Heyhooo Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 (endret) Hei, jeg og samboer har hatt ubeskytta samboere en del ganger Ila mnd nå, jeg gikk i utgangspunktet på prevensjon (PPlaster) i 1år og nå i slutten av oktober tok jeg av plaster .. jeg hadde brukt plasteret i 1 av 3 uker, fordi jeg ikke hadde flere igjen. Så fra nå i starten av november har vi hatt ubeskytta samleie en del ganger. Jeg har testa både pos og neg på tester, har ikke testa positivt på digital, men jeg har symptomer som, strekk og stikk i lysker, mensen smerter i ryggen som stråler i lår og rumpe, kan være små kvalm på morningen og på kvelden, hæler ikke sjokolade lengre, tisse ofte..stikker i H side litt oven for lysken..svimmel i varme, blir enormt for varm osv.. mensen er 10 dager forsinka.. så jeg håper noen har noen erfaringen innfor dette og evt har testa positivt etter så mange dager uten mensen.. Endret 29. november 2022 av Heyhooo
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Om du har testa positivt på graviditetstest så er det jo ikke så mye å lure på? Hvorfor tror du ikke den er korrekt? Anonymkode: a4bd8...fb0 1
Heyhooo Skrevet 29. november 2022 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Om du har testa positivt på graviditetstest så er det jo ikke så mye å lure på? Hvorfor tror du ikke den er korrekt? Anonymkode: a4bd8...fb0 Fordi jeg har fått ganske opp og ned svar på testene. Jeg har fått noen negative og noen positive, selv tatt blodprøve (litt tidlig blodprøve) som viste 0 men avlikevel så har jeg testa positivt, streken blir heller ikke sterkere i styrke😳 den siste uka har jeg hatt en som har vært sterkere enn svak..
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 Heyhooo skrev (1 minutt siden): Fordi jeg har fått ganske opp og ned svar på testene. Jeg har fått noen negative og noen positive, selv tatt blodprøve (litt tidlig blodprøve) som viste 0 men avlikevel så har jeg testa positivt, streken blir heller ikke sterkere i styrke😳 den siste uka har jeg hatt en som har vært sterkere enn svak.. Du kan bli gravid, også kan det ende i en kjemisk graviditet. Så det er ikke nødvendigvis en feil med dem. Det er bare testene som kan si noe om du er gravid eller ikke (dessverre). Her vil du få svar på at folk har symptomer til at de har ingen symptomer Anonymkode: 5f296...12e 1
Heyhooo Skrevet 29. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Du kan bli gravid, også kan det ende i en kjemisk graviditet. Så det er ikke nødvendigvis en feil med dem. Det er bare testene som kan si noe om du er gravid eller ikke (dessverre). Her vil du få svar på at folk har symptomer til at de har ingen symptomer Anonymkode: 5f296...12e Ah, ja har hørt om kjemisk.. men nå har jeg tatt en el test som er positiv så nå får vi se hvor det går.. vet fra forje svangerskap at man tester positivt på el tester igså ved hcg i kroppen 😅
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #6 Skrevet 29. november 2022 Heyhooo skrev (49 minutter siden): Ah, ja har hørt om kjemisk.. men nå har jeg tatt en el test som er positiv så nå får vi se hvor det går.. vet fra forje svangerskap at man tester positivt på el tester igså ved hcg i kroppen 😅 Hvorfor tar du eltest når du har graviditetstester? Anonymkode: 5f296...12e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 57 minutter siden, Heyhooo said: Ah, ja har hørt om kjemisk.. men nå har jeg tatt en el test som er positiv så nå får vi se hvor det går.. vet fra forje svangerskap at man tester positivt på el tester igså ved hcg i kroppen 😅 Det kan jo hende at det ikke ble noe videre, så det er ikke sikkert det er noe å bekymre seg for overhodet! Så er det bare å begynne på plasteret igjen så du slipper å stresse over sånne tanker igjen, kjenner meg veldig igjen stakkars ❤️😅 Anonymkode: bc85f...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå