Gå til innhold

Vil menn gi komplimenter uten at de mener det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil menn gi komplimenter uten at de mener det? Hvorfor isåfall? For å være snill? For å få deg til sengs? Skjønner ikke helt hvorfor de ville sagt "du er fin" uten å mene det men samtidig ville ligge med deg, men kanskje noen gjør det alikevel? 

Anonymkode: 53bf8...590

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biologi. Når du slutter å få komplimenter, er det tid for å bekymre seg

Anonymkode: fa75a...28b

• Nyttig 1
Skrevet

Det blir som å spørre om det finnes selgere som vil selge deg ting du ikke trenger. 

Anonymkode: 90bb0...24f

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Det varierer nok veldig fra mann til mann, så vanskelig å si 

Du må nesten se an hvordan vedkommende oppfører seg sånn generelt 😊 

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er det noen som vil smøre tjukt på med smiger hvis de tror det fører noen vei.

Men det er ikke sikkert det er helt bevisst heller, kåtskap og forelskelse kan påvirke synet på andre. 

Anonymkode: 9a7a8...ac3

Skrevet

Er jo sånn fuckboys opererer, har jeg skjønt. Så når de som faktisk mener det de sier, så blir de ikke trodd på. 🥴

Hardt liv og være mann. 

• Liker 2
Skrevet

Du merker fort om det er genuint ment eller svada for å få deg dit du vil.

Å få kompliment fra menn som bor litt lengre unna som vet at noe hook up opplegg ikke er mulig pga avstand og fortsatt gir deg komplimenter betyr mer for min del og det spørs hvordan de sier det. Kan jo ta feil at de bare vil være hyggelig da. 

Anonymkode: 2bb8f...ecf

Skrevet

Jeg kjenner ikke til fuckboys, egentlig, Men jeg tror så å si alle menn mener de komplimentene de gir. Men noen strør om seg med komplenter uten at det stikker så dypt, mens andre har ganske høy terskel på det. Så en fuckboy vil sikkert gi deg komplimenter nok til å få deg sjarmert og i seng, mens en annen ganske har gravd dypt og tatt mot til seg fordi han virkelig liker deg. Begge mener det trolig når de sier du er "fin".. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg personlig ønsker kun å gi komplimenter som jeg mener

Skrevet

What?? Komplimenter er skryt, det eneste du kan trekke ut av at dem, er at du egentlig ikke er bra nok.

Hvis du faktisk ER pen eller smart eller hyggelig, er det ingen som kaster bort tid på å fortelle deg: hele universet VET.

Det er oss andre som er medium i alt, som leiper i oss tanketomme kompliment som er ment å få oss til å føle oss bedre. 

Det er hele grunnen til at intelligente mennesker instinktivt ofte sliter med å ta imot komplimenter.

Og det er ikke at du er fin som trigger mange menn til å ville ha sex med deg. Mange menn, meg inkludert, er kåt i utgangspunktet, og er på jakt etter kvinner som først og fremst er god i senga. «Fin» er stort sett ikke en veldig nyttig egenskap der hvis ikke fyren har problemer med å få den opp.

Anonymkode: e62e4...a5b

Skrevet

Menn sier hva som helst for å få sex

Anonymkode: bb8c6...6b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...