tøydokka Skrevet 6. desember 2022 #61 Del Skrevet 6. desember 2022 n_97 skrev (8 timer siden): Jeg kom i skade for å gå inn på bloggen til Gunilla. Tilstanden til moren på bildene er så sjokkerende at jeg ikke vil legge ut link 😵💫😲😱 Det mest sjokkerende er at hun velger å poste disse bildene offentlig. Det er så uverdig at jeg finner ikke ord. Stakkars gamle dame. Noen ganger må helsepersonell se forbi pårørendes ønsker til det beste for pasienten. Med lungebetennelse, brudd i hofte og bekken, liggesår og kontrakturer er det en selvfølge at man skal gi smertelindrende behandling. Damen er langtkommet dement, har store smerter og er sikkert både forvirret og redd. Og ikke noe språk. Og stakkars de legene og sykepleierne som er på jobb den dagen hun dør. De blir sikkert saksøkt, nedvurdert og hengt ut med både navn og bilde. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 7. desember 2022 #62 Del Skrevet 7. desember 2022 Har hun egentlig sykeforsikring for sin mor siden hun ikke sørger for god lindring og behandling? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 7. desember 2022 #63 Del Skrevet 7. desember 2022 Gunilla bruker moren sin,og bildene av henne for alt det er verdt.Tragisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 8. desember 2022 Forfatter #64 Del Skrevet 8. desember 2022 On 12/7/2022 at 12:31 AM, tøydokka said: Det mest sjokkerende er at hun velger å poste disse bildene offentlig. Det er så uverdig at jeg finner ikke ord. Stakkars gamle dame. Uenig, bildene er ille å se og burde ikke legges ut. Men det er tusen ganger verre å ha flere brudd, ikke kunne snakke og bli nektet morfin. Det gjør vondt å se bildene, jeg vil ikke en gang prøve å forestille meg hvilke smerter hun har. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 8. desember 2022 #65 Del Skrevet 8. desember 2022 De bildene 😱 i min tid som ansatt på sykehjem så jeg ikke noe som var verre enn det der. Liggesår kunne oppstå, mange smertepasienter som ikke fikk dekt sitt behov gjennom medisiner og flere med beinbrudd og andre diagnoser. Jeg var ansatt under et noro-virus epidemi og følt på mangel av ansatte. Hadde en av mine pasienter sett ut som det der, så hadde sykehjemmet fått refs og smekk på hånden. Gunilla gjør det der for fame. Det er som om hun vil at moren skal ha det vondt, for da kan hun legge ut historier og bilder som provoserer mennesker nok til at hun holder seg reell i samfunnet. Fåtall vet hvem hun er, med mindre en faktisk er interessert i det feltet med hollywoodfruer. De er en egen rase, de folka der... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. desember 2022 #66 Del Skrevet 10. desember 2022 Jeg lurer på hvor lang tid det skal ta før moren får lov til å dø uten å bli fraktet til og fra sykehus i ett. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 23. desember 2022 #67 Del Skrevet 23. desember 2022 Stakkars, stakkars gamle dame. Jeg regner med legene og sykepleierne hennes er for redde for datteren og søksmål til at de tør sette foten med. Og bildene som legges ut… Nå er hun i gang igjen på IG. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. desember 2022 #68 Del Skrevet 23. desember 2022 Mmmwhatever skrev (6 timer siden): Stakkars, stakkars gamle dame. Jeg regner med legene og sykepleierne hennes er for redde for datteren og søksmål til at de tør sette foten med. Og bildene som legges ut… Nå er hun i gang igjen på IG. Hun kaller jo både leger og sykepleiere som ikke danser etter hennes pipe, for mordere. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 23. desember 2022 #69 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) tøydokka skrev (På 29.11.2022 den 2.20): Har fulgt Gunilla på IG en stund, ettersom jeg syntes hun var ganske underholdende å se på på svenska hollywoodfruer en gang i tiden. Nå handler det meste om den gamle, demente moren og om alle de udugelige pleierne og inkompetente leger og sykehusansatte. Litt om datteren, hun ble ikke noe stor sangstjerne dessverre og noe kattegreier. Hun har også en blogg der hun har skrevet om dette. Blir helt sjokkert og uvel av å se de bildene hun deler av sin egen hjelpeløse mor. Skjønner virkelig ikke hvordan hun kan gjøre dette. Tror ikke hun selv ville likt å få slike bilder postet av seg selv. Så jeg tenker at dette er hennes desperate skrik etter oppmerksomhet. Hun er ikke ung og vakker lengre, så hva kan hun da spille på? Jo, hun står frem som en oppofrende god datter som gjør alt for sin mor, ja inkludert å poste disse uverdige bildene. Under dekket av å vise verden hva disse udugelige, onde monsterfulinger, fulingen, monsteret har gjort mot moren. Hun har falt ut av sengen og brukket bekken og lårhals sånn jeg forstår det. De som har hatt med urolige demente å gjøre forstår at dette dessverre skjer uten at det er noen sin feil. Litt usikker på om jeg skal videreposte de her, blir liksom galt. Men de ligger åpent ute uansett, så se en annen vei viss du ikke vil se. Bilder er fjernet. Det er forferdelig hva hun har gjort. Men hvis du tror det var ille, så må skru på neste uke også for da blir det ENDA VERRE!!!! Jeg kan ikke si noe mer enn at det blir veldig sjokkerende. Programmet kommer til samme tid, sponset av Hugo Boss, den aller beste deodoranten for menn! Bare kjekke menn bruker denne deodoranten, og den kommer i flere prisklasser og utgaver, og passer derfor både for ham og henne. Endret 23. desember 2022 av Michaelhe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 23. desember 2022 #70 Del Skrevet 23. desember 2022 n_97 skrev (På 6.12.2022 den 15.43): Jeg kom i skade for å gå inn på bloggen til Gunilla. Tilstanden til moren på bildene er så sjokkerende at jeg ikke vil legge ut link 😵💫😲😱 Oi, helt sinnsvak utlevering 🤐 Stakkars moren💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 23. desember 2022 #71 Del Skrevet 23. desember 2022 Honey Dew skrev (36 minutter siden): Hun kaller jo både leger og sykepleiere som ikke danser etter hennes pipe, for mordere. Jeg ser hun skriver på bloggen at det er tale om et mordforsøk? Hva mener hun? At legene/sykepleierne har forsøkt å drepe moren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. desember 2022 #72 Del Skrevet 23. desember 2022 Tvillingsjel skrev (2 timer siden): Jeg ser hun skriver på bloggen at det er tale om et mordforsøk? Hva mener hun? At legene/sykepleierne har forsøkt å drepe moren? De ønsket vel å gi henne litt morfin for at hun ikke skal ha smerter. Jeg ser at hun har kalt dette for mordforsøk tidligere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2022 #73 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) Det er fryktelig å følge bildene hun legger ut av sin straks døende lille mamma; med seg og en blomsterkvast dandert på/rundt sin mor, som et sykt maleri av en ikke helt tilregnelig kunstner. Gunilla stopper bergningsfolkene for å få tatt en selfie med seg selv eller datteren hennes og en bukett roser OG ofte den lille hunden deres også, som slikker seg alle steder og så slikker forsvarsløse gamlemor i ansiktet hele tiden. Hun kan ikke dytte hunden bort selv. Har ikke krefter eller tilstedeværelse nok til det, men det betyr ingenting for Gunilla. Bare ett bilde til fanskaren, takk! Noen ganger er glamorøse venninner dandert rundt gamlemor og presten (i full mundur) og kona ber regelmessig for situasjonen. Hva i svarte er det den pr-kåte damen tenker på? Hvor lenge mener hun at moren skal måtte leve, når hun nokså tydelig er ferdig med livet og trenger å få gå videre. Jeg blir ordentlig trist av alt sammen. Vis respekt for den gamle damen. Beskytt henne i sine siste tider på jorden. Ikke la henne ligge på utstilling i all sin elendighet, stakkars. Endret 23. desember 2022 av Hoppetaujenta 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. desember 2022 #74 Del Skrevet 23. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Det er fryktelig å følge bildene hun legger ut av sin straks døende lille mamma; med seg og en blomsterkvast dandert på/rundt sin mor, som et sykt maleri av en ikke helt tilregnelig kunstner. Gunilla stopper bergningsfolkene for å få tatt en selfie med seg selv eller datteren hennes og en bukett roser OG ofte den lille hunden deres også, som slikker seg alle steder og så slikker forsvarsløse gamlemor i ansiktet hele tiden. Hun kan ikke dytte hunden bort selv. Har ikke krefter eller tilstedeværelse nok til det, men det betyr ingenting for Gunilla. Bare ett bilde til fanskaren, takk! Noen ganger er glamorøse venninner dandert rundt gamlemor og presten (i full mundur) og kona ber regelmessig for situasjonen. Hva i svarte er det den pr-kåte damen tenker på? Hvor lenge mener hun at moren skal måtte leve, når hun nokså tydelig er ferdig med livet og trenger å få gå videre. Jeg blir ordentlig trist av alt sammen. Vis respekt for den gamle damen. Beskytt henne i sine siste tider på jorden. Ikke la henne ligge på utstilling i all sin elendighet, stakkars. Den dagen moren får dø, synes jeg virkelig synd på den pleieren som er hos moren. Pleieren kommer til å bli anmeldt så det suser. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2022 #75 Del Skrevet 23. desember 2022 G.P. må ha en lidelse med noen store bokstaver som forkortelse. Det er min teori. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 24. desember 2022 #76 Del Skrevet 24. desember 2022 Det er moren som gir Gunilla den oppmerksomheten hun craver. Fokuset skal være på den gode og oppofrende datteren som gjør alt for sin elskede mamma. Jo sykere moren er, jo dårligere hun tilsynelatende blir behandlet - aka forsøkt myrdet - av helsepersonell og jo mer Gunilla «avslører» og fikser opp, desto mer opprettholdes imaget av den gode datteren. Gunilla drar nytte av at morens sykdom og dramatikk. Dør moren så er det slutt på oppmerksomheten. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 24. desember 2022 #77 Del Skrevet 24. desember 2022 Honey Dew skrev (19 timer siden): Hun kaller jo både leger og sykepleiere som ikke danser etter hennes pipe, for mordere. Ja, hun er helt gærn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 24. desember 2022 #78 Del Skrevet 24. desember 2022 Retz skrev (6 timer siden): Det er moren som gir Gunilla den oppmerksomheten hun craver. Fokuset skal være på den gode og oppofrende datteren som gjør alt for sin elskede mamma. Jo sykere moren er, jo dårligere hun tilsynelatende blir behandlet - aka forsøkt myrdet - av helsepersonell og jo mer Gunilla «avslører» og fikser opp, desto mer opprettholdes imaget av den gode datteren. Gunilla drar nytte av at morens sykdom og dramatikk. Dør moren så er det slutt på oppmerksomheten. Det er en veldig god analyse, tror nok du har rett i dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 24. desember 2022 #79 Del Skrevet 24. desember 2022 Munchausen by proxy, bare motsatt vei av hva som vanligst. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 26. desember 2022 #80 Del Skrevet 26. desember 2022 Har lest litt i kommentarfeltene på instagrampostene. Der er det stadig vekk noen som forvarer Gunilla og ber vedkommende om å be om beklagelse for kommentaren. Noen av disse skriver så likt som Gunilla selv ville formulert seg når hun er sint, så jeg sitter og spekulerer på om hun selv har opprettet disse kontoene for å selv kunne svare i kommentarfeltene. Eks @Vindbrisen. Har vært flere profiler på eldre innlegg. Svarer krasst imot hver gang noen kommenterer noe kritisk 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå