Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres tanker?

Anonymkode: 394e8...320

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart innenfor! Hvorfor skulle det ikke være det?

Anonymkode: 23100...788

Skrevet

Vet at det er mange jenter som blir dømt pga det, at de får et rykte på seg. Men jeg personlig synes det er innafor. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Helt klart innenfor! Hvorfor skulle det ikke være det?

Jeg er selv gravid å dater en fyr, men ingen støtter det å synes han er ekkel som vil være med en gravid dame. Derfor jeg spør om andre sine synspunkter her inne.

Skrevet

Det er utvilsomt litt rart da. Kjenner man blir dømmende. Ikke vits å spørre meg om hvorfor eller at jeg skal krype tilbake under den steinen jeg kom fra. Føler det jeg føler og dessverre dømmende ovenfor deg. Kudos til den mannen som går inn i et forhold med en gravid dame, eller kanskje han er desperat?

Anonymkode: eef35...0c0

• Liker 3
Skrevet

Gjør som du vil, jeg hadde definitivt ikke datet noen som var gravid.

• Liker 6
Skrevet

Stopp å bry deg hva andre mener, om du dater som gravid så er det ditt ønske. Folk må slutte å ha meninger om alt, i alle fall som de uttrykker. Ditt liv, du gjør som du ønsker så lenge du ikke skader noen. 

Er du så heldig at du kan finne kjærligheten som gravid så skal du selvsagt gjøre det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er utvilsomt litt rart da. Kjenner man blir dømmende. Ikke vits å spørre meg om hvorfor eller at jeg skal krype tilbake under den steinen jeg kom fra. Føler det jeg føler og dessverre dømmende ovenfor deg. Kudos til den mannen som går inn i et forhold med en gravid dame, eller kanskje han er desperat?

Jeg forstår deg selvom jeg dater han. Det er jo ikke optimalt når en er gravid sånn egentlig.

Skrevet
Liveterspennende skrev (3 minutter siden):

Stopp å bry deg hva andre mener, om du dater som gravid så er det ditt ønske. Folk må slutte å ha meninger om alt, i alle fall som de uttrykker. Ditt liv, du gjør som du ønsker så lenge du ikke skader noen. 

Er du så heldig at du kan finne kjærligheten som gravid så skal du selvsagt gjøre det.

Han virker ut som en veldig bra mann da han bryr seg om både meg å baby, men jeg skjønner ikke hvordan han kan bry seg så mye om et barn som ikke er hans.. det er der det skurrer for meg, men kanskje han bare er veldig omsorgsfull og en fin person. Vanskelig å si.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår deg selvom jeg dater han. Det er jo ikke optimalt når en er gravid sånn egentlig.

Men du gjør som du vil, svarte bare siden du spurte. Men har lest om menn som jakter gravide eller småbarnsmødre for helt andre ting enn kjærlighet… obs obs.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er rart og hadde ikke gjort det selv.

Anonymkode: df272...769

• Liker 4
Skrevet

Kan vel ikke holde på sånn når man er gravid?

Anonymkode: 9e526...e2e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han virker ut som en veldig bra mann da han bryr seg om både meg å baby, men jeg skjønner ikke hvordan han kan bry seg så mye om et barn som ikke er hans.. det er der det skurrer for meg, men kanskje han bare er veldig omsorgsfull og en fin person. Vanskelig å si.

Hvis du har en fornemmelse av at alt ikke er helt som det skal være så stol på den magefølelsen din. Den er der av en grunn.

Men du gjør ikke noe galt i å date mens du er gravid. Det er ikke feil altså.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er svært mange menn som ikke vil ha egne barn.

Å være far i seg selv klarer de fleste, men mange menn kjenner på genetisk frykt: hva av mine svakheter overlater jeg til mine barn?

Jeg er en av de som burde valgt gravid dame. (Og så er de jo fuckings sexy også 🙂 )

• Liker 1
Skrevet

Det er vel helt greit

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for persondebatt og brukerdebatt. 

Christina82, mod

Skrevet

Altså, så lenge to voksne mennesker er sammen helt frivillig, så er det jo ikke noe galt i det. Men hver sin smak liksom, jeg hadde ikke ønsket å være verken kvinnen eller mannen i den situasjonen. 

Anonymkode: 4a32b...287

• Liker 7
Skrevet
Druid skrev (5 timer siden):

Det er svært mange menn som ikke vil ha egne barn.

Å være far i seg selv klarer de fleste, men mange menn kjenner på genetisk frykt: hva av mine svakheter overlater jeg til mine barn?

Jeg er en av de som burde valgt gravid dame. (Og så er de jo fuckings sexy også 🙂 )

Kanskje jeg burde snakke med han om det, jeg føler jo kanskje det er litt rart. Jeg har fått flere meldinger fra menn som er interesserte selvom jeg er gravid. Jeg har et utseende å kropp som de fleste menn vil ha (ikke for å skryte). Men jeg er mye yngre enn han i tillegg. 
hva anbefaler du å gjøre? Skal jeg snakke med han om det?

Skrevet

Altså, det er din usikkerhet du flagger. Han er der, har lyst å være med deg og forteller deg han er interessert : hva forventer du at dere skal snakke om? You have a good thing going : er det egentlig noe å snakke om ?

Jeg ser poenget med å snakke om følelser og ikke minst forventninger, og selvfølgelig , det ligger en faktor i din usikkerhet. Men jeg ser faktisk ingen egentlig gevinst her om å snakke om hvorfor han er der, men mer at du ønsker at han blir der.  

Skrevet

Jeg synes ikke det, og det overrasker meg at det er noen menn som ønsker å date en gravid kvinne i det heletatt. Er det et tidspunkt man kan vente med å ligge rundt så er det i det minste når man er gravid, spesielt når man først har klart å bli smelt på tjukka uten å engang være i et forhold i utgangspunktet 🤢

Anonymkode: fe2e8...80c

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...