Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2023 #101 Del Skrevet 3. mars 2023 Dessverre, hun kommer nok aldri til å se det vi har sett utenfra. "Hun gjør aldri feil". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 3. mars 2023 #102 Del Skrevet 3. mars 2023 Endelig fikk Iris slippe fra sine lidelser. Må hun hvile godt og fredfullt. Det er interessant at hun gikk bort akkurat mens Gunilla var en rask tur nede i kiosken, hun var bare borte fra sykesengen en liten halvtime. Sånn kan det være noen ganger, at først når den pårørende er borte klarer man å gi slipp. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2023 #103 Del Skrevet 3. mars 2023 Tror det var en bra måte å gå på. Om G hadde sittet ved siden av, hadde det blitt verbalhyl og skrik...tror jeg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 3. mars 2023 #104 Del Skrevet 3. mars 2023 tøydokka skrev (4 timer siden): Det er interessant at hun gikk bort akkurat mens Gunilla var en rask tur nede i kiosken, hun var bare borte fra sykesengen en liten halvtime. Jeg reagerte på akkurat det samme da jeg er helt overbevist om at en i slike tilfeller selv kan styre litt når en er klar for å dø. Har opplevd det motsatte med mine foreldre, at de har ligget på sine siste dager med våke av sine nærmeste. Da vi ved avløsning et kort øyeblikk ved alle var samlet valgte de å gi opp. For dem var det viktig. Så tenker at den halvtimen på UCLA sier mer enn alle ord. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #105 Del Skrevet 3. mars 2023 Hvil i fred Iris, det fortjener du virkelig. Også skjønner jeg ikke at alt hun ble dratt igjennom de siste årene var lov, selv i USA. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 3. mars 2023 #106 Del Skrevet 3. mars 2023 Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. mars 2023 #107 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Reign skrev (31 minutter siden): Hvem? Det svenske Rivjernet (ja, med stor R) som emigrerte til USA på 80-tallet og hadde en kort karriere som modell "over there". Nå gammel (64) men snakker fremdeles om at hun skal finne seg en strålende kjekk STYRTRIK mann. "Er du ikke millionær, gjør deg ikke besvær" har hun sagt. Og det er selvsagt dollarmillionær hun snakker om. Hun hadde en kort affære med en hemmelig millionær/milliardær som hun ble gravid med som 42 åring. Barnet har fått klekkelig underhold fra sin far, men i kontrakten står det nok at Gunilla og datteren ikke har lov til å ytre et pip om hans navn eller hvem han er, for det har hun aldri avslørt og blir illsint om noen begynner å spørre i intervjuer etc om hvem han kan være. Onde tunger har sladret om at han kan være en Kelloggs-arving (cornflakes/frokostblanding produsenten). Men det er rykter. Her er et bilde av henne fra en artikkel i VG som 60-åring: Endret 3. mars 2023 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 3. mars 2023 #108 Del Skrevet 3. mars 2023 Reign skrev (36 minutter siden): Hvem? En crazy, opprinnelig svensk Hollywood-"frue". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 3. mars 2023 #109 Del Skrevet 3. mars 2023 Million skrev (13 minutter siden): Det svenske Rivjernet (ja, med stor R) som emigrerte til USA på 80-tallet og hadde en kort karriere som modell "over there". Nå gammel (64) men snakker fremdeles om at hun skal finne seg en strålende kjekk STYRTRIK mann. "Er du ikke millionær, gjør deg ikke besvær" har hun sagt. Og det er selvsagt dollarmillionær hun snakker om. Hun hadde en kort affære med en hemmelig millionær/milliardær som hun ble gravid med som 42 åring. Barnet har fått klekkelig underhold fra sin far, men i kontrakten står det nok at Gunilla og datteren ikke har lov til å ytre et pip om hans navn eller hvem han er, for det har hun aldri avslørt og blir illsint om noen begynner å spørre i intervjuer etc om hvem han kan være. Onde tunger har sladret om at han kan være en Kelloggs-arving (cornflakes/frokostblanding produsenten). Men det er rykter. Her er et bilde av henne fra en artikkel i VG som 60-åring: Aner ikke hvem dette er. Ut i fra hva du har skrevet om vedkommende, så er det heller ikke relevant å vite hvem det er. Hvorfor vet du så mye om vedkommende? Fremstår ikke som nyttig bruk av din mentale kapasitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. mars 2023 #110 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Reign skrev (3 minutter siden): Aner ikke hvem dette er. Ut i fra hva du har skrevet om vedkommende, så er det heller ikke relevant å vite hvem det er. Hvorfor vet du så mye om vedkommende? Fremstår ikke som nyttig bruk av din mentale kapasitet. TV 🙂 Hun var med i en tv-serie som het Svenske Hollywoodfruer. Altså svenske kvinner som er emigrerte og bosatte i LA i USA. Det var som å se på et togkræsj, du klarte ikke snu deg bort når det var Gunilla på skjermen. Hun klikka i vinkel og brølte og bar seg for bagateller, alt mulig fikk henne til å klikke. Men ja, jeg ble lei av serien etter hvert. Endret 3. mars 2023 av Million 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunillapersson Skrevet 3. mars 2023 #111 Del Skrevet 3. mars 2023 Honey Dew skrev (På 29.11.2022 den 11.19): Liker Gunilla jeg. Jeg også😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 3. mars 2023 #112 Del Skrevet 3. mars 2023 Hun er skvett, hakke gæærn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 3. mars 2023 #113 Del Skrevet 3. mars 2023 Reign skrev (51 minutter siden): Aner ikke hvem dette er. Ut i fra hva du har skrevet om vedkommende, så er det heller ikke relevant å vite hvem det er. Hvorfor vet du så mye om vedkommende? Fremstår ikke som nyttig bruk av din mentale kapasitet. Hun var med i svenske Hollywoodfruer på tv3. Kamera fulgte henne i flere sesonger. Hun kom ikke godt ut av det for å si det sånn. Kjefting og brøling samt en oppførsel som de fleste ikke vil anse som normal. Hun var omdiskutert grunner oppførselen sin. Moren hennes hadde pleiere på den tiden de filmet. Gunilla oppførte seg helt for jævlig ovenfor disse stakkars menneskene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. mars 2023 #114 Del Skrevet 3. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (27 minutter siden): Hun var med i svenske Hollywoodfruer på tv3. Kamera fulgte henne i flere sesonger. Hun kom ikke godt ut av det for å si det sånn. Kjefting og brøling samt en oppførsel som de fleste ikke vil anse som normal. Hun var omdiskutert grunner oppførselen sin. Moren hennes hadde pleiere på den tiden de filmet. Gunilla oppførte seg helt for jævlig ovenfor disse stakkars menneskene. Hun ble både latterliggjort og mobbet av de andre fruene. Selv om hun oppførte seg uakseptabelt (det tror jeg produksjonen ville også), er det ikke en grunn til å behandle henne dårlig. Hun satt ikke så godt i det økonomisk som de andre fruene gjorde heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 3. mars 2023 #115 Del Skrevet 3. mars 2023 Reign skrev (1 time siden): Aner ikke hvem dette er. Ut i fra hva du har skrevet om vedkommende, så er det heller ikke relevant å vite hvem det er. Hvorfor vet du så mye om vedkommende? Fremstår ikke som nyttig bruk av din mentale kapasitet. Er det å henge på Kvinneguiden nyttig bruk av din mentale kapasitet? 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 3. mars 2023 #116 Del Skrevet 3. mars 2023 Honey Dew skrev (39 minutter siden): Hun ble både latterliggjort og mobbet av de andre fruene. Selv om hun oppførte seg uakseptabelt (det tror jeg produksjonen ville også), er det ikke en grunn til å behandle henne dårlig. Hun satt ikke så godt i det økonomisk som de andre fruene gjorde heller. Dama er skvette gal men ja, hun ble ofte latterliggjort også. Det hendte jeg tenkte "må dere, dere ber jo om bråk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2023 #117 Del Skrevet 4. mars 2023 Må bli tomt i huset med den fine utsikten nå, siden såpass mye har dreid seg om den gamle i så mange år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 4. mars 2023 #118 Del Skrevet 4. mars 2023 Honey Dew skrev (21 timer siden): Hun ble både latterliggjort og mobbet av de andre fruene. Selv om hun oppførte seg uakseptabelt (det tror jeg produksjonen ville også), er det ikke en grunn til å behandle henne dårlig. Hun satt ikke så godt i det økonomisk som de andre fruene gjorde heller. Mobbing er ikke greit uansett. På samme tid la hun opp til å bli mislikt da hun oppførte seg dårlig. Kan godt skjønne hun ble mislikt. Jeg trodde først at oppførselen var iscenesatt fra produksjonens side da hun oppførte seg en løs kanon med manglende selvinnsikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. mars 2023 #119 Del Skrevet 4. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (56 minutter siden): Mobbing er ikke greit uansett. På samme tid la hun opp til å bli mislikt da hun oppførte seg dårlig. Kan godt skjønne hun ble mislikt. Jeg trodde først at oppførselen var iscenesatt fra produksjonens side da hun oppførte seg en løs kanon med manglende selvinnsikt. Jeg har en mistanke om at produksjonen ville at hun skulle være på den måten, da de sikkert krever at det skal være litt drama. Når jeg ser måten hun kjefter på sykepleierne som hadde moren, får jeg følelsen av at dette faktisk ikke er helt ekte. Tror det ble lagt opp til mer drama enn vi liker å tro. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 4. mars 2023 #120 Del Skrevet 4. mars 2023 Honey Dew skrev (Akkurat nå): Jeg har en mistanke om at produksjonen ville at hun skulle være på den måten, da de sikkert krever at det skal være litt drama. Når jeg ser måten hun kjefter på sykepleierne som hadde moren, får jeg følelsen av at dette faktisk ikke er helt ekte. Tror det ble lagt opp til mer drama enn vi liker å tro. Alle show trenger en løs kanon for å holde interessen oppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå