Gå til innhold

Gunilla Persson

n_97

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (På 17.12.2020 den 21.28):

Hun mener sikkert å gjøre sitt beste for sin gamle mor, men samtidig selger hun henne også for å få litt ekstra oppmerksomhet om seg og sitt. Vi har vært utallige ganger med henne, mamma`n, ambulansepersonell og båre som bærer den gamle opp og ned skråningen til deres hjem, ofte i mørket og med vanskelige gåforhold. Hasard er det med en gammel krok som er syk... Gunilla kjefter og skriker opp om at det meste er galt med omsorgsfolkene hun leier inn etc. og samtidig sørger hun for å posere med sin syke mor, velpleid, i pent tøy og i typiske Gunilla-positurer som sikkert var moderne da hun var en modell for mange år siden.  

Til og med når moren bare klarer forflytningen så vidt innafor sykehusdørene, rett og slett nesten omkommer...samler Gunilla seg selv, jentungen og en håndfull personal over senga til den gamle, poserer, smiler, tommel opp og vinker mot kamera, mens hovedpersonen ligger der taus i bakgrunnen og kan ikke annet. Stakkars gamle mamman. Ikke sikkert at hun hadde gitt sitt samtykke til alt det der da hun var seg selv. 

I samme åndedrag vil jeg nevne kattene og spesielt den hunden deres som skal opp i ansiktet til "bestemor" og slikke og slikke uendelig (offeret klarer ikke å dytte den bort selv), mens den gamle altså skal forsøke å unngå smitte og nye sykdomsangrep på sin veldig utslitte person. Lite gjennomtenkt syns jeg det er. 

Så skal ting feires litt og presten og fruen dukker opp, sammen med alle vennene som nok er der i hovedsak for å posere som alle andre. Da har man det bra ser det ut til. SMiiiil til instagrammen! Så siterer man fadervår (mamman har klart å si bønnene på rams veldig lenge, men det ser ut til at snakkeprestasjonene er et tilbakelagt stadie nå), presten leser fra bibelen og så poserer de litt igjen med stående buffèt og store rosebuketter i hagen. Gunilla elsker å holde massevis av digre, dyre roser på en gang. Høres jeg negativ ut? Sukk, ja...det er et underlig liv de lever. Den poserende datteren som alltid ser veldig livstrøtt ut i en alder av seksten. Hun er ungdom, tester grenser og poserer slutty med venninner. Nå har hun fått en splitter ny bil til "fødelsedagen", men ser like blasert ut for det. Ikke ble hun den nye store syngestjernen som verden ikke har sett maken til heller. Jaja...en kan ikke få alt. Bare nesten.

Jeg kan ikke helt bestemme meg for om jeg er litt skrekkblandet fryd/småfascinert eller ikke. Kanskje spiller de kraftig for galleriet? Det blir kjedelig å bare være en helt vanlig seg selv, så de spriter det kanskje opp og leker litt crazy foran kameraene? Nå er de vel ferdige med innspillingsdelen av det hele i fruegjengen, siden covid`en kom. De er aktive på insta, men jeg ser kun med et halvt øye av og til. Undres på hvordan hun tjener penger, den Gunillaen. Det skjer vel ikke så mye på den fronten nå.  :klo: 

Er så enig... Er så mye spill. Det må ligge noe mer bak. 

. Har tenkt så mange ganger æ, hvordan hat, hun klart å være model og omgås folk å få jobber med en slik personlighet? Det finnes ikke normal. Meget narsesistiske trekk.. 

Og livstrøtt den dattra.. Godt ord. Må jo bli søkk sliten å påvirket av å ha en sånn mamma. Har ikke telling på hvor mange gang æ har segna ned i soffan bak ei pute etter scener med Gunilla.. 

Hun kunne drept meg..jaja. Og den fine flotte dyre kjolen din. Har ikke peeeeiling på hvordan hun tjente til livets opphold før fruene begynte på tv. 

Nei Huff no var æ negativ... Men æ bare klare ikke.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O.G. skrev (3 timer siden):

Hva tenker du på da?

Hun passer godt på moren sin. Tar ansvar for sin gamle mor. Er omsorgsfull. Bruker tid og krefter på henne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (2 timer siden):

Hun passer godt på moren sin. Tar ansvar for sin gamle mor. Er omsorgsfull. Bruker tid og krefter på henne. 

Samme gjorde jeg da mora mi levde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Sushi94 said:

Er så enig... Er så mye spill. Det må ligge noe mer bak. 

. Har tenkt så mange ganger æ, hvordan hat, hun klart å være model og omgås folk å få jobber med en slik personlighet? Det finnes ikke normal. Meget narsesistiske trekk.. 

Jeg vil ikke se bort ifra at hun kan være annerledes off screen. Mange narcissister kan fint ta seg sammen når de vil og opptre veldig profesjonelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Jeg lurer på hva som har skjedd som har gjort at hun ble slik, sinna. En dårlig far? Vold i oppveksten? Var mora streng? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Har fulgt Gunilla på IG en stund, ettersom jeg syntes hun var ganske underholdende å se på på svenska hollywoodfruer en gang i tiden. Nå handler det meste om den gamle, demente moren og om alle de udugelige pleierne og inkompetente leger og sykehusansatte. Litt om datteren, hun ble ikke noe stor sangstjerne dessverre og noe kattegreier. Hun har også en blogg der hun har skrevet om dette. Blir helt sjokkert og uvel av å se de bildene hun deler av sin egen hjelpeløse mor. 

Skjønner virkelig ikke hvordan hun kan gjøre dette. Tror ikke hun selv ville likt å få slike bilder postet av seg selv. Så jeg tenker at dette er hennes desperate skrik  etter oppmerksomhet. Hun er ikke ung og vakker lengre, så hva kan hun da spille på?

Jo, hun står frem som en oppofrende god datter som gjør alt for sin mor, ja inkludert å poste disse uverdige bildene. Under dekket av å vise verden hva disse udugelige, onde monsterfulinger, fulingen, monsteret har gjort mot moren. Hun har falt ut av sengen og brukket bekken og lårhals sånn jeg forstår det. De som har hatt med urolige demente å gjøre forstår at dette dessverre skjer uten at det er noen sin feil. Litt usikker på om jeg skal videreposte de her, blir liksom galt. Men de ligger åpent ute uansett, så se en annen vei viss du ikke vil se. 

Bilder er fjernet.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo selve definisjonen av narsissist. Utrolig synd at media ikke bare forbigår henne i stillhet.
Jeg har aldri sett på bloggen hennes, men tok en kikk nå, hun er jo rimelig far gone da, tror ikke det er mange grenser hun ikke har gått over eller villig til å krysse.

• Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.B. skrev (46 minutter siden):

Hun er jo selve definisjonen av narsissist. Utrolig synd at media ikke bare forbigår henne i stillhet.
Jeg har aldri sett på bloggen hennes, men tok en kikk nå, hun er jo rimelig far gone da, tror ikke det er mange grenser hun ikke har gått over eller villig til å krysse.

Ja, narsissist og raspende gal. 😳

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla er klin gæern. Har sett en del av Hollywood fruene og mitt inntrykk er at Gunilla ikke er en enkel person å omgåes. Hun klikker jo mentalt for det minste og selvtilliten er over the top.

Husker en episode hvor hun skulle synge for ett lite publikum. Stakkars folk som måtte pine seg igjennom det. Ikke er datteren flink til å synge heller.

Gunilla har nådd bunnen nå og de bildene er helt absurd å legge ut. Stakkars gamle damen som blir brettet ut på den måten for at Gunilla fremdeles skal få vise seg frem.

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt høl i hodet å poste slike bilder ja, men nå bidrar du jo selv til å spre dem. 

Stakkars dame, la hun ha litt verdighet. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vilkåret

Aldri hørt om dama, men i et samfunn der penger er makt og status, så vil stadig flere gjøre alt for å tjene penger. Inkludert å eksponere egen mor sitt privatliv. Er ikke umulig at slike ting blir verre og mer normalt når dagens sosiale medier generasjon vokser opp, der ekshibisjonistisk adferd er normalisert, og man kan bli rik og kjent av det

Dersom vi vil forhindre den utviklingen av samfunnet, så er det mulig vi rett og slett må forby den verste type innhold fra bloggere m.m. Sophie Elise og alt det der, fjern det for godt fra offentligheten. De gjør skade på mennesker og samfunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PanteneProVVV

Synes ikke dette er greit i det hele tatt. Er moren i det hele tatt samtykkekompetent? Siden hun er dement, tenker jeg på. Burde ikke noen anmelde dette på morens vegne i så fall? Hvor ligger ansvaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PanteneProVVV skrev (4 timer siden):

Synes ikke dette er greit i det hele tatt. Er moren i det hele tatt samtykkekompetent? Siden hun er dement, tenker jeg på. Burde ikke noen anmelde dette på morens vegne i så fall? Hvor ligger ansvaret?

Når man ser hva folk generelt legger ut om andre mennesker på youtube osv, f eks bruker egne barn for å tjene penger eller driter ut folk som ikke engang aner at de filmes, så er det ingen tvil om at det begås grove overtramp mot privatlivets fred utallige ganger hver eneste dag. SoMe har dessverre gjort horder av folk fullstendig ukritiske.

Endret av Rastebenk
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Moth-Ear-Earth
Honey Dew skrev (11 timer siden):

Liker Gunilla jeg.

Det gjør egentlig jeg også, men synes det er fælt at hun legger ut disse bildene av moren sin. Hun burde ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PanteneProVVV skrev (12 timer siden):

Nei, det samme tenkte jeg. Moren er jo helt bortseilt, kommet veldig langt i sykdomsprosessen. Kan dette være lov? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...