AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg er midt i eksamensstresset, hadde eksamen forrige uke og har en i morgen. Jeg er generelt en stabil person, gjør det bra på skolen, er vant til å tåle stress ganske bra og jeg har det generelt fint i livet. Nå er jeg helt ute å kjøre. Jeg har plutselig grått i hele dag, helt uten videre. Jeg har ikke noe å være konkret lei meg over, det kom bare plutselig og jeg følte hele verden tynge over meg. Jeg har ikke sovet noe særlig de siste 4 dagene, noe som har ført til både hodepine og en ekstrem kvalme. Jeg har ikke spydd, men jeg brakk i går kveld fordi jeg var så kvalm. Jeg tror ikke det er kvalme relatert til mat eller noe sånt, og da gråter jeg bare ennå mer fordi jeg faktisk blir fysisk uvel. Hva skal jeg gjøre? Jeg tør ikke si det til noen jeg kjenner, de har nok med sitt akkurat nå… Jeg sov tre timer i natt, brukte et par timer på å sovne inn, våkner relativt fort. Jeg er klar over at folk her har verre plager enn meg, og dette er jo av relativt kort varighet, men det er så utrolig lite passende akkurat nå.. Hvis jeg er sånn i hele dag/natt og i morgen tidlig også så ser jeg ikke for meg at jeg klarer å gjennomføre, samtidig, hva skulle jeg ha sagt til legen da? Anonymkode: c8b94...70e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Det høres ut som angst egentlig. Jeg blir kvalm og får brekninger når det er for ille. Ville bare beskrevet symptomene til legen, egentlig burde du ta kontakt så raskt som mulig, slik at du kanskje får hastetime og sykemelding til eksamen dersom du ikke kan gjennomføre. Anonymkode: 16ffd...2f3 1 2
Embla Othea Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 Hva med beroligende et par timer før eksamen? Høres ut som angst.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 Kan du ikke bare møte opp og konte? Anonymkode: 743f5...303
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Kan du ikke bare møte opp og konte? Anonymkode: 743f5...303 I denne tilstanden klarer jeg ikke å gå opp til eksamen. Fikk sykemelding, heldigvis. Anonymkode: c8b94...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå