Gå til innhold

Genital herpes hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det sisste året slitt veldig med genital herpes utbrudd, rundt hver 6/8 uke har jeg fått nye utbrudd. Har vanligvis bare et sår ved anus eller ved vagina. Men denne gangen har jeg fått en blemme på innsiden av vaginaen.. Aldri fått på innsiden av vagina før, er redd utbruddet vil vare lenger iom det er på innsiden å der er det jo konstant fuktig og vått, vil det ta lengre tid å hele? Har blemme nå som ikke har sprukket enda. Erfaringer med herpes noen? Har du hatt utvendig og innvendig, varte innvendig lengre..?

Anonymkode: ac4f1...c80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med fastlegen, og spør om du kan få resept på Valtrex

Anonymkode: 43650...38e

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker Valtrex, brukt det i over 2 år ved utbrudd, problemet mitt var om dere som sliter med det samme har hatt en blemme på innsiden av vagina før, å om det varte lengre enn når herpes er på utsiden av vagina området/anus

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har det sisste året slitt veldig med genital herpes utbrudd, rundt hver 6/8 uke har jeg fått nye utbrudd. Har vanligvis bare et sår ved anus eller ved vagina. Men denne gangen har jeg fått en blemme på innsiden av vaginaen.. Aldri fått på innsiden av vagina før, er redd utbruddet vil vare lenger iom det er på innsiden å der er det jo konstant fuktig og vått, vil det ta lengre tid å hele? Har blemme nå som ikke har sprukket enda. Erfaringer med herpes noen? Har du hatt utvendig og innvendig, varte innvendig lengre..?

Du bør stå på Valtrex som profylakse. Ikke bra å ha det så hyppig, må være utrolig slitsomt for deg

Anonymkode: 92439...160

• Liker 1
Skrevet

Hadde det ved første utbrudd. Sykt smertefullt og tror det varte en ukes tid. Fikk valtrex og xylocain. 

Kun hatt to utbrudd etter det, det var på låret, som helvetesild på en måte. Jeg antar ihvertfall at det var som følge av herpessmitten. 

Så få en kur og ta hele, det skal hjelpe. 

Anonymkode: 64e8a...342

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...