AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Dama har ei venninne som er alene med 2 barn, og jeg har en kompis som har 1 barn annenhver helg eller noe sånt. Da kompisen min traff denne alenemoren, så virket det som de hadde god kjemi. Vi overtalte dem til å forsøke og date hverandre. De var på et par date, og deretter ville ikke alenemoren ta det videre. Dama mi spurte henne hvorfor og hun sa at kompisen min var ikke fysisk attraktiv. Alle involverte parter i denne historien har helt normal fysisk utseende, og alenemoren er langt fra slående vakker. Syns det er rart at hun da droppet kompisen min fordi han ikke var kjekk nok? Anonymkode: ae4e6...7c1 2 2
Motelvibes Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Er øyet som ser,burde ikke en alenemor få lov til å ha egne meninger? Kan også ha vært andre røde flagg med han som gjorde han lite attraktiv. Er helheten man ser på. 31 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns det er rart at hun da droppet kompisen min fordi han ikke var kjekk nok? Jeg synes det er rarere at du kommer inn fra sidelinja og mener at du har noe som helst du skulle ha sagt om hvem andre skal date. Anonymkode: 6b4e5...437 68 2 15
Troyamin Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dama har ei venninne som er alene med 2 barn, og jeg har en kompis som har 1 barn annenhver helg eller noe sånt. Da kompisen min traff denne alenemoren, så virket det som de hadde god kjemi. Vi overtalte dem til å forsøke og date hverandre. De var på et par date, og deretter ville ikke alenemoren ta det videre. Dama mi spurte henne hvorfor og hun sa at kompisen min var ikke fysisk attraktiv. Alle involverte parter i denne historien har helt normal fysisk utseende, og alenemoren er langt fra slående vakker. Syns det er rart at hun da droppet kompisen min fordi han ikke var kjekk nok? Anonymkode: ae4e6...7c1 At du synes kompisen din er kjekk, betyr ikke at andre har samme smak som deg😉 30 7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dama har ei venninne som er alene med 2 barn, og jeg har en kompis som har 1 barn annenhver helg eller noe sånt. Da kompisen min traff denne alenemoren, så virket det som de hadde god kjemi. Vi overtalte dem til å forsøke og date hverandre. De var på et par date, og deretter ville ikke alenemoren ta det videre. Dama mi spurte henne hvorfor og hun sa at kompisen min var ikke fysisk attraktiv. Alle involverte parter i denne historien har helt normal fysisk utseende, og alenemoren er langt fra slående vakker. Syns det er rart at hun da droppet kompisen min fordi han ikke var kjekk nok? Anonymkode: ae4e6...7c1 Bare fordi hun er alenemor? Unnskyld meg, men betyr det at vi skal ta til takke med mindre og være takknemlig for det vi får? Anonymkode: 5ec5b...bc7 29 3 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #6 Skrevet 29. november 2022 Så siden du kjenner en alenemor som ikke synes kompisen din er fysisk attraktiv, så mener du alenemødre på generelt grunnlag bør senke kravene sine? Da vil jeg si at menn i forhold bør slutte legge seg opp i andres datingliv. Siden du dømmer alenemødre som en gruppe, så kan vel jeg som evig singel dame dømme alle menn i forhold som en gruppe? Anonymkode: d73f0...0df 21 5
Bålkaffe Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 Hun fant ikke kompisen din attraktiv og følte ikke på noen form for tiltrekning etter å ha vært på noen dater. Og i bakgrunn av dette mener du at alenmødre skal inngå plikt-forhold og plikt-ekteskap? 15 4
Vera Skrevet 29. november 2022 #8 Skrevet 29. november 2022 Atte..hæ? Hvorfor bør en alenemor senke kravene mener du? Alenemødre bør være hakket mer selektive enn enslige uten barn..det er tross alt barn som også skal passe sammen med en eventuell kjæreste i bildet der. 27 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #9 Skrevet 29. november 2022 TS her. Poenget er at alenemødre bør ikke dømme på kun utseendet, spesielt når hun og kompisen min utseendemessig er i samme gate. Hun er ikke slående vakker selv. Anonymkode: ae4e6...7c1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #10 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Dama har ei venninne som er alene med 2 barn, og jeg har en kompis som har 1 barn annenhver helg eller noe sånt. Da kompisen min traff denne alenemoren, så virket det som de hadde god kjemi. Vi overtalte dem til å forsøke og date hverandre. De var på et par date, og deretter ville ikke alenemoren ta det videre. Dama mi spurte henne hvorfor og hun sa at kompisen min var ikke fysisk attraktiv. Alle involverte parter i denne historien har helt normal fysisk utseende, og alenemoren er langt fra slående vakker. Syns det er rart at hun da droppet kompisen min fordi han ikke var kjekk nok? Anonymkode: ae4e6...7c1 Hun vil ikke treffe ham igjen. Ok. Men hva i himmelens navn har det å gjøre med at hun er alenemor? Er dette et idiotisk forsøk på å snakke ned en gruppe i samfunnet? Anonymkode: fee98...d87 9 3
Troyamin Skrevet 29. november 2022 #11 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her. Poenget er at alenemødre bør ikke dømme på kun utseendet, spesielt når hun og kompisen min utseendemessig er i samme gate. Hun er ikke slående vakker selv. Anonymkode: ae4e6...7c1 Så man må, som alenemor, ta til takke med en tiltross for at man ikke finner den andre personen attraktiv? Bare fordi en er lik på skalaen? Bare fordi du tok til takke med den første og beste innenfor din liga, betyr ikke det at andre er mer nøye på hvem de vil slå seg til ro med. 9 3
Vera Skrevet 29. november 2022 #12 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS her. Poenget er at alenemødre bør ikke dømme på kun utseendet, spesielt når hun og kompisen min utseendemessig er i samme gate. Hun er ikke slående vakker selv. Anonymkode: ae4e6...7c1 De fleste oppegående kvinner måler ikke menn etter utseendet..selv om enkelte menn elsker å tro det. Kompisen din har antagelig noen kvaliteter hun ikke fant tiltrekkende..ikke mer eksotisk enn det. 16 1
Motelvibes Skrevet 29. november 2022 #13 Skrevet 29. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS her. Poenget er at alenemødre bør ikke dømme på kun utseendet, spesielt når hun og kompisen min utseendemessig er i samme gate. Hun er ikke slående vakker selv. Anonymkode: ae4e6...7c1 Selvfølgelig kan de dømme ut fra utseendet på LIK LINJE som alle andre kvinner gjør! (Kan være alt fra personlighet, fysikk, røde flagg - mye som gjør en mann uattraktiv og vice versa) Du får ta han selv da, om han ser så fantastisk ut i dine øyne. Endret 29. november 2022 av Motelvibes 9 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #14 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS her. Poenget er at alenemødre bør ikke dømme på kun utseendet, spesielt når hun og kompisen min utseendemessig er i samme gate. Hun er ikke slående vakker selv. Anonymkode: ae4e6...7c1 Mener du at det er greit at kvinner dømmer etter utseende dersom de ikke har barn, mens de med barn ikke får lov? Anonymkode: fee98...d87 10 5
Anononyma Skrevet 29. november 2022 #15 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her. Poenget er at alenemødre bør ikke dømme på kun utseendet, spesielt når hun og kompisen min utseendemessig er i samme gate. Hun er ikke slående vakker selv. Anonymkode: ae4e6...7c1 Det handler da vel ikke om det? For å fortsette datingen og evt innlede et forhold må man da føle tiltrekning uavhengig av om man har 0 eller 10 barn fra før? Hadde det vært noe bedre for kompisen å evt ende opp i et forhold med en kvinne som ikke fant han attraktiv? Tiltrekning handler jo også om kjemi, dersom hun ikke oppfattet det som at de hadde kjemi, fant hun han nok også mindre kjekk på bakgrunn av det. 5 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #16 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS her. Poenget er at alenemødre bør ikke dømme på kun utseendet, spesielt når hun og kompisen min utseendemessig er i samme gate. Hun er ikke slående vakker selv. Anonymkode: ae4e6...7c1 Alenemødre er også mennesker. Med sexdrift, preferanser og tenningsmønstre. Uansett om man dømmer eller ikke, ønsker de fleste å være sammen med noen som de tenner på seksuelt. Hadde kompisen din vært fornøyd med et sexløst pliktforhold med denne dama? Anonymkode: 4c02f...0b8 7 2
BobTheNoob Skrevet 29. november 2022 #17 Skrevet 29. november 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: TS her. Poenget er at alenemødre bør ikke dømme på kun utseendet, spesielt når hun og kompisen min utseendemessig er i samme gate. Hun er ikke slående vakker selv. Anonymkode: ae4e6...7c1 Hæ? Dette blir jo bare værre og værre.. Trekk det ut av denne med høye kneløft, er du snill... Alenemødre må da få lov til å stille de "kravene" de vil og helt ærlig så har de all grunn til å være "kresne". Det er barn inne i bildet også. De fortjener en bra mann - og unga fortjener å se henne ha det bra.. 5 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #18 Skrevet 29. november 2022 Skjønner ikke dette begrepet med å «senke kravene». Det blir som å si «en partner MÅ du jo ha først som sist, så du må rett og slett gå for noen du egentlig ikke liker». Å «senke kravene» kan man bruke om leilighetskjøp og lønnsforhandlinger, ikke mennesker. Anonymkode: a86a0...69a 9 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #19 Skrevet 29. november 2022 Alenemødre kan ha så høye krav de bare ønsker, det er de barnløse mennene som må innse at livet blir hundre ganger mindre komplisert med ei som ikke har barn fra før. Forstår det bare ikke hvorfor disse mennene med viten og vilje begir seg med disse alenemødrene. Er det noen som kan fortelle hva som er bedre med en alenemor enn en kvinne uten barn? Hva er det som gjør at menn kommer bedre ut med en alenemor enn en kvinne uten barn? Anonymkode: 4b313...f76 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #20 Skrevet 29. november 2022 Kanskje de ikke hadde den riktige kjemien . Så enkelt . Anonymkode: 76abf...c8b 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå