en jobb jeg hadde i flere år, jeg fikk da ny jobb og flyttet vekk. Den nye jobben var ingen match og jeg ser nå at min gamle jobb er ledig og vurderer å søke. Hva skriver man i en søknad? Skal jeg nevne jobben det ikke funket med? Anonymkode: eb9b1...559
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Jeg hadde tatt en telefon først, mulig de da kjører kort prosess. 😊 Anonymkode: 6d906...1ee 2
Ullvott Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 Du nevner ikke direkte at det ikke funket i den nye jobben, men vinkler det mot at du savner den gamle jobben, miljøet og arbeidsoppgavene du hadde der, og at du ønsker å flytte tilbake til xxx (sted). Det kan hende at du blir utfordret på det i intervjusituasjon, så forbered deg godt på hva du vil og kan fortelle. 2 1
Gjest ti10 Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde tatt en telefon først, mulig de da kjører kort prosess. 😊 Anonymkode: 6d906...1ee Dette synes jeg er en god idé. TS, ta en telefon til den forrige sjefen din, da får du et inntrykk av om de er veldig interessert i at du kommer tilbake eller om det er uaktuelt. Kanskje sier de at det bare er å komme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå