Gå til innhold

Gunilla Persson

n_97

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Honey Dew said:

Jeg har en mistanke om at produksjonen ville at hun skulle være på den måten, da de sikkert krever at det skal være litt drama. Når jeg ser måten hun kjefter på sykepleierne som hadde moren, får jeg følelsen av at dette faktisk ikke er helt ekte.

Tror det ble lagt opp til mer drama enn vi liker å tro.

Enig i denne. De plukker jo ut de fargerike personene til slike serier. Og fruene er ikke dummere enn at de skjønner at drama gir seere. Mener å huske at Gunilla og en av rivalene stilte opp på felles bilder på insta og egentlig var venner privat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

n_97 skrev (1 time siden):

Enig i denne. De plukker jo ut de fargerike personene til slike serier. Og fruene er ikke dummere enn at de skjønner at drama gir seere. Mener å huske at Gunilla og en av rivalene stilte opp på felles bilder på insta og egentlig var venner privat? 

Stemmer det. Jeg følger Gunilla på Insta

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Gunilla fremdeles får bidrag av datterens far? Hvordan ellers har hun råd til å leie det huset ved havet med den utsikten? Hun har jo ingen vanlig jobb som bringer inntekter. Men datteren er vel over myndighetsalder nå, og Gunilla har kanskje ikke krav på bidrag for henne lenger? Får datteren penger av faren sin direkte?

Sikkert ingen som vet svaret på dette, men jeg er altså litt nysgjerrig 😛 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så man blir lettet over at den stakkars moren hennes, fikk slippe. Hadde ikke blitt overrasket om hun sendte live inne fra kista eller noe annet morbid... Uansett, så er hun åpenbart noe for seg selv. Stakkars de som var på vakt når moren døde... :krangle: 

Heldigvis for henne, så hadde hun en sterk tro...I en så absurd verden, er det sikkert greit å være "fler" :sjenert:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Million said:

Sikkert ingen som vet svaret på dette, men jeg er altså litt nysgjerrig 😛 

Nummer 6, under "General information". Står at det i California kan man kreve bidrag frem til fylte 19, i noen tilfeller lenger. 

https://childsupport.ca.gov/faq/#general

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (På 2.3.2023 den 18.57):

Jeg kikket på Instagramkontoen hennes her i stad, og akkurat som en tidligere her i KG-tråden spådde, har hun skyldt på en av "caregiver"ne, altså pleiere, for morens sykdom. Om det er sant eller ikke vet jeg ikke, men det sto at Gunilla hadde tvunget en av pleierne til å covid-teste seg, og viste seg å være positiv. Hun selv og datteren var, så klart, ikke smittet, så da var det utskjelling av pleieren. 

Uansett, det ble altså covidsmitte på gamle Iris, og i en alder av 97 og allerede sterkt svekket helse, bukket hun til slutt under. Gunilla ytret hatefulle bemerkninger om alle disse pleierne hun og moren hadde vært utsatt for, som var så onde og fæle... alle sammen, visstnok.

Jeg, jeg leste det. Lurer på hvordan den tvangs-testingen utspilte seg, jeg regner med hun var horribel. Men det er jo greit for G at hun kan skylde på noen andre enn seg selv og datteren for at mora fikk covid og døde, i alle fall. Gunilla og datteren hadde vel begge covid rett før, hadde de ikke?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (På 3.3.2023 den 14.12):

Det svenske Rivjernet (ja, med stor R) som emigrerte til USA på 80-tallet og hadde en kort karriere som modell "over there". Nå gammel (64) men snakker fremdeles om at hun skal finne seg en strålende kjekk STYRTRIK mann. "Er du ikke millionær, gjør deg ikke besvær" har hun sagt. Og det er selvsagt dollarmillionær hun snakker om.

Hun hadde en kort affære med en hemmelig millionær/milliardær som hun ble gravid med som 42 åring. Barnet har fått klekkelig underhold fra sin far, men i kontrakten står det nok at Gunilla og datteren ikke har lov til å ytre et pip om hans navn eller hvem han er, for det har hun aldri avslørt og blir illsint om noen begynner å spørre i intervjuer etc om hvem han kan være. Onde tunger har sladret om at han kan være en Kelloggs-arving (cornflakes/frokostblanding produsenten). Men det er rykter.

Her er et bilde av henne fra en artikkel i VG som 60-åring:

d72775ca-c64b-439a-8e8b-63ae19790e96?fit

Oj, jeg regnet med det var sæddonasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (18 minutter siden):

Oj, jeg regnet med det var sæddonasjon. 

😂 Sæddonorer betaler ikke tusenvis av dollar i måneden for resultatet av sine donasjoner, hehe. 

Hun leide jo en toppleilighet i New York i mange år (før hun flyttet til LA og ble med i Hollywoodfruer-serien). Datteren vokste opp sine første år der.

Den leiligheten kostet en formue i måneden, og hadde storslagen utsikt. Det hadde hun aldri hatt råd til uten bidraget fra datterens hemmelige far. Det er det bidraget hun har levd av i alle år, ja sikkert helt siden hun sluttet å arbeide som modell, antar jeg.

Jeg så en episode der denne New York leiligheten ble omtalt. Hun mistet den nemlig fordi den sto tom og utleier da ville si den opp, siden hun faktisk bodde i LA og ikke New York i lang tid. Men hun ville ikke gi slipp på den, det ble advokater innkoblet og bla-bla-bla, det endte med at hun måtte gi den opp og dro dit for å tømme den for inventar og ta farvel med den. Det ble vist en episode om dette. Det var en fin leilighet, men utrolig gammeldags innredet. Ikke fin inni pga stilen, med rysjer og blomstrete gardiner etc.

Uansett, hun har altså ikke NY leiligheten lenger. Hun satt altså i en lengre periode og betalte både for leie av bolig i LA og i NY. Du kan jo tenke deg hva slags underholdsbidrag hun  må ha fått av datterens far for å få råd til det. Noen jobb i vanlig forstand har jeg aldri hørt om, unntatt den fjerne modellperioden i ungdommen hennes og som deltager i Hollywoodfruer-tv-showet (det gir vel bra betalt?). Hun har vel vært med i noen tv-talkshow i Sverige, tror jeg, antagelig mot betaling.  

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På slutten i serien Svenske Hollywood fruer,hadde Gunilla roet seg veldig,og det ble mer "forsoning og tilgivelse",mellom henne og noen av de andre fruene,bla Åsa.Det tapte nok serien seertall på,og den ble lagt ned etter dette.

Det var crazy-Gunilla de tjente penger på,fred og harmoni engasjerer ikke like mye :)Jeg fulgte med fra starten,og selv om det var virkelighetsfjernt,ble det jo underholdende på mange måter.Men er enig med dere om hva dere sier om G og moren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (På 3.3.2023 den 15.50):

Er det å henge på Kvinneguiden nyttig bruk av din mentale kapasitet?

Tror du det tar mye mental kapasitet å skrive en setning på KG, kontra det å ha brukt timevis av livet sitt på å se reality om psykopater med bekreftelsesbehov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (1 time siden):

Tror du det tar mye mental kapasitet å skrive en setning på KG, kontra det å ha brukt timevis av livet sitt på å se reality om psykopater med bekreftelsesbehov?

En setning? Du er vel mer aktiv enn det 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (3 timer siden):

En setning? Du er vel mer aktiv enn det 😄 

Aldri vært aktiv i denne tråden før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

«Jeg orker ikke opprettholde fasaden om hvem jeg er. Jeg har ingen penger i banken og 80 prosent av alle jeg har jobbet for i 2024 har ennå ikke betalt meg. Å være hjemløs er den mest forferdelige følelsen, skriver Persson.»

synd det måtte en storbrann til før fasaden falt for denne dama, må ha vært slitsomt å leve sånn. 

https://www.vg.no/rampelys/i/zAbdO1/hollywoodfruen-gunilla-persson-66-ber-om-hjelp-etter-storbrannen-i-los-angeles-jeg-har-ingen-penger

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RachelGreen skrev (31 minutter siden):

«Jeg orker ikke opprettholde fasaden om hvem jeg er. Jeg har ingen penger i banken og 80 prosent av alle jeg har jobbet for i 2024 har ennå ikke betalt meg. Å være hjemløs er den mest forferdelige følelsen, skriver Persson.»

synd det måtte en storbrann til før fasaden falt for denne dama, må ha vært slitsomt å leve sånn. 

https://www.vg.no/rampelys/i/zAbdO1/hollywoodfruen-gunilla-persson-66-ber-om-hjelp-etter-storbrannen-i-los-angeles-jeg-har-ingen-penger

Eide eller leide hun huset de bodde i tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (11 minutter siden):

Eide eller leide hun huset de bodde i tro?

Hun har alltid leid. Hun har ikke noe formue men får en pen sum i måneden for å holde kjeft om hvem faren til Erika er.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Million skrev (På 4.3.2023 den 20.07):

😂 Sæddonorer betaler ikke tusenvis av dollar i måneden for resultatet av sine donasjoner, hehe. 

Hun leide jo en toppleilighet i New York i mange år (før hun flyttet til LA og ble med i Hollywoodfruer-serien). Datteren vokste opp sine første år der.

Den leiligheten kostet en formue i måneden, og hadde storslagen utsikt. Det hadde hun aldri hatt råd til uten bidraget fra datterens hemmelige far. Det er det bidraget hun har levd av i alle år, ja sikkert helt siden hun sluttet å arbeide som modell, antar jeg.

Jeg så en episode der denne New York leiligheten ble omtalt. Hun mistet den nemlig fordi den sto tom og utleier da ville si den opp, siden hun faktisk bodde i LA og ikke New York i lang tid. Men hun ville ikke gi slipp på den, det ble advokater innkoblet og bla-bla-bla, det endte med at hun måtte gi den opp og dro dit for å tømme den for inventar og ta farvel med den. Det ble vist en episode om dette. Det var en fin leilighet, men utrolig gammeldags innredet. Ikke fin inni pga stilen, med rysjer og blomstrete gardiner etc.

Uansett, hun har altså ikke NY leiligheten lenger. Hun satt altså i en lengre periode og betalte både for leie av bolig i LA og i NY. Du kan jo tenke deg hva slags underholdsbidrag hun  må ha fått av datterens far for å få råd til det. Noen jobb i vanlig forstand har jeg aldri hørt om, unntatt den fjerne modellperioden i ungdommen hennes og som deltager i Hollywoodfruer-tv-showet (det gir vel bra betalt?). Hun har vel vært med i noen tv-talkshow i Sverige, tror jeg, antagelig mot betaling.  

Ser jeg datt ut av denne tråden og glemte å svare! Jeg visste ikke at hun fikk masse penger for å holde kjeft om hvem faren til datteren er. Han må jo være kjemperik. Jeg har ikke fulgt henne så tett, så jeg visste ikke noe om dette. Grunnen til at jeg trodde det var sæddonasjon er at hun var såpass gammel da hun fikk datteren, og jeg kunne helt ærlig ikke se for meg at noen ønsket å få barn med henne. 🤣 Og det gjorde han tydeligvis ikke heller, siden det er så viktig at identiteten hans ikke er kjent. 🤣 

Det jeg egentlig kom inn i tråden for å skrive, var at jeg er glad gamlemor ikke måtte oppleve denne brannen… tenk dere Gunilla i full panikk som skulle prøvd å evakuere sin kjempesyke og demente mor bort fra flammene. Det hadde vært et mareritt for alle involverte. 
Det er jo bra for henne at hun leier, da mister hun tross alt «bare» innboet og tingene sine. Mange huseiere har ikke forsikring som dekker slike branner, eller forsikringen har blitt kansellert av selskapet. For et mareritt det må være. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...